Cume Fà un Scrub Casalinghi

Scrub di i ghjambi fatti in casa

Fà un machja casanu per e gambe hè assai faciule, veloce è efficace per fà vede gambe lisce è perfette tuttu l'annu. Soprattuttu avà chì simu in u caldu di u calore è chì mostremu gambe ogni ghjornu, chì si traduce in più depilazione è esposizione à agenti esterni. Ambienti estremi, climatizazione, mancanza d'umidità, causanu secchezza, brufoli è altri prublemi di pelle nantu à e gambe.

A bona nutizia hè chì avete l'ingredienti necessarii in a vostra dispensa per creà a vostra propria machja di gamba fatta in casa. Ingredienti chì in più di aiutà à eliminà a pelle secca, vi aiutanu à idratà a pelle da l'internu è apre i pori per caccià megliu i peli. Vulete amparà à fà i vostri cusmetichi in modu casanu è naturale? Quì vi dicemu cumu fà.

Perchè hè impurtante di esfolià e to gambe

E cellule morte si accumulanu nantu à u stratu esterno di a pelle chì, se ùn sò micca rimosse, impediscenu à altri prudutti di penetrà currettamente in a pelle. In più, esfoliate e zampe avete ciò chì i pori si aprenu è hè più faciule per caccià i capelli cù a cera, qualunque metudu sceglite di fà lu. Tutte quelle cellule morte causanu prurito, secchezza è un aspettu malsanu di a pelle.

E gambe sò una parte fundamentale di u corpu, sustenenu tuttu u pesu di u corpu, vi portanu in ogni locu è dunque meritanu una bona cura. Cù questi prudutti è rimedi casalinghi darete à e to zampe u ciarpu è a cura chì si meritanu è puderete fà da te gode di gambe ben idratate, una pelle liscia, luminosa è bella.

Scrub casanu per i ghjambi, u sale è a lavanda

Scrub di ghjambe

U sale grossu hè un ingrediente naturale ideale per esfolià e to zampe. Da una parte, i grani di sale grossu laveranu e cellule morte di a pelle da e vostre gambe. Ma dinò, u sale assorbe l'oliu in eccessu da a pelle è aiuta à riduce l'infiammazione di e gambe. Combinendu u sale cù a lavanda, uttenite un pruduttu naturale esfoliante è idratante tuttu in unu. Fate questu machja una volta à a settimana, preferibile prima di cera.

In un contenitore mettimu mezu tazza di sale grossu, una cucchiaia d'oliu di coccu è circa 10 o 12 gocce d'essenza di lavanda. Imbulighjate bè bè è procedi à appiecà nantu à a pelle di e gambe, fendu movimenti circulari da e cavichje à l'inguine. Poi applicà stu machja casanu direttamente in a duscia, cusì pudete lavà cun acqua tiepida è dusciate nurmale.

Avete a cellulite nantu à e gamme? Pruvate stu rimediu casanu

Macchia di caffè fatta in casa

Oltre à aiutà vi à eliminà e cellule morte, stu mischju hè perfettu per migliurà a cellulite nantu à e gambe è e natiche. Unu di l'ingredienti chì incorpora hè u caffè, chì sicondu i spezialisti, hè un elementu perfettu per questu prublema perchè a caffeina aiuta à riduce i depositi di grassu accumulati sottu à a pelle. Dunque à u listessu tempu chì lasciate e gambe dolce è lucente, luttate contr'à a cellulite.

Basta à mischjà in un cuntaineru una mezza tazza di caffè macinatu, un quartu di zuccheru biancu nurmale, 2 cucchiai d'oliu d'amanduli o oliu d'aliva. Aghjunghjite ancu alcune gocce d'oliu di l'arburu da tè, chì hè ancu una sostanza altamente raccomandata per trattà a cellulite. Imbulighjate tutti l'ingredienti è applicà nantu à e gambe facendu movimenti circulari, da e cavichje à l'inguine, passendu per e natiche.

Quandu si applica qualsiasi di i scrub fatti in casa chì avemu appena vistu, finisce cù un massaggio d'acqua fredda per arricchisce l'effetti. Tuttu u fretu chì si pò suppurtà, fendu dinò muvimenti circulari da e caviglie in sù. L'acqua fredda migliora a circulazione, dunque aiutà à riduce l'infiammazione. Se a fate di notte dopu una ghjurnata sana di travagliu, rimarcerete ancu di più l'effetti di stu riccu massaghju.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.