Cumu fà una testa di tela per u lettu

Testata in tessutu

Decorà a casa cù tessuti hè u megliu modu per portà calore è calore in tutte e camere. Vi permette ancu a pussibilità di rinnuvà facilmente a dicurazione, cù qualchì picculu cambiamentu è un minimu investimentu ecunomicu. Perchè ùn avete micca bisognu di esse una modista esperta, o avè i migliori strumenti cù i quali cucire, postu chì oghje ci sò alternative assai utili per creà tutti i tipi d'elementi cù tessuti.

In questu casu avemu da creà una testa di tela per u lettu, un pezzu decorativu chì serà ancu assai utile. Quandu vulete passà un pocu di tempu à leghje prima di dorme o se vulete chjinassi per guardà a TV, ùn averete micca bisognu d'avè più cuscini. Dapoi u vostru propiu headboard vi aiuterà stenditi senza avè da girà intornu postu i cuscini dopu. Un praticu assai, decorativu è faciule da fà dui in unu.

Cumu fà una testa di tela

Cumu fà una testata per u lettu

U modu più faciule per creà una testata di tela hè di avè una macchina da cusgire. Hè una cucitura assai simplice chì pudete fà ancu sè ùn site micca una cusgitrice esperta. Troppu pudete uttene una macchina di cusgitura manuale, un strumentu abbastanza economicu cù u quale pudete fà picculi arrangii è creà cose simplici cum'è questu.

Infine, avete sempre a pussibilità di cusgì à a manu. Ancu se u risultatu ùn serà micca uguale à quellu ottenutu cù a cucitura à macchina, Hè sempre un travagliu artigianale è qualsiasi differenza serà ciò chì a rende speciale. Cù cuciture assai basiche è molta pazienza, pudete creà a vostra testera di tessutu tutalmente persunalizata.

Materiali necessarii

Prima duveremu misurà u muru per piglià e misure necessarie di i materiali. In generale, a testata duveria misurà listessa chè u lettu o uni pochi di centimetri di più, ancu se essendu un elementu tutalmente artigianale pudete sceglie a misura chì vulete. Per un lettu singulu, a cosa più adatta hè di fà un unicu cuscinu cum'è testiera. Quandu si tratta di un lettu maiò, pudemu sceglie trà fà unu o dui pezzi.

Per un lettu di 90 centimetri quessi sò i materiali chì avemu bisognu.

  • Tissu di tela, cù corpu è resistenza per durà assai. E misure finali seranu larghe 1 metru per alte 80 centimetri. Dunque averemu bisognu di dui pezzi di stofa larga 1,20 centimetri per 1 metru di altezza, ste misurazioni tenenu contu di e franchigie di cucitura.
  • Sapone kit di cucitura o marcatore.
  • Cesoie.
  • Agulla è filu o machine à a cusgitura.
  • Un , metro
  • Un bastone di cortina di a misura necessaria è alcuni supporti per ancurà a barra à u muru.
  • Ripieno di fibre per cuscini.
  • 4 buttoni grande.

Passi per creà una testata in tessutu artigianale

Décorate cù tessuti

  • Prima emu da piglià misure nant'à i tessuti. Disegnemu un rettangulu cù a misura esatta è un altru cù circa 5 centimetri di margine per e cuciture. Questu ci aiuterà quandu cucemu se ùn simu micca assai esperti in queste materie.
  • Tagliemu u tissutu da u margine esternu.
  • Prima di unisce i pezzi chì andemu finisce i bordi di i tessuti cù un coperto, cusì li impediremu di sfilassi.
  • Avà avemu da creà un orlu nantu à unu di i lati di a larghezza, assicurendu chì sò assai belli.
  • Andemu à cusgì i pezzi di tela, per questu li affruntemu è cusgemu nantu à i 3 lati rimanenti. Partendu da a parte induve avemu fattu l'orlu senza adunisce.
  • U giremu è passemu u piattu attraversu e cuciture in modu chì sò assai lisci.
  • Avà avemu da creà alcuni anelli di cintura, in questu casu averemu bisognu di 4 per una misura di un metru di larghezza. E misure seranu 20 centimetri di lunghezza per 8 di larghezza. Lasciemu una franchigia di cusgitura, tagliamu i pezzi di tela, cupertemu i bordi è cusgemu i pezzi opposti, lascendu un latu senza cucitura. Giremu u pezzu, passemu u piattu è cusgemu u latu chì manca.
  • Per finisce i cicli di cintura femu qualchì buttone, pudete aduprà a vostra macchina da cusgì o fà li à a manu.
  • Pudemu i cicli nantu à u tessulu Per sapè induve piazzà i buttoni, assicuratevi chì sò tutti à listessa distanza.
  • Avà cosimu i buttoni in a busta di tela.
  • Cusemu i cicli di cintura nantu à unu di i so lati à u fondu di a testata di tela.
  • Chjudemu cù i buttoni è femu a testera cù a fibra per cuscini.

Avemu digià a testata di tela finita, basta à piazzà i supporti per a verga di u sipariu à u muru. Inserite a barra attraversu i cicli nantu à a testata è piazzate nantu à u vostru lettu. In un dopu meziornu di cucitura averete a vostra nova testata pronta per dà un aria diversa à a vostra camara.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.