Decorazione in stile pariginu

Scuprite u stilu pariginu

El U stilu pariginu hè inspiratu da a cità di Parigi, chì hè sempre una riferenza per u glamour è a moda. Senza dubbitu, hè un bonu locu per circà ispirazioni è idee quandu dicuranu a nostra casa, affinchì abbia un aspettu assai più chic, cum'è l'ambiente pariginu lo dicta. Avemu da vede alcune idee per decorà a casa in stile pariginu, un stile chì puderia esse definitu cum'è eleganza sobria cù tocchi vintage.

El U stile pariginu hè quellu chì s'ispira da a capitale francese, un locu induve si pò sempre truvà atmosfere bohemie è chic. Hè per quessa chì questu stile, sia in decorazione sia in moda, tende à prestà poca attenzione à e tendenze è cerca un toccu assai più intemporale, elegante è chic.

U mischju u più boemianu

Stile pariginu in casa vostra

U mischju hè una di e chjave di u stilu pariginu. Cumu dicemu, ùn seguitanu micca generalmente tendenze senza più, o stile assai definitu, ma cercanu Stile propiu truvendu oggetti è dettagli cù i quali si sentenu identificati è ch'elli li piacenu. Una bella idea per creà stu mischju hè di cumprà dettagli muderni è aghjunghje altri chì truvate in i rastrelli è i mercati di pulci, qualcosa chì hè assai cumunu in l'interni parigini. Pudemu truvà una vechja pittura accantu à un vase cun un design minimalistu. L'idea hè chì duvete mischjà ma senza passà per a borda, circhendu pezzi chì sò unichi, chì ci piacenu è chì spiccanu. Questu deve esse fattu senza paura, perchè i parigini sapenu chì quelli chì anu stile ùn anu paura di mischjassi per uttene un design interiore speciale cù personalità.

Purtate assai luce

Ambienti luminosi

La a luce hè spessu essenziale in interni parigini. L'appartamenti più vechji anu tipicamente grandi finestre è soffitti alti, chì permettenu di entrà molta luce in e camere. Tuttavia, se vulemu ancu più luce entrà, pudemu ricorrere à i specchi, postu chì a riflettenu è espandenu i spazii, è à u culore biancu nantu à i muri è i tavulini. Se pitturemu i tavulini bianchi, i muri diventeranu ancu più spaziosi.

Truvate pezzi vintage

Se vulete un autenticu stile pariginu, ùn duverebbe micca rinuncià à u vintage. Hè cumunu in Parigi truvà mercati di fine settimana induve si pò truvà pezzi unichi chì anu storia è ch'elli ponu avè una seconda vita. Specchi antichi, picculi vasi, pitture speciali è assai di più. Sti picculi ditaglii sò quelli chì danu infine à u spaziu molta più personalità, dunque, se ti piace u toccu pariginu, ùn pudete micca rinuncià à aghjunghje tocchi vintage. Pudete ancu include alcuni mobuli antichi cù u so aspettu originale.

Lussu cuntenutu è discretu

Mischia in u stilu pariginu

El U stilu francese hè sempre statu ligatu à u lussu, à i dettagli d'oru è cù parechji ornamenti. Tuttavia, vedemu ancu cumu u stile pariginu cerca un toccu assai più naturale. Hè per quessa chì in queste decurazioni u toccu chic è lussuu hè generalmente aghjuntu ma in modu discretu. Un candelabru di cristallu in u salottu, un spechju accentuatu in oru, o altri accessori d'oru ponu aghjunghje quellu toccu.

Ùn circate micca a perfezione

Stile pariginu creatu cù imperfezzioni

In l'interni parigini ùn circate micca un spaziu di rivista. Si cerca una certa naturalità è imperfezione. Vale à dì, ùn mette micca i libri urdinati per culore, i mobuli in modu simetricu o i tappetti perfettamente allineati. Sapemu chì u stile pariginu hà qualcosa di boemianu è dunque casuale, allora duvete creà una certa imperfezione in i spazii. Incruciate i tappetti, fate un cumpusizioni asimmetriche di fiure è accatastanu i libri in un angulu. Stu toccu farà l'atmosfera parigina è spenseratu. Mischiatu cù quelle tocchi di lussu averete a dicurazione parigina assai riesciuta.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.