Esercizii per i peri slim

Cumu calà u vulume di a gamba

Vulete sapè chì sò i migliori esercizii per perde u pesu gambe? Oghje lasciate dubbi perchè hè una di quelle opzioni chì parechji è assai dumandanu. Ùn hè micca sempre faciule di calà quella zona specifica di u nostru corpu è per questa ragione, tendemu à disperà rapidamente.

Dunque, hè megliu fà un cumbinazione di esercizii di basa, altri specifici è tuttu què u circonda cù una dieta sana induve ci sò. Solu tandu pudemu rializà tuttu ciò chì ci simu pruposti. Benintesa, duvete avè un pocu di pazienza è insistenza. Cumincemu à luttà per u nostru scopu?

Cumu brusgià u grassu di a gamba veloci

Ancu se a vulemu, avemu digià citatu chì ùn pudemu micca sempre perde grassu in ogni zona di u corpu à a fretta. Ma hè vera chì pudemu truvà qualchì percorsu un pocu più cortu. U primu hè di pensà à una dieta sana o stile di vita. Ùn avemu micca da passà fame Micca assai menu, ma riducimu u nostru apportu caluricu, optemu per più verdure è proteine, tenemu i carboidrati ma pigliamu alimenti fritti è pasticcerie fora di a nostra vita per un pezzu.

Alimentazione à i ghjambi inferiori

D'altra parte, ci hè a parte di l'eserciziu chì si compie cù l'alimentu. In questu casu, pudete cumincià saltendu in fà discipline cume attività cardiovascolari. Qualessi sò? Ebbè, vai per una spassighjata à un ritimu muderatu, pratica a bissicletta o u filatu è di sicuru, cullà o scendà e scale conta ancu cum'è tale. Sò tutte attività induve u core corre da guasi u primu minutu, chì darà un risultatu megliu quandu si tratta di dì addiu à u grassu. Tramindui prima, durante è dopu, ricordati di beie assai acqua o tisane è lasciate fora e bevande zuccherate. I vostri primi passi per uttene u scopu desideratu sò dighjà fatti!

Ciò chì smette di manghjà à e gambe magre

Hè una dumanda assai ripetuta quandu si parla di perde u pesu in e gambe o in altre zone di u corpu. Ma a verità hè chì duvemu veramente manghjà, ma più sani è più varii. Hè vera chì una volta à a settimana ci pudemu indulgere, ma se mantenemu un stilu di vita basatu annantu à una alimentazione sana, utteneremu u scopu prima di ciò chì aspettemu.

  • Bisogna à dì addiu, o addiu, à tutti i cibi precucinati, fritti o à e pasticcerie.
  • Similmente, ancu à bevande gassate zuccherate o succhi imballati.
  • Avemu da beie di più infusione o caffè ma cù latte scrematu, è ancu ioghji ancu senza zuccheru.
  • In quantu à e carni, hè vera chì un coppiu di volte à settimana si pò avè tuttu ciò chì ti piace. Ma a grande maggioranza di u tempu duvemu fighjà nantu à e carni bianche cum'è u pollu o a tacchina.
  • U pesciu, u tonu è unipochi di frutti di mare saranu ancu parte di a nostra nova dieta.
  • Benintesa, tutte quelle proteine ​​devenu esse cumbinate cù e verdure. In fatti, questi copriranu a metà di u vostru piattu. Di l'altra metà, una parte serà per e proteine ​​è l'altra per i carboidrati cum'è u pane integrale o a pasta.
  • Include frutti per spuntini è per a cuntribuzione di vitamine chì avete ancu bisognu.

Esercizii per i ghjambi è e cosce slim

Chì hè u megliu eserciziu per slimà e vostre gambe? Hè una dumanda chì ci persegue sempre è chì avà, avemu a risposta. Ma ùn hè micca solu unu, ma truveremu parechji è tutti veramente efficaci, allora, li pruvemu à u nostru corpu.

Squats

Prima di principià quandu qualchissia esercitu di rutinaHè sempre cunsigliatu di scaldassi prima per evità ferite successive. Dittu chistu, quandu si tratta di risponde à a quistione di i migliori esercizii per gambe magre, simu rimasti cù squat in prima pusizione. Avemu parechje versioni, cù o senza pesu, cù una barra, sumo, isometrica, ecc. Ma ci vole à dì chì tutti seranu più chè perfetti per trattà ciò chì ci porta oghje. In più, pudete creà una rutina cù parechji tippi per fà a vostra furmazione più piacevule. Ricurdativi di ripusà per circa 20 secondi trà ogni bloccu di rep.

Passi

In questu casu, i passi ci aiuteranu à perde pesu ma ancu à tonificà tutta a gamba. Cusì deve ancu esse presente in a nostra rutina ghjurnata. Ti alzate, cù una piccula separazione trà elli è fate un passu in daretu cù una di e vostre zampe, mentre l'altru ferma flessu. Ma arricurdatevi chì u ghjinochju ùn deve micca passà a parte di u pede perchè allora puderiamu avè una sorta di ferita. I lunges ponu esse cun saltu, laterale, cun calciu in fronte o in risu, ecc. Ciò chì ci face torna à avè una scelta per creà a nostra rutina di furmazione perfetta. Pudete combine un squat è fora di ellu, fate un colpu.

