Esercizii è stesi per u collu

Striscia di u collu

Oghje più cà una furmazione in sè, ci lasciaremu trascinà da una seria di esercizi di collu o stesi. Perchè cum'è sapemu bè, hè una di e zone più cumplicate, chì ponu soffre assai. U dolore à u collu o ancu i vertigini per questa ragione sò l'ordine di u ghjornu in a nostra vita.

Dunque, se hè in e nostre mani per prevene o migliurà, nunda di megliu. Dunque, duvemu tene à mente chì ci sò una seria di esercizii cù i quali seremu capaci di rilassà di più u collu. Siccomu certi prublemi cervichi sò in relazione cù contratture. Avemu da principià?

U collu laterale si stende

Questu eserciziu hè unu di i più cunnisciuti è in più, u pudemu truvà dinò in varie forme. Unu di elli hè chì a pudemu fà sedendu, lascendu e bracce in ghjò è e spalle troppu. Se facemu un pocu di forza in i dui posti, u megliu. À quellu mumentu duvete inclinà u collu à u latu, cum'è se l'arechja vulissi toccà a spalla. Hè impurtante chì ùn vi forziate mai è chì fate l'eserciziu cun dolcezza. A farete à u latu drittu è dopu à a manca o viceversa.

Esercizii cervichi

Benintesa Una altra variante di questi stesi per u collu hè di fà cù l'aiutu di a manu. Invece di lascià e bracce calate, tenemu a testa cù a manu à u latu induve vulemu stende. Dopu resteremu pochi secondi cusì per cambià da l'altra parte. Ùn aduprate micca troppu pressione ancu cù a manu, hè solu utile.

A testa liscia gira

Pudemu ancu alternà l'esercitazioni o allungamentu per u collu sopra cù questu. Hè a più simplice perchè avete a pussibilità di pudè fà sia à pusà sia à pusà. In i dui casi, a pusizione di partenza hè simile perchè avemu bisognu di avè e bracce calate è e spalle dinò. Una volta pronta, hè ora di scuzzulà a testa. Vale à dì, faremu un giru à una parte è dopu à l'altra. Tuttu què in una manera lenta per evità vertigini indesiderati. Hè un modu perfettu per attivà i musculi di l'area di u trapeziu.

Stende u collu è tucks chin

Cumu puderia esse menu, simu di fronte à un altru di l'esercizii più faciuli da fà. Si tratta di mantene u corpu drittu, vale à dì, a parte di u pettu ùn si pò move. Da quì, ciò chì si moverà hè u collu è u mentone. Perchè faremu un muvimentu di u collu avanti. Immaginemu chì avemu un collu di gomma è chì vulemu allungallu u più in avanti pussibule, ma micca in ghjò. Attenti à ùn spustà u restu di u corpu. Quandu l'avemu allungatu, hè ora di piglià quellu collu è a faremu in daretu lasciendu chì u mingu li appicchi cumpletamente.

A spina deve ancu esse stesa

Ancu se ci concentremu nantu à a parte di u collu, hè vera chì a spina hè ancu unita è hà bisognu chì a tenemu in contu. Ci hè parechji esercizii chì pudemu fà per ella, ma in questu casu ciò chì avemu da pruvà hè chì i muvimenti sò uniti è ancu pensati per u nostru collu. Dunque, duvete uttene cumpletamente drittu. In altre parolle, cum'è se un filu tirassi a testa in altu per voi. In questu casu avemu bisognu stende u spinu è u collu ma tuttu senza furzà, ancu se più pudemu fà megliu. Dopu ci rilassemu è tornemu à a pusizione di partenza. U collu andarà drittu è per quessa, u mentone scende un pocu cum'è se vulete marcà u doppiu mentone. L'avete? Dopu fate parechje ripetizioni è avarete bisognu di u cambiamentu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.