Cunniscite e malatie ossee più cumune?

E malatie osse più cumune

Tenendu contu chì u corpu hà più di 200 osse, hè cumunu chì per tutta a vita avemu un stranu prublema in alcuni di elli. Sò quelli chì mantenenu u corpu in piedi è senza diminuisce ancu i musculi chì li danu prutezzione ma hè inevitabile chì duvemu parlà e malatie ossee più cumune.

Hè ancu vera chì anu un prucessu di rinnovu ma chì in parechji casi, e malatie sò sempre presenti. Ancu se sò più frequenti à u mumentu di l'età, u listessu schema ùn hè micca sempre realizatu. Dunque, avemu da cunnosce tutte ste malatie, perchè ùn face mai male fà cunnosce di elle.

E malatie osse più cumune: Osteoporosi

Una di e malatie ossee più cumune hè l'osteoporosi. Si parla di sta malattia quandu a massa ossea si perde più rapidamente è ùn si rigenera cum'è si deve. Perchè sta rigenerazione ùn hè micca pussibule, l'osse cumincianu à esse più deboli è dunque, una di e conseguenze dirette hè chì sò più vulnerabili à a rottura. Per questa ragione, quandu avemu ricevutu un colpu, ciò chì restava prima solu in questu, cun stu tipu di malatie pò purtà à i conti, in particulare in l'osse di a zona di l'anca, è ancu in i polsi o in a spina. Dunque, hè cunsigliatu di prevene u più pussibule esercitendu è piglià vitamine è calciu.

Malatie croniche di l'osse

Osteomielite

In questu casu, hè una altra di e malatie osse più cumuni, ma hè causatu da un tipu d'infezzione. Un germe fattu cù putenza in l'osse è s'ellu hè digià un pocu deterioratu perchè hà avutu qualchì tippu di ferita, allora u percorsu serà più faciule per questi germi. In questu casu, l'apparizione di a malatia pò ancu esse derivata da altri cum'è cistite o ancu pneumonia. I sintomi generali di l'osteomielite sò u dolore, è dinò l'infiammazione di e zone affette è molta fatica.

Malatia di Paget

Avete sicuramente intesu parlà di u Malatia di Paget. Perchè hà una origine genetica in chì l'osse sò un pocu più grande di quantu duverebbenu esse. Questu pò purtà à prublemi serii cum'è e fatture. Ma hè vera chì ùn ci sò sintomi specifici, solu chì ste fratture saranu più presenti in a vita di ogni persona chì ne soffre. Ma micca solu questu, ma si dice ancu chì pò avè complicazioni cardiovascolari derivate da sta malattia.

Osse

Osteomalacia

Hè chjaru chì a malatia osteomalacia hè causata da mancanza di vitamina D.. Per questa ragione, ponemu sempre grande enfasi nantu à l'importanza di e vitamine è alcune d'elle in particulare, perchè sò a basa di a cura di u nostru corpu. Quandu manca una vitamina cusì impurtante, l'osse diventanu più fragili, postu chì ùn sò micca capaci di assorbe u calciu. Pudemu prevene questu cun una dieta più equilibrata o cù supplementi se u duttore u considera cusì. I frequenti crampi è dolori ponu esse i sintomi chì l'annunzianu.

Artrite

Sicuramente a sapete ancu perchè hè unu di i nomi i più frequenti da riferisce malatia di l'artrosi, essendu un'altra di e malatie ossee più cumune. U dulore face chì i muvimenti di e articulazione ùn sianu cusì curretti o faciuli. In generale, hè più cumunu per influenzà sia e mani è i ghjinochji è ancu i fianchi. Ancu se pò influenzà altre zone cum'è a spina. Apparentemente, intornu à 70 anni, hè assai cumunu per a populazione di soffre di una di queste malattie.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.