Cumu disinfettà un piercing à l'ombelicu

Cumu disinfettà un piercing à l'ombelicu

Sapete cumu disinfettà un piercing à l'ombelicu? Perchè hè unu di i grandi dubbiti chì ci assaltanu quandu femu un foru in u corpu è ancu di più, in unu cum'è l'ombelicu, chì s'accumula abbastanza sporcizia ancu se ùn vulemu. Cusì, oghje avete da esce da tutti questi dubbi pussibuli.

Per dimustrallu, duvemu sempre seguità una seria di raccomandazioni. Tutti impediscenu chì l'infezzione si sparghji è ci permetterà di fà vede u nostru ghjuvellu u più prestu pussibule. Iè veramente, pruvà ancu à seguità l'istruzzioni date da u prufessiunale chì l'aghju fattu per voi perchè avà cuminciamu cù i nostri.

Chì possu fà per disinfettà un piercing

Avemu digià avanzatu chì un piercing à l'ombelicu pò esse un pocu più difficiule per tene libera l'infezzione. Più di tuttu perchè hè una zona induve a terra si accumula in un batter d'ochju. Dunque ci vole à fà una grande attenzione è ripeteremu u prucessu un paru di volte ogni ghjornu.

  • Sè avete da toccu a ferita, duvemu lavà bè cù acqua è sapone. Ma questu chì ùn cuntene prufumi ma megliu per optà per unu neutru.
  • Per a zona in quistione, hè ancu necessariu lavatelu cù un pocu d'acqua è sapone dolce. Ancu se u salinu fisiologicu hè ancu indicatu. Duvemu spruzzà cun ella, cuntrollendu chì bagna bè u foru.
  • Quandu si tratta di pulì lu, Pudete spustà u piercing ma cun grande cura è solu per alzà o calà, perchè ùn ci hè micca crosta in mezu. I primi ghjorni duvemu assicurà ne perchè ghjè quandu ne avemu più bisognu.
  • Una volta puliti, avemu bisognu di asciugà a zona ma ùn useremu micca asciugamani o qualcosa di simile. Ma megliu una garza è dà picculi tocchi dolci, evitendu di trascinà, perchè pò disturbà ci.

Cumu sapè se u piercing hè infettatu

Cumu guarisce un piercing à l'ombelicu

Oltre à i passi chì avemu appena menzionatu, ci hè sempre qualcosa d'altru chì duvemu ricurdà perchè hè altrettantu impurtante. Dunque, se vi dumandate cumu guarisce un piercing à l'ombelico, allora duvete sapè tuttu ciò chì seguita:

  • Dopu lavatu è pulitu, hè ancu cunvenutu per applicà un disinfettante, per prevene infezioni chì ponu esce. Ma ùn aduprate mai alcolu nantu à a ferita.
  • Cù un bastone per l'arechja è inumiditu in acqua calda, si pò ammulisce e croste chì à volte cumpariscenu. Invece di tiralli è di fà ci una ferita più grande, hè sempre megliu di seguità stu passu per caccià li più faciule.
  • Ùn caccià micca u piercing. L'avete da spustà cum'è l'avemu indicatu, ma lasciarla sempre in locu, à menu chì u duttore ricumanda altrimente.
  • Parlemu di una ferita chì generalmente richiede u tempu di guarisce. Dunque duvete aspittà duie o trè settimane prima d'andà in piscina è sì andate, hè megliu coprì lu u più pussibule, mantenendulu u più luntanu pussibule da u cloru.
  • Inoltre ùn portate micca vestiti assai stretti in questa zona, chì pò sfregassi contr'à u ghjuvellu o chì pò ancu esse chjappu. Perchè i scatti ùn sò micca boni durante u prucessu di guarigione.

Cumu guarisce un piercing à l'ombelicu

Cumu sapè se un piercing à l'ombelicu hè infettatu

Hè vera chì micca tutti averanu a stessa reazione. Ma iè, quandu parlemu d'infezioni in un piercing, avemu chjaru chì ci sò una seria di sintomi chì ùn duvemu micca trascurà.

  • U buttone di u ventre serà più rossu di u solitu. Ancu s'ellu hè veru chì i primi ghjorni pò esse è senza infezzjoni.
  • Noterete più calore in a zona è vedrete qualchì infiammazione.
  • Inoltre, quandu u toccu ferà male è u pus cumincierà fà apparizione.
  • In casi dighjà estremi, pò dà un pocu di frebba, ma ùn hè di sicuru micca cumunu. Se sì, allora duvete cunsultà cù u vostru duttore.

In ogni momentu duvete avè un pocu di pazienza, perchè hè una ferita è pò piglià parechje settimane o mesi per guarì cumpletamente. Avà sapete cumu disinfettà un piercing à l'ombelicu!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.