E chjave per avè una cucina più efficiente

Cucina più efficiente

Ci sò qualchi passi semplici chì ci ponu aiutà à avè un cucina più efficiente. Misure semplici chì, oltre à aiutà à riduce e nostre fatture, riducenu a nostra impronta ecologica. È chì in i nostri sforzi per aiutà vi à creà case chì sò più rispettosi cù l'ambiente, avemu vulsutu sparte cun voi.

El risparmiu elettricità è l'usu raziunale di l'acqua sò duie di e chjave per ottene una cucina più efficiente. Trasfurmendu sti dui punti à misure cuncrete, truvemu chì l'acquistu di apparecchi efficienti è sapendu ne fà un bon usu, limità u flussu di u rubinettu è curà à tempu l'illuminazione è l'isulamentu sò di primura.

Apparecchi efficienti: valutazione energetica

Apparecchi domestici efficienti sò quelli chì, in a so gamma, cunsumanu menu energia per fà a stessa funzione. Per sapè l'efficienza di ogni dispusitivu, ricurreremu à u etichetta energetica; una scala di valutazione obbligatoria in Europa per una lunga serie di elettrodomestici.

Etichetta energetica

Etichetta energetica attuale è nova (à u primu di marzu di u 1)

L'etichetta energetica ci permette di cunnosce rapidamente è facilmente a capacità di quellu apparechju di fà a so funzione cù a cunsumu d'energia più bassu. Basta à cunnosce a scala di classificazione per lettere è culori ch'ella presenta. U culore verde identifica l'attrezzatura più efficiente, mentre chì u culore rossu identifica quelli menu efficienti. Frà l'attrezzatura più efficiente pudemu ancu distingue 3 classi addiziunali: A +, A ++ è A +++. Questi ultimi sò quelli chì duvemu acquistà se vulemu chì u risparmiu sia significativu; cunsuma finu à u 70% in menu cà a media.

Duvete sapè, tuttavia, chì sta scala serà rimpiazzatu da u 1u di marzu di u 2021 progressivamente nantu à una scala da A à G. Intendenu dunque simplificà l'etichetta energetica per fà più faciule a capiscitura. Allora se avete da cumprà una nova lavatrice, lavatrice, asciugatrice, frigorifero, lampada, schermu o televisione da quelle date, pudete truvà sta nova etichetta.

Bon usu di l'apparechji

U bonu usu di l'apparecchi elettrichi, in particulare quelli cum'è u frigorifero chì u cunsumu di elettricità hè cusì altu, hè di primura per avè una cucina più efficiente. Spende una 31% di u cunsumu tutale, Cunniscite st'infurmazione? Ùn l'installate micca vicinu à una fonte di calore (radiatore, fornu, stufa elettrica) è assicuratevi chì aria abbastanza circuli intornu à l'apparechju hè a chjave per un funziunamentu currettu.

Usu di apparecchi per una cucina più efficiente

In quantu à a so temperatura, ùn hè micca cunsigliatu di mette u selettore à un valore internu inferiore à 5º C in frigorifero, è -18º C in u congelatore. Inoltre, mantene a porta di u frigorifero chjusa è postu è urdinate l'alimentu currettamente in u frigorifero vi aiuterà à aduprà menu elettricità è risparmià energia.

Articulu ligatu:
Cunsiglii per urganizà u frigorifero

L'avete intesu mille volte: ùn risciacquate micca i piatti prima di mette lu in a lavapiatti è riempialu cumpletamente vi aiuterà à risparmià acqua è energia. Inoltre, l'usu di un bonu detergente è una manutenzione curretta in cui una pulizia di feltru hè effettuata una volta ogni duie settimane contribuirà à u so funziunamentu currettu. È a lavatrice? Lavà a ropa à 40 ° C invece di 60 ° C pò fà risparmià finu à 55% d'energia.

Strisce di putenza intelligenti

I dispositivi in ​​modalità standby manghjanu finu à u 10% di a fattura elettrica di tutte e famiglie europee. Cumu evità di pagà in eccessu per questi dispositivi? Investisce in un dispositivu chì chjude a presa di corrente à i dispositivi in ​​modalità standby o in sonnu.

È s'è no vulemu avè u caffè à vapore quandu ci svegliu? Cusì pudemu andà più luntanu è scumette nantu à e spine intelligenti è e strisce di alimentazione, dispositivi più sofisticati per risparmià elettricità. A so funzione principale hè sempre di cuntrullà l'accensione è a spinta di sti dispositivi, ma vanu un passu in avanti chì ci permette a so prugrammazione o cuntrollu da una applicazione mobile. Avemu parlatu più nantu à elli uni pochi di settimane fà, vi n'arricurdate?

Articulu ligatu:
4 apparecchi per risparmià l'electricità in casa

Limitatori di flussu

Ogni Spagnolu cunsuma, in media, circa 166 litri d'acqua à ghjornu trà usi domestichi è municipali. L'acqua hè un bè scarsu è u so cunsumu sustenibile dipende da ognunu di noi. Per insignificante chì pare, risparmià acqua in casa hè impurtante è sapè spegne i rubinetti è postu riduttori di flussu in questi per questu. A sapiate chì cun queste pudete risparmià trà 18% è 47% d'acqua? Puderete una cucina più efficiente in modu ecunomicu.

Limitatori di flussu

Windows è illuminazione

Sfruttà u massimu di a luce naturale optendu per culori chiari chì contribuiscenu à una luminosità più grande hè a chjave quandu si tratta di risparmià elettricità. Quandu questu ùn hè micca abbastanza, l'ideale serà di scumette nantu à lampadine à bassu cunsumu. Sapete chì cambià i lampi fluorescenti in cucina Illuminazione LED rapprisenta un risparmiu di 50%?

Oltre à lascià luce naturale, e finestre ponu ancu entre calore è fretu. E porte è e finestre riprisentanu i punti principali di perdita di temperatura è cuntrollà chì sò in bonu statu hè impurtante per cuntrullà i nostri costi di riscaldamentu è aria condizionata. Vulete sapè cumu fà? Sinceramente, e nostre chjave per alcuni finestre efficienti energeticamente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.