I frutti d'estate è e so grande pruprietà

Frutti d'estate

l i frutti di stagione sò una fonte di vitamine è di salute, cumu ci furniscenu nutrienti diversi. Inoltre, sò caramelle di a natura, cù sapori assai ricchi è assai poche calorie, ghjè per quessa ch'elli sò altamente raccomandati in ogni dieta, ch'ellu sia mantenimentu o perdita di pesu.

Avemu da vede chì sò i frutti d'estate, quelli frutti chì ci accumpagnanu durante sta stagione è chì ci portanu sapori straurdinarii. Parechji d'elli anu grandi pruprietà chì ci aiutanu à stà sani in vacanze.

Ciliege

Ciliege

Ancu se e ciliegie anu una reputazione d'esse assai dolce, a verità hè chì u U 80% di u so cuntenutu hè acqua, dunque hè un tipu di fruttu assai sanu. E ciliegie sò ideali per piglià trà i pranzi, perchè sò ancu facili da trasportà da un locu à l'altru. U so sapore hè assai gustosu è ci danu vitamine è minerali. Anu assai beta caroteni, allora aiutanu à prutege a vostra vista. Anu ancu una grande dosi di vitamina C, chì face a sintesi di collagene, cusì ci aiuta à mantene a nostra pelle ferma è senza rughe. Hè un fruttu chì hà ancu calciu è ferru, dunque sò perfetti per prevene malatie cum'è l'osteoporosi è l'anemia. Insemi cù a so entrata d'acqua, ci offrenu a fibra, duie cose fundamentali per un bon funziunamentu di l'intestinu, evitendu cusì a stinzia.

Pescata

Pescata

Durante l'estate è per un brevi periodu di tempu sti frutti deliziosi tornanu. A pesca, in a so versione rossa o gialla, hè un fruttu deliziosu, cù una grande quantità d'acqua è poche calorie. Cum'è assai altri frutti, hà grande quantità di vitamina C., un putente antioxidante naturale chì ci aiuta à luttà contr'à i radicali liberi è à teneci giovani per più tempu. Stu fruttu ci furnisce ancu fibre per u transitu intestinale è u putassiu per regulà i fluidi, ciò chì significa chì ùn conservemu micca tantu.

Nettarina

Nettarina

Stu fruttu hà un gustu simile à a pesca, dolce è cun un certu toccu acidu, più acquosu è dolce più si matura. Hè un fruttu riccu in ferru è vitamina C, chì aiuta à l'assorbimentu di ferru in l'intestinu. Questu face un fruttu perfettu per luttà contr'à l'anemia. Sò alti in putassiu è bassi in sodiu, chì aiuta à riduce a pressione sanguigna, un prublema chì tocca assai persone.

Sandía

Sandía

Anguria hè u frutti d'estate per eccellenza è ci dà sempre freschezza è idratazione micca truvatu in altri frutti. Hè un fruttu deliziosu chì ùn hè micca pesante, perchè a grande magiurità di u so cuntenutu hè traduttu in acqua, ciò chì ne face unu di i menu calurichi è quellu chì ci aiuta di più à idratassi d'estate. Hè un altru fruttu cù grande dosi di vitamina C, chì aiuta u nostru sistema immunitariu è ci tene giovani. Contene ancu licopene, chì impedisce u stress ossidativu è influenza l'attività di l'osteoblasti è l'osteoclasti, chì sò assuciati à l'osteoporosi.

Melone

Melone

Stu fruttu hè un altru di i grandi prutagunisti di l'estate cù l'anguria. Ùn ci hè di solitu nisun dessert in u quale mancanu uni pochi pezzi di sti deliziosi frutti. U melone hà un gustu assai diversu à l'anguria, assai più dolce. Cuntene ancu assai acqua, 85% di u so cuntenutu, qualcosa di menu cà l'anguria. Contene fibra è putassiu, cusì hà una bona azzione diuretica è lassativa. Hè ideale per teneci idratati è senza ritenzione di fluidi. U so cuntenutu in acidu folicu ne face un fruttu chì hè cunsigliatu durante a gravidanza.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)