Cumu insegnà à i vostri figlioli ciò chì hè a resistenza

risistenza

Sfurtunatamente, u dulore è a suffrenza facenu parte di a vita è hè impurtante sapè cumu affruntà tali mumenti. In u casu di i zitelli, a situazione pò esse assai più cumplicata. A morte di qualcunu vicinu o un semplice cambiamentu di casa pò influenzà negativamente a salute emotiva di u zitellu.

Hè per quessa chì i genitori devenu amparà à i so figlioli à sapè ciò chì hè a resistenza è in questu modu per esse capace di superà i mumenti cumplicati ch'elli ponu avè per tutta a so vita.

Cosa hè a resilienza?

A resilienza ùn hè più cà a capacità chì una persona hà, per pudè esse forte di fronte à situazione chì sò cunsiderate cumplicate è cumplicate. Questa capacità deve esse amparata da una ghjovana età. L'educazione da i genitori hè a chjave per chì i zitelli possinu amparà à esse resistenti dapoi i primi anni di vita. Dopu vi diceremu cumu i genitori devenu travaglià nantu à a resilienza cù i so figlioli.

Linee guida per i genitori da seguità per insegnà a resistenza di i so figlioli

Prima di tuttu, i zitelli devenu sentesi abbastanza cunfidenti da pudè affruntà certe sfide. I più chjucu devenu sapè chì ogni attu hà a so cunsequenza è per què accada devenu piglià e so decisioni. I zitelli devenu sperimentà è hè normale chì certe volte abbianu ragione è altre volte si sbagliassinu. A cosa principale hè chì sentenu u sustegnu in ogni momentu di i so genitori è cusì rinfurzanu a so fiducia.

Aiutalli à custruisce a so autostima hè di primura per amparà ciò chì hè a resilienza. Sentite utile è ancu capaci, Indubbiamente aiuta u zitellu à affruntà i sfarenti prublemi chì ponu sorte in tutta a so vita.

Un altru elementu chì i genitori devenu travaglià cù i so figlioli hè u prublema di a frustrazione. I zitelli devenu sapè chì ci sò i tempi quandu e cose ùn sò micca uttene a prima volta è chì hè normale fà errori. Ma per questa ragione, ùn avete micca da frustrassi, duvete esse tenace per uttene ciò chì vulete.

putente

In ultimamente, hè assai impurtante chì i zitelli sanu ciò chì hè a resistenza da una ghjovana età. I genitori devenu amparà à i so figlioli chì ci hè sempre una suluzione per tuttu è chì hè impurtante truvà quellu modu chì permette di esse in u megliu modu pussibule. Deve esse chjaru chì i zitelli soffreranu in tempi diversi di a so vita è a resilienza hè a chjave per aiutalli à superà tali mumenti cumplicati è difficiuli.

Hè nurmale per i genitori di passà un momentu veramente cattivu quandu vedenu cumu i so figlioli u passanu male è soffrenu, ma hè qualcosa di nurmale chì deve accade è dunque deve esse accettatu. Grazie à strumenti cum'è a resilienza, i zitelli seranu di speranza capaci di trattà questi prublemi è affruntà sentimenti è emozioni cum'è u dulore o a tristezza.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.