Passu in sù

Un passu, un bancu o un passu serà a basa di un eserciziu cum'è questu. Perchè ci permette ancu di cuntinuà à dà à e nostre gambe più muvimentu, ciò chì u richiede tantu. È dinò participemu à l'anche, à i quads o à i vitelli in un eserciziu cusì. Cuminciamu à stà davanti à u nostru passu, ma se avete sceltu per una panca o un cassettu, ùn deve micca esse più altu ch'è i ghjinochji. Ci mettimu un pede, fendu un passu è spinghjendu ci cù l'altra gamba. Qualunque sia l'altezza scelta, pruvate sempre micca à archà u corpu, ma à mantene a schiena dritta, fendu a forza in e nostre gambe. Pudete alternà e gambe per una fine più equilibrata.

Step salta

Burpees

Hè un eserciziu cumpletu, dunque deve esse ancu in a nostra furmazione. Pudete principià à tempu à squatting è squatting. Poi, mettendu e mani in terra, tirerete i pedi in daretu, cù una piccula spinta. Dopu ci alzeremu è iè saltemu nantu à i nostri pedi, per vultà in terra torna per inizià u prucessu. S'ellu hè fattu in modu agile, utteneremu un bonu risultatu perchè farà ancu chì u core batte assai. Benintesa, duvete sempre adattà l'intensità è u sforzu à e vostre necessità.

Eserciti per slim legs è eliminà a cellulite

Un altru prublema chì ci preoccupa hè a cellulite. Unu di quessi ostaculi chì ùn ponu micca sempre esse superati, allora duvemu fà assai da a nostra parte. In più di tutte e raccomandazioni precedenti, certe sfumature devenu esse aghjunte. Per esempiu, in a sezzione alimentaria, hè vera chì u fruttu hè ancu presente ma in questu casu, scumeteremu di più nantu à e fragole, l'anguria o a banana perchè anu antiossidanti è ci impediscenu di ritene tanti liquidi, chì hè una di e basi da chì s'accumula a cellulite odiata.

Frà l'esercitazioni per slim legs è eliminà a cellulite, ci restanu cun quelli chì necessitanu un pocu di forza. U megliu per questu hè di scumette nantu à a banda elastica, chì aiuta sempre à tonificà ogni parte chì funziona. Cusì eccu hè veramente necessariu. Ùn vi scurdate micca di i lunges è di i squat chì ùn ponu mai esse assenti per questa ragione. Ma arricurdatevi chì in questu casu, pudete ancu aiutavvi cù u pesu, per gode di risultati megliu. Listessa per cullà è falà e scale, induve pudete ancu mette pesu annantu à e so cavichje. Questu aiuterà à eliminà u flussu è puderà mustrà e vostre gambe di scandalu prima di ciò chì aspettate.

Squats l'eserciziu cumpletu per e gambe

Trucchi è esercizii per slimà e vostre cosce

Frà i scherzi chì fermanu à esse mintuvati, ne simu lasciati duverete aumentà a vostra assunzione di proteine. Perchè in più di sazià è ci aiuta à aumentà a massa musculare. Sè site unu di quelli chì ùn ponu mancà u caffè in a mattina, allora beie cun moderazione ma ùn ne scurdate micca. Inoltre, pudete sempre accumpagnallu cù latte scrematu. Sapete dighjà chì hè una bevanda chì accelera u metabolismu dunque ne avemu ancu bisognu in a nostra vita. U sale hè relegatu da una parte, cum'è si puderebbe dighjà suppone, è hè megliu aghjustà spezie cum'è l'agliu, l'oreganu o ciò chì ti piace u più. Puderete gustu ma senza mantene liquidi.

Per slimà e cosce pudete scumette nantu à altri esercizii cum'è u ponte nantu à e spalle. Vale à dì, duvete chjinavvi in ​​spalle cù e gambe piegate è à pocu à pocu respirate è alzate u corpu ma ùn la fate micca in un bloccu. Restarete sustenutu da e piante di i pedi è da a parte di e spalle. St'eserciziu pò esse variatu alzendu u bracciu o mettendu i pedi in punta di pedi. Hè una di e posture chì sò generalmente fatte in Pilates è sta disciplina ci aiuterà cù e so posture è eserciteghja quellu tonu. per ghjunghje à u nostru scopu.

Stride cù u pesu

U leg lift hè un altru di i più basi. Stendendusi di novu, faccia in alto, alzeremu una gamba è dopu a faremu calà lentamente senza toccà a terra quandu alzeremu l'altra. In più di esercità sta zona, faremu ancu listessu cù l'addome. Cusì avemu digià tombu dui acelli cù una petra! Pocu à pocu è seguitendu tutti i cunsiglii, site sicuru d'avè nutatu a differenza. Diteci!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.