Cunsiglii per sopravvivere à u telecommuting

Telecommuting

A pandemia hà cambiatu assai di e nostre abitudine. Durante u confinimentu, parechji di voi avianu da travaglià da casa è sò sicuru chì micca tutti voi averete u vostru in ufficiu una volta finitu questu. Hè per quessa chì avemu pensatu chì alcuni cunsiglii per sopravvivere à u teletravaglia puderanu esse utili per voi.

U Teletravaglia hà vantaghji chì simu tutti capace di vede: risparmiamu in viaghji è gode di una più grande flessibilità di tempu. Tuttavia, solu quelli di noi chì sò stati teletravaglia dapoi anni cunniscimu ancu e so difficultà.  L'avemu sperimentati è avemu trovu qualchi arnesi utuli assai per francà li.

Pone limiti à a ghjurnata di travagliu

Amparate à gestisce u tempu hè chjave quandu teletravaglia. U fattu di avè una più grande flessibilità di u tempu è l'uffiziu in casa ci ponu incuragisce à allargà e nostre ore di travagliu, sia perchè procrastinemu, sia perchè una volta finitu u travagliu simu tentati à cuntinuà à risponde à e-mail.

Ore di travagliu

Metti limiti à e nostre ore di travagliu in casa hè impurtante per chì a nostra ghjurnata ùn abbia micca 24 ore. Se da u travagliu ùn stabiliscenu micca un calendariu ma obiettivi, limitate e vostre ore. Decide à chì ora andate à travaglià è quandu andate à ripusà. Se vulete esse pruduttivu è mantene un equilibriu trà u vostru travagliu è a vita di famiglia, duverete amparà à disconnessione da u travagliu è rispettà e vostre ore di riposu.

Crea un "modu" di travagliu

Quandu si principia à telecumunà, a tentazione face perde quellu bisognu di vestesi per andà à travaglià. Hè di solitu un primu errore chì leia assai altri. È hè chì per sopravvivere à u telelavoru hè fondamentale incorpore abitudini chì ci rendenu entre in modu di travagliu.

Differenzia u modu di travagliu da u modu di famiglia hè chjave per a nostra testa per funziunà currettamente. Ancu per educà a nostra famiglia, se ne avemu, di quandu duverebbenu è ùn devenu micca interrompe. Sceglite un locu per travaglià Chì aduprate solu quandu travagliate è vestite cum'è chì qualcunu pudessi apparisce in casa vostra in ogni mumentu. Concentratevi nantu à u vostru travagliu finu à u necessariu è poi dimenticate quellu spaziu o raccoglie i vostri forniture di travagliu in un armariu è fatevi cunfortu.

Spazi di travagliu piattati

Educà a famiglia

Quandu nimu in casa hà mai telelaboratu prima, tutta a famiglia hè furzata aduttà una nova rutina. È tutti i cambiamenti di abitudini è di routine necessitanu un periodu di adattazione. Parlendu cù a nostra famiglia, spieghendu i nostri orarii è chì ancu sì site in casa ùn sarete micca pienu dispunibili finu à a fine di a vostra ghjurnata hè a chjave per ogni bonu principiu.

A tentazione Inviterà a vostra famiglia à interrompevi i primi ghjorni mentre travagliate è voi à assiste à e faccende di a casa chì ponu aspettà o gode di certi piaceri chì ùn avete micca accessu in un ufficiu. Hè logicu di esse distratti durante e prime settimane, dunque durante quellu periodu di tempu hè ancu più impurtante chì siate fermu è chì sì avete qualchissia in casa mentre travagliate vi ponu avvisà quandu vi distraite, travagliu in squadra! Una volta chì tutti vi abituate è a nova rutina hè internalizzata, tuttu serà più faciule è puderete esse più flessibile.

Organizza u vostru calendariu

Se avete purtatu un agenda quandu site andatu à l'uffiziu, perchè fermate avà? Organizza u vostru prugramma cum'è avete fattu prima è rivede i compiti ogni mattina, dendu a priorità à u tempu à quelli chì sò i più impurtanti. Scrivite da chì ora à chì ora travagliate, chì ora dedicarete à meziornu per manghjà è ripusà ... Pudete fà cù un agenda di carta, u calendariu Google o applicazioni simplici è intuitive cum'è Todoist.

Organizza u vostru calendariu

Esce da a casa

Quandu telecommunemu, perdemu u latu suciale di andà in un ufficiu, di chjachjarà cù i culleghi o di piglià un caffè cun elli à a surtita. Inoltre, l'inerzia ci pò spinghje à stà in casa dopu u travagliu è a resistenza serà essenziale per sopravvivere à u telelavoru. Quandu teletravaglia hè più impurtante sì pussibule scuntrà amichi, participà à un sport di squadra, surtite à manghjà o andate in un'escursione di fine settimana ...

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.