Cumu fà un purificatore d'aria solidu per prufumà a casa

Deodorante solidu

Fà un purificatore d'aria solidu per prufumà a casa hè assai più veloce è più faciule di ciò chì pò sembra. Cusì pudete prufumà a vostra casa cù i vostri profumi preferiti, senza a necessità di aduprà prudutti chimichi è micca assai rispettosu di l'ambiente. Avè un bon odore in casa hè di primura per pudè gode di u sintimu di benessere di una casa pulita è ordinata.

Per ghjunghje questu ci sò assai trucchi fatti in casa, cume avè fiori freschi, purificatori d'aria naturali per ogni stanza, sacchetti di stofa cù fiori secchi per l'armarii, trà parechje altre opzioni. Cum'è questa idea per creà un ambientatore solidu chì pudete aduprà sia per prufumà a casa, cume cassetti o in armarii interni. Perchè ùn ci hè nunda di più sgradevole chè un vestitu preziosu ma cù un cattivu odore.

Deodorante solidu, cumu si face?

U purificatore d'aria solidu ùn hè più cà una spezia di sapone à l'antica, solu invece di esse adupratu per lavà a ropa, hè abituatu à aromatizà a casa o l'armarii. Per creà questi saponi puzzolenti o purificatore d'aria solidu, averete bisognu di cera vegetale per creà u materiale solidu. Ancu s'ellu ci hè un'altra opzione ancu più faciule, più veloce è più economica, a gelatina. Quì vi mostremu cumu fà un purificatore d'aria solidu in i dui modi, cusì pudete pruvà è fà e vostre creazioni cù chì prufumà a vostra casa.

Cù cera vegetale

Cumu fà un ambientatore solidu cù cera

Per creà un purificatore d'aria casanu solidu duverete aduprà cera di soia, vale à dì, hè un pruduttu in più di esse fattu à a manu, hè veganu. In quantu à l'ingredientu adupratu per ottene u prufume, pudete optà per l'oliu essenziale in quale casu a quantità da aduprà serà u 5% di a quantità rispettu à a cera. Se vulete aduprà un oliu botanicu, a percentuale serà di 10% in quantu à a quantità di cera vegetale aduprata. Quessi sò i materiali chì avete bisognu creà un solidu purificatore d'aria à base di cera vegetale fatta in casa.

  • 100 gr di cera di soia
  • oliu essenziale o botanicu di a vostra scelta
  • stampi di sylicon

U prucessu hè assai sèmplice è ùn vi purterà più di 30 minuti. A chjave hè di scioglie a cera di soia, un prucessu chì deve esse fattu à focu bassu. Quandu a cera hè completamente sciolta, aghjustemu a quantità necessaria di l'aroma sceltu. Arricurdatevi, se aduprate oliu essenziale duvete aghjunghje 5% è s'ellu hè oliu botanicu a quantità serà di 10% paragunatu à 100gr di cera di soia.

Imbulighjate cù una cucchiara di legnu è mischjà bè l'ingredienti. Dopu, versate u mischju in stampi in silicone. Hè impurtante chì sianu fatti di stu materiale per chì e compresse di purificatore d'aria sò facilmente rimosse da u muffa. Se vulete decorà u vostru purificatore d'aria solidu, duverete solu aghjunghje qualchì foglia di purpura, foglie secche, bastone di cannella o bucce d'agrumi. Lasciate u mischju rinfriscà è solidificà cumpletamente Prima di sbulicà è voilà, avete dighjà alcuni purificatori d'aria solidi fatti in casa cù i quali prufumà a vostra casa.

Cumu fà un ambientatore solidu cù gelatina

Ambientatore di gelatina fatta in casa

Questa altra opzione hè simplice quant'è a precedente è i passi sò assai simili. A differenza hè chì l'ingredientu adupratu per uttene una materia solida hè a gelatina. U prucessu hè u seguitu, prima duvemu bollire una tazza d'acqua, cù una busta di gelatina neutra è quattru cucchiai di sale. Quandu u mischju bollisce, cacciate u focu è aghjunghjite una tazza d'acqua fredda.

A stu mumentu aghjunghjeremu u prufume sceltu, averemu bisognu di circa 10 o 15 gocce d'oliu essenziale. È cusì chì u purificatore d'aria solidu hà ancu un bellu culore, aghjunghjeremu un coppiu di gocce di colorante alimentariu. Pour u mischju in contenitori di vetru, cume i vasetti di yogurt, i picculi vasetti di muratura, o qualsiasi vasu di vetru chì avete in casa. Una volta chì u mischju si raffredda, a gelatina serà sulida è avete un ambientatore ideale per a casa per piazzà in bagni o in picculi anguli di a vostra casa.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.