Cumu ricunnosce un genitore tossicu

evite-urlà-i-vostri-figlioli

Hè raru di truvà un genitore chì ricunnosce chì hè tossicu per u so zitellu è chì a nutrizione data ùn hè micca adatta. Esse un bon genitore dipende in larga misura da i valori cuntribuiti à u vostru zitellu durante u prucessu di educazione di u zitellu. U babbu deve aiutà u zitellu à sviluppà una persunalità curretta è un cumpurtamentu adattatu.

In casu negativu, u genitore pò ùn viaghja micca bè è hè cunsideratu un genitore tossicu. In l'articulu seguitu detalemu e caratteristiche chjamate genitori tossichi anu di solitu è cumu si risolve in modu chì u prucessu parentale sia u megliu pussibule.

Surprotezzione

A prutezzione eccessiva hè una di e caratteristiche più chjaru è più evidenti di un genitore tossicu. Un zitellu deve esse rispunsevule di i sbagli chì face perchè questu l'aiuterà à furmà gradualmente a so persunalità. Un eccessu di prutezzione da parte di i genitori ùn hè micca bonu per u bonu sviluppu di u zitellu.

Troppu criticu

Hè inutile rimpruverà è criticà i zitelli in ogni momentu. Cù questu, l'autostima è a fiducia di i zitelli sò minati gradualmente. Idealmente, felicitalli per i so successi è i so scopi. A critica di i genitori lascia i zitelli in difesa in ogni momentu è si sentenu inutile in tuttu ciò chì facenu.

Egoistu

I genitori tossichi sò spessu egoisti cù i so figlioli. Ùn danu micca impurtanza à i sfarenti bisogni chì i zitelli anu è pensanu solu à sè stessi. L'egoisimu tende à influenzà negativamente u statu emotivu di u zitellu è pò causà alti livelli d'ansietà è depressione.

Autoritariu

L'autorità in eccessu hè un'altra di e caratteristiche più chjaru di i genitori tossichi. Sò inflessibili versu qualsiasi cumpurtamentu di i so figlioli è imponenu a so autorità in ogni momentu, chì provoca un sentimentu di culpabilità in i zitelli. Cù u tempu questi zitelli diventanu adulti cù assai prublemi emotivi chì influenzanu negativamente a vostra vita d'ogni ghjornu.

Mettenu pressione nantu à i studii

Ùn pudete micca furzà un zitellu à studià qualcosa chì ùn vole micca. Parechji genitori facenu pressione à i zitelli per sceglie una certa carriera senza tene contu di ciò chì volenu veramente.

Negativu è infelice cù u mondu

I genitori tossici sò cuntenti tuttu u tempu è scuntenti di a vita ch'elli portanu. Questa negatività è pessimisimu sò ricevuti da i zitelli cù tutte e cose male chì comporta. Cù u tempu diventanu zitelli tristi è disgraziati chì ùn si cuntentanu di nunda.

In ultimamente, a tossicità parentale hè assorbita da i zitelli, qualcosa chì vene vera quandu si ghjunghje à u stadiu adultu. I genitori devenu allevà i so figlioli tenendu contu di una seria di valori cum'è u rispettu o l'amore per assicurà ch'elli sianu boni persone à longu andà. Hè impurtante chì i zitelli sianu capaci di sviluppà pienu è micca di limità li in modu abusivu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.