Serà bè d'aspittà troppu di i zitelli?

lettura in i zitelli in inglese

Tutti i genitori sò d'accordu quandu indicanu chì allevà è educà un zitelluÙn hè micca un compitu faciule è richiede molta pazienza è perseveranza. U cervellu di u zitellu si sviluppa è hè u compitu di i genitori di uttene u zitellu à pocu à pocu, di pudè fà cose diverse chì l'aiutanu à avè una certa indipendenza.

Duvete sapè cumu esse paziente è ùn aspettate micca chì u vostru zitellu amparessi e cose a prima volta. Parechji genitori spessu scontranu un tale prublema è hè chì e so aspettative sò assai più alte di quantu sò veramente. In l'articulu seguente vi parleremu se hè bè di creà una seria d'attese di i zitelli.

L'impurtanza di u rispettu di a zitellina

Nimu ùn hè natu sapendu è hè per quessa chì i zitelli anu bisognu di l'aiutu di i so genitori quandu si tratta di amparà certe cose è chì u so sviluppu cerebrale sia u più ottimale. I zitelli devenu esse guidati in ogni momentu da i so genitori quandu si tratta di amparà è assicurà chì cù l'anni, amparanu à esse autosufficienti è dipendenti. I zitelli sò zitelli è i genitori ùn ponu aspettà chì a prima volta chì cambiinu, saperanu parlà è cumunicà cù l'altri. L'infanzia hè un prucessu longu chì richiede molta pazienza da parte di i genitori, postu chì micca tuttu s'ampara in una sola ghjurnata.

Ùn ci hè dubite chì i genitori ponu esse assai stancu per i genitori, ma questu ùn hè micca un apice per chì u picculu sia sottumessu à un livellu continuu di dumanda. Malgradu a stanchezza, i genitori devenu esse pazienti in ogni momentu cù i so figlioli è seguità e linee guida necessarie in quantu à u sviluppu è l'apprendimentu.

Ricette da fà cù i zitelli

I zitelli sò solu zitelli

Ùn ci hè nunda di più gratificante è cunsuladore per i genitori chè vede u so zitellu amparà cose nove ghjornu dopu ghjornu. Esse capace di vede cumu un zitellu cresce è pocu à pocu diventa autosufficiente hè una cosa veramente maravigliosa per ogni genitore. Hè abbastanza nurmale per i zitelli di fà sbagli più è più volte finu à amparà e cose. Hè qualcosa di naturale è inerente à l'essere umanu è micca per questa ragione, i genitori devenu rinuncià o perde a pazienza.

I zitelli sò solu zitelli è cume tali devenu cumportassi per ciò ch'elli sò. I genitori devenu mette da cantu l'aspettative create è gode di a zitellina di i so figlioli. Nel corso di l'anni, i zitelli cresceranu è u so prucessu d'apprendimentu è di sviluppu continuerà à diventà dipendente da i soi.

In breve, parechji genitori facenu oghje u grande sbagliu di creà aspettative per i so figlioli, chì à a fine ùn sò micca cumpletamente cumpletti. L'amparera hè un prucessu abbastanza longu chì richiede molta pazienza da parte di i genitori. I zitelli devenu esse autorizati à amparà e cose à u so ritimu senza sente a dumanda di i so genitori. A zitiddina hè una tappa veramente maravigliosa di a vita, chì i zitelli è i genitori devenu gode à u massimu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.