Cumu trattà u disordine mentale in a coppia

depre

Campà cù qualchissia chì soffre di un disordine mentale hè qualcosa di veramente difficile, soprattuttu s'ellu hè u vostru cumpagnu. Ùn hè micca faciule è se ùn sapete micca cumportà un tale disordine, pò causà a relazione cù u tempu.

Per evità chì a coppia abbia una data di scadenza, Hè impurtante chì e duie parti volenu risolve una tale situazione è amparà à campà cun ella. Vi daremu una seria di linee guida da seguità per chì a relazione sia u più sana pussibule, malgradu u disordine mentale di una di e parti.

Supporta a coppia

Ùn hè micca faciule per qualcunu di scopre chì anu un disordine mentale, sopratuttu se site in una relazione. In questu casu, l'altra persona deve mostrà u so pienu sustegnu è fassi vede in ogni momentu chì ùn site micca solu. Sentitevi graziosu per avè u sustegnu è l'amore di u vostru cumpagnu hè di primura quandu si tratta di superà un tale disordine mentale.

Amparate nantu à u disordine mentale

Una volta chì un diagnosticu affidabile hè statu fattu chì a persona cara hà un disordine mentale, Hè ora di coglie più informazioni pussibule nantu à un tale disordine. Hè bonu d'andà à prufessiunali reputabili o siti web chì aiutanu à sapè assai di più nantu à tale disordine è in questu modu aiutanu a coppia in un modu adattu.

Lascià travaglià i prufessiunali

Vulè amparà nantu à u disordine ùn dà micca à a persona alcun dirittu di diventà u terapeuta di u so cumpagnu. In vista di questu, hè megliu per i prufessiunali di fà u so travagliu postu chì sanu ciò chì facenu è ponu aiutà à trattà un tali disordine. U travagliu di a coppia deve esse di sustene in tuttu ciò chì hè necessariu è di mostralli affettu quandu ne anu bisognu.

Hè bè di ricurdà chì a persona malata ùn pò micca delegà tutte e responsabilità à u so cumpagnu. A persona chì soffre di tale disordine deve assumere a so parte è fà tuttu u pussibule per pudè superà tale disordine è chì in questu modu ùn danneghja micca a relazione stessa in modu negativu.

ddepressivu

L'impurtanza di a terapia

Andà à a terapia hè assai impurtante quandu si tratta di superà tale disordine è impedisce à sta malatia di finisce per dannà a relazione. Una bona cunsulenza aiuta a coppia à pudè cuntrullà e varie emozioni chì nascenu da un tali disordine. Hè impurtante per assicurà chì a coppia sia sana quant'è pussibule malgradu i prublemi chì ponu nasce da campà cù una malattia mentale.

In breve, ùn hè micca faciule di vive cun un cumpagnu chì hè statu diagnosticatu cù una malattia mentale. Tuttavia, hè pussibule avè una relazione sana chì permette à e duie persone di rinfurzà u so amore è u so affettu. A cosa più impurtante hè di sustene si l'altri è interessassi à trattà un tale disordine mentale. O andendu à a terapia o un prufessiunale, chì sà aiutà u malatu à superà i prublemi è cura a relazione di a coppia.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.