Sò pigri per andà in palestra? Allora ùn vi preoccupate micca perchè ancu pudete furmà u vostru corpu in casa cù una seria di esercizii tonificanti ciò chì prupunemu Hè vera chì certe volte facemu millaie di scuse ma cù tuttu ciò chì vi lascemu avà, nimu ùn averà un locu. Lasciatevi purtate da tuttu ciò chì seguita !
Perchè solu allora pudete gode di un corpu più tonu è solu investendu uni pochi di minuti ogni ghjornu. In questu modu, e scuse ùn valeranu nunda. Basta à avè un picculu spaziu in casa è un pocu di tempu per sè stessu, chì ùn hè mai male. Quandu avete finitu, vi sentite ancu megliu. Cuminciamu ?
Index
Esercizii di tonificazione per i braccia
Inutili, una di e zone chì vulemu tonificà hè l'arme. Perchè a flaccidità pò esse in ogni mumentu è dunque ci vole à attaccà u più prestu pussibule. Dunque, nunda cum'è passà uni pochi di minuti in casa. Cumu? Ebbè, cù l'aiutu di qualchi push-ups. Sò unu di l'esercizii chì tutti sapemu perchè sò essenziali in a nostra rutina. Dunque, ci mettemu nantu à una stufa per esse più còmode. Pudete sustene i vostri ghjinochje o stende u vostru corpu in daretu, cum'è preferite. Avà piegate e braccia è portate u to pettu versu a terra. Allora, vi stende i vostri braccia di novu per andà in a pusizione di partenza. Pruvate micca di fà l'eserciziu troppu veloce perchè questu creà più tensione in i braccia è avemu da travaglià più.
travaglià l'oblicu
Ci hè parechje manere di travaglià l'oblicu, ma tutti sò veramente necessarii.. Perchè hè una zona chì avemu bisognu di tonificà per mantene e maniche d'amore temutu luntanu da ellu. Allora, pudete pusà nantu à u pianu, flexione è alzà ligeramente i vostri gammi è tene cù e mani cù un pesu o discu. Avà hè u tempu di rotà ligeramente a parte cintrali di u corpu per purtà u pesu chì avemu tenutu da u latu drittu à u centru è dopu à u latu oppostu. Se a vostra zona addominale hè assai pisanti, poi mette u vostru talone in terra, ma pudete mantene e so gammi ligeramente piegate.
Un abdomen assai più forte
A zona core avemu bisognu veramente forte perchè questu pò evità certi dulori di u corpu. Quandu avemu cuntratu l'abdomen in l'esercizii, avemu ancu prutegge a zona di u spinu. Allora, per rinfurzà, nunda cum'è gode di una opzione cusì. Ci stendemu nantu à e spalle è pudete alzà e braccia stese cum'è s'è vo vulete tuccà u tettu. Avà hè u tempu di alzà ancu e gammi, quasi ghjunghje à e braccia è torna falà. Ma ch'elli ùn toccanu micca a terra è tornanu. Hè da esse un muvimentu cuntrullatu è micca un swing simplice. Dunque, tutta a forza è l'esercitu stessu deve vene da l'abdomen.
Reduce u voluminu di i cartucce
Avete da stende nantu à u vostru latu nantu à u pianu. U corpu pò esse incorporatu è uttene stabilità cù l'aiutu di e mani. Ti stende i vostri gammi per ch'elli sò unu nantu à l'altru. Alzate a gamba chì hè più altu è pruvate à disegnà una seria di circles cun ella. Ma seranu chjuchi è cù un muvimentu ligeru. Vi tuccherà à fà stu tipu di circles tramindui orariu è antiurariu. Allora cambierete i lati è i gammi per fà u listessu cù questu altru.
Tonifica u pettu cù a banda elastica
Trà l'esercizii di tonificazione ùn pudemu micca scurdà di l'accessori o cumplementi chì ci aiutanu. In questu casu, serà a banda elastica chì hà assai di dì. Hè vera chì pudemu usà in diverse manere è per quessa, nunda cum'è pissà nantu à ellu cù i vostri pedi, tenendu e duie estremità cù e mani è allungendu su è giù, sempre strintendu a banda. Pudete ancu tene cù e duie mani à u livellu di u pettu per chì a banda hè horizontale. Pruvaremu di strincà à i lati è rilassate di novu. Segui questi esercizii di tonificazione è vede i risultati!
Sianu the first to comment