Cumu dì addiu à a faccia stancu

Face fatica

Avete una faccia stancu ogni ghjornu ? Allora hè ora di dì addiu scumessendu nantu à i migliori cunsiglii. Hè vera chì ci sò parechje creme nantu à u mercatu, è avemu ancu aduprà alcune, ma prima di questu, vale a pena scumessa nantu à certi cambiamenti in a nostra rutina chì farà migliurà a nostra pelle è cun ella quella stanchezza chì avemu citatu.

Calchì volta ùn sò micca solu l'ochji è quellu puffy puffy chì ponu arruvinà u nostru ghjornu. o a settimana. Ma serà ancu a pelle chì si vede senza luce è i chjucchi scuri sottu à l’ochji chì ci impediscenu di lascià quellu culore cusì scuru chì face sempre più marcatu a fatica. Avà hè u mumentu definitivu per rompe cù tuttu questu. Scopre!

Riposa più è megliu

Iè, hè faciule di dì, ma micca cusì faciule di rializà ogni ghjornu. Perchè parechje volte ùn dipende micca solu di noi, ancu s'è avemu assai da fà. Hè u tempu di ripiglià u sonnu, chì sò sicuru chì avete. Pruvate di andà in lettu uni pochi di minuti prima ogni ghjornu, mette da parte u vostru telefuninu o altri dispositi una meza ora prima di dorme, è pigliate una doccia calda.. Eccu alcuni passi chì ponu aiutà à rilassate u corpu è, per quessa, facenu chì Morpheus ci visita. Perchè in u restu hè tutta a basa di una faccia è una pelle più radiante. Siccomu hè durante u sonnu quandu u rinnuvamentu di e cellule hè fattu, è ancu a so ossigenazione. Micca solu per quessa, ma per tuttu u vostru corpu, chì certamenti chianci per quellu restu.

Riposa per dì addiu à a faccia stancu

Attivà a circulazione cù un massaggio

Cù massaggi, in più di attivà a circulazione, pudemu ancu tonificà è sguassate e linee d'espressione è ottene un risultatu più ghjovanu è frescu per a nostra pelle. Hà tutti issi benefici è assai di più, cusì duvete integrà in a vostra rutina di bellezza di ogni ghjornu. I massaggi ponu esse fatti cù i dita è pigliate l'oppurtunità di applicà un tipu d'oliu o crema per fà più faciule. Ricurdativi chì saranu circulari è sempre ascendenti, postu chì questu hè cumu prufittà è dicemu addiu à e arrughe chì ponu appare.

Sposta sempre nantu à l'idratazione

L'idratazione deve esse sempre presente in a nostra vita. Da una banda, l'applicheremu esternamente grazia à creme o maschere. Perchè in questu modu a faccia serà vistu cù assai più luce. Ma ùn pudemu micca scurdà di beie abbastanza acqua ogni ghjornu, postu chì a pelle pò ancu riflette qualchì prublema da l'internu. Dunque, stà idratatu o idratatu hè sempre una di e migliori suluzioni à cunsiderà. Di sicuru, s'è vo avete un tempu difficiuli di beie tanta acqua, pudete sempre aiutà cù infuzioni, per esempiu, o acqua cù limone.

idratazione per a pelle

Ghiacciu o acqua assai fridda per dì addiu à una faccia stancu

Dice addiu à una faccia stancu pò ancu esse fattu cù rimedii di casa. Di sicuru, avete digià cunnisciutu u truccu di u cubu di ghiaccio, chì, quandu passava Piglierà un effettu immediatu stringhjendu a pelle è lascendu da parte u gonfiore.. In u listessu modu, pudete puru lavà a to faccia cù acqua assai fridda, perchè l'effettu hè assai simili. Attiva a circulazione, chjude i pori è ancu stende ligeramente a faccia. Chì ci pudemu dumandà di più ?

Cucumber per l'ochji

Per l'ochji specificamente è per i circles scuri, ci sò parechji rimedii di casa chì pudemu truvà. Ma senza dubbitu, fette di cucumari freschi tagliati è esse capaci di riposu per uni pochi di minuti cun elli hè una di e migliori suluzioni per lascià una faccia stancu. Pudete mette tutta a fetta nantu à l'ochji, cum'è avemu dettu, o tagliate a mità in un crescente per mette nantu à i cerchi scuri.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)