Cunsiglii per riduce a nostra impronta di carbonu

Riduce a vostra impronta di carbonu

La impronta di carbone Hè un strumentu per misurà l'impattu o a marca chì una persona, urganizazione o pruduttu lascia nantu à a pianeta. Un numeru di emissioni di diossidu di carbonu (CO2), chì sò rilasciate in l'atmosfera da l'effettu direttu o indirettu di un individuu, urganizazione o pruduttu.

Qualchì mese fà vi avemu infurmatu di u so impattu annantu à u riscaldamentu climaticu è cumu à u livellu persunale ci sò parechje cose chì pudemu fà per riduce a nostra impronta. È hè chì ancu sì simu solu un picculu anellu in a catena pudemu aiutà à allevialu. Chì? Applicendu i cunsiglii per riduce a nostra impronta di carbonu chì spartemu cun voi oghje.

Riflette à cumu manghjate

I dati di l'ultimi raporti coincidenu à rimarcà chì u sistema alimentariu d'oghje hè insostenibile. Si stima chì genera un terzu di e emissioni di gas à effetto serra. I tarreni dedicati à l'agricultura occupanu u 34% di a superficia terrestra è una parte di questu hè travagliatu per nutriscia sti animali di splutazione. Hè per quessa chì limità u cunsumu di carne, in particulare di manzo, hè oghje una necessità, cume si scumette nantu à i prudutti lucali è di stagione.

Food

Pudemu ancu cuntribuisce cù u nostru acquistu per riduce sia i rifiuti alimentari sia i rifiuti di plastica. Cumprate ciò chì avete bisognu è rinunzià à l'imballaggi è i sacchetti di plastica cusì chì a vostra impronta ecologica hè più chjuca.

Riduce u cunsumu elettricu di a vostra casa

Ogni kilowatt di elettricità chì adupremu suppone l'emissione di 400 grammi di diossidu di carbonu in l'atmosfera. Risparmiu è efficienza sò dunque l'unicu modu pussibule per riduce a nostra impronta di carbonu. Ma cumu uttene? Eccu alcuni picculi cunsiglii per riduce l'impronta di carbonu di a vostra casa.

  • Prufittate di a luce naturale è usa lampadine LED
  • Investite in un bonu isolamentu per evità e perdite energetiche cusì cumune. Verificate l'isolamentu di i muri sì avete da fà una riforma è cambiate e vostre vechje finestre per quelle più efficienti. Risparmiate nantu à i sistemi di climatizazione.
  • Decantate da sistemi efficienti di climatizazione è adupralli cun prudenza. Arricurdatevi chì calà o alzà u riscaldamentu di un gradu farà chì a vostra fattura varii trà 5 è 10% è farà cresce l'emissioni di CO2. È cuntrolla l'aria condizionata perchè cunsumanu assai energia; ùn ne abusate micca è cumbinatelu cù altri strumenti per mantene a casa fresca d'estate. Per cuntrullà u cunsumu di i dui, aduprate sempre termostati programmabili.
  • Quandu hè ora di cambialli, scumette apparecchi efficienti: spendenu menu è emettenu menu CO2

Riduce l'impronta di carbonu

Cumprate menu è megliu

Cumprate menu è megliu chì hè unu di i cunsiglii per riduce a nostra impronta di carbonu più generale, ma micca menu impurtante. Processi di fabricazione è trasportu ogni pruduttu hà una certa emissione di diossidu di carbonu assuciata.

Dunque, prima di cumprà un pruduttu, dumandatevi: ne aghju bisognu? S'ellu ùn hè micca qualcosa chì state aduprendu di modu regulare, cunsiderate u prestitu o l'affittu cum'è un strumentu. È se vulete cumprà qualcosa, fate in modu rispunsevule, fighjendu a so etichetta per cunnosce a so sustenibilità o efficienza.  Andate à u mercatu di seconda mano è riciclate tuttu ciò chì pudete prima di ghjittà lu.

Sceglite cumu si move

Un altru cunsigliu per riduce a nostra impronta di carbonu hà da fà cù u modu in cui andemu in a nostra cità. Aduprate a bicicletta o u trasportu publicu quandu ùn pudemu micca marchjà sò l'alternative più sustenibili. S'ellu ùn hè micca pussibule, u carpooling cù culleghi o vicini hè sempre cunsigliatu. In breve, quantu à quandu è cume guidà.

Applicate dighjà unu di sti suggerimenti in u vostru ghjornu à ghjornu per fà una vita durevule? Se ùn avete micca principiatu ancu, ùn pruvate micca di fà tuttu in una volta; Andate incorporendu e rutine unu à unu à u vostru ghjornu à ghjornu è investite per migliurà a vostra energia di casa.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.