Fa male d'avè sessu per a prima volta?

Ci sò stati parechji dubbiti è parechji miti circa a prima volta chì una donna face sessu cù un omu. S'ella face male quant'ella dice, s'ella sanguina, sì pò esse incinta o micca, ecc. Tutti questi dubbi sò assai frequenti in una donna inesperta in u sessu cum'è a maggior parte di l'adulescenti.

Dunque, oghje vi aghju purtatu st'articulu per parlà di questu incertezza chì tutte e ragazze adolescenti anu, cusì chì una volta chì i miti sò solu storie è ponu esse gode cù una tranquillità cumpleta di a mente a prima volta chì fate sessu.

A prima volta cù un tippu, per a maiò parte di e donne, deve esse super romantica è speciale, per ricurdallu in tutta a so vita. A verità hè chì u sessu per a prima volta a persona deve esse calmu è rilassatu è gode di u mumentu per ùn avè un mumentu bruttu.

Ci sò parechje credenze è miti chì sì face male o micca è chì sì una vergine duvete sanguinà. Ma questu ùn hè micca veru in tuttu, postu chì u sangu era prima vistu cum'è un segnu di onestà, induve a donna hè stata toccata, vista è penetrata solu da u maritu è, dunque, era degna per ellu.

Ma questu hè solu un'altra bufala di l'omi per sente esseri superiori à e donne. Senza dubbitu, un altru prova machista.

Tuttavia, ci vole à dì chì in a maiò parte di i casi a prima volta s'ellu ci hè un pocu di dulore, ma hè naturale è ùn hè micca un dolore forte o esageratu. Per ùn avè mai avutu una penetrazione, ancu quandu a donna si hè masturbata prima, a vagina hè un picculu foru, induve u penis erettu di l'omu deve entre, chì ancu s'ellu hè chjucu, pò diventà dulurosu.

Tuttavia, ùn hè micca un forte dolore, ma un picculu dolore o un strettezza nantu à u vaginuqualchì volta pruvucendu qualchì stizza. Quandu avete u sessu per a prima volta, duvete esse rilassatu è calmu è pensà nunda di più cà u piacè chì vi dite. In questu modu a vagina ùn serà micca cuntratta è a penetrazione hè più liscia è menu dulurosa.

Inoltre, hè cunsigliatu chì u omu stimula abbastanza prima di penetrazione a donna in modu chì lubrifichi assai a so vagina è cusì quandu penetra ùn ferisce mancu. Inoltre, l'omu deve eseguisce a penetrazione cun dolcezza è lentamente, postu chì s'ellu face bruscamente, pò sanguinà ma perchè ci hè stata una lacrima in u vaginu.

El hymen Hè statu cunsideratu un segnu di verginità, ancu se hè statu ancu dettu chì hè cusì fragile chì andà in bicicletta a rompe facilmente. L'imene ùn hè micca una piastra chì si crepa cun un colpu simplice, ma una membrana chì si trova trà u limitu di l'unione di u vaginu cù a vulva. Dunque, se ci hè masturbazione, l'imen pò strappà è micca sanguinà per questa ragione.

In breve, chì i miti sò solu miti è chì per gode di u sessu a prima volta cù u to figliolu duvete esse calmu è gode di u mumentu è di u piacè di u sessu. In questu modu ùn ferisce micca o si senterà solu una piccula strettezza in a vagina, senza sangu. L'impurtante di tuttu ùn hè micca chì faci male ma què prutegge prima di tuttu cù i preservativi.

Più infurmazione - U sessu migliora significativamente a vostra salute

Surghjente - Terra donna


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Jose dijo

    Solu pè e zitelle in u Perù. Se vulete più infurmazione nantu à u sessu per a prima volta è vulete aiutu urgente, cuntattate: trustworthy77 à gmail. Risposta rapida è efficace.

  2.   Alejandra dijo

    Aghju scopatu. Aghju fattu a serratura è in questu momentu mi sentu vivu
    Hè stata una bella sperienza. È avà a facciu 5 volte à ghjornu.
    Ju ricumandemu à tutte e donne chì si scopanu cù i so omi chì dopu tuttu ùn face micca male quant'è imaginate