Cosa da fà per alleviare u mal di schiena? Hè una di e dumande chì avemu intesu più è ùn hè micca per menu. Perchè hè una zona chì generalmente soffre assai è ancu s'ellu pensemu chì duvemu riposu, ùn hè micca sempre a megliu opzione. Di sicuru, l'ultima parola serà sempre u vostru duttore.
Ma intantu, vi lascemu cun una seria di esercizii per abbandunà u dulore in questa parte di u corpu. Perchè a verità hè chì sta zona hè unu di i più duru in parechje attività chì facemu ogni ghjornu. Per quessa, avemu bisognu di piglià a massima cura di ellu è prutegge, evitendu più malatie in tutta a nostra vita. Scopri alcuni di i migliori esercizi!
Index
Esercizii per u mal di schiena: u gattu posa
Hè una di e posture chì sapete più, perchè hè integrata in discipline cum'è yoga o pilates. Allora, l'avemu salvata per pudè gudiri è tutti i so vantaghji. In questu casu, avemu da mette nantu à quadrupedi, cù i braccia à l'altezza di l'spalla è i ghjinochje un pocu distanti. Più tardi, Hè custituitu di piglià un fiatu mentre ti ghjittassi a spalle, cum'è s'è tù l'avessi inturniatu. Mantenerete per circa 4 seconde è dopu vultate à a pusizione di partenza cun un novu respiru. Pruvate chì in ogni muvimentu u restu di u corpu ùn si move micca, ma solu a parte posteriore o cintrali facia, è ancu a testa chì serà ancu guardendu in ogni mumentu.
ghjinochje à u pettu
Hè un eserciziu o un'idea di stretching chì vi piacerà. Piuttostu chè tuttu perchè vi godite ancu una rilassazione perfetta in tutta a vostra schiena. Inoltre, dopu à a furmazione o a realizazione di qualchì disciplina, hè cunvenutu chì facemu stu esercitu. Il s'agit de s'allonger sur le dos et de porter les genoux au toit. Intantu averemu un respiru calmu ma sempre prufondu. Inoltre, pudemu ancu fà certi altalene da i dui lati, per massaggiate delicatamente a spalle. Tuttu chistu ci permetterà di gode di grandi risultati, dicendu addiu à u dulore.
U ponte
Un altru di l'esercizii più classici è ancu più efficace. In questu casu, simu a faccia in sopra, appoghjate nantu à i soli di i pedi, cusì i ghjinochje saranu piegate. In più di questu, avemu da cullà da a zona di l'anca (chì avemu da ripiglià) per esse sustinutu solu da i pedi è e spalle. Ma iè, ricordate micca di cullà in un bloccu ma vertebra per vertebra è falà in u listessu modu. Puderete vede cumu si allevia u lumbaru à pocu à pocu.
Balasana o posa di u zitellu
Hè dinò un postura di riposu in u yoga. Ma forsi hè assai più quandu l'introduce in a vostra rutina di ogni ghjornu. Hè un modu perfettu per dà prominenza à u spinu ma sempre attivendu è rinfurzendu. Dunque, avemu da pusà nantu à i nostri tacchi. Pudete lancià i vostri braccia in avanti o rinvià un pocu, ma senza furzà. Puderete ancu a testa trà i vostri braccia è pigliate un paru di respirazioni prufonde prima di stà. Quandu fate, andate sempre in giru à a vostra colonna. Restu per uni pochi di seconde è fate dinò.
Rinfurzà u core cù i platti è evite u dolore di spalle
Fighjemu l'esercizii per alleviare u dolore di a schiena, ma s'è vo vulete dinù impedisce lu, allura vi tocca à scumessa nantu à tavule. Perchè hè unu di i grandi basi, unu di i più odiati ancu, ma sempre efficace. Da quandu li facemu bè, rinforzemu a parte core. Qualcosa chì avemu da travaglià per avè una volta forte. Sapete, stende e gammi in daretu, appoghjate nantu à i vostri avambracci è pruvate micca di calà troppu i fianchi. L'averete!
Sianu the first to comment