Cumu aiutà un adulescente cù un disordine di l'alimentazione

DISORDU

Hè una realità chì i prublemi mentali anu aumentatu l'arrivu di a pandemia. In a pupulazione generale, l'adulescenti sò unu di i gruppi in quale sti disordini sò più evidenti. Ancu s'è i prublemi mentali ponu esse variati, quelli ligati à l'alimentazione tendenu à affettà un numeru significativu di ghjovani.

In u prossimu articulu vi mustraremu cumu aiutà à quelli ghjovani chì anu qualchì tipu di disordine di cumportamentu alimentari.

Segnali d'alerta in quantu à i disordini mentali

  • U ghjovanu chì soffre di un disordine principia à evitari spazii cumuni in a casa è preferisce isolà in a so stanza. L'estranimentu si faci cù u rispettu à u livellu di famiglia è suciale.
  • Ùn sparte micca u statu emutivu cù a so famiglia è diventa assai più introvertitu. A cumunicazione cù a famiglia hè quasi inesistente è u so caratteru hà cambiatu cumplettamente. U ghjovanu diventa apaticu, pessimista è più aggressivu.
  • A relazione cù u corpu hè più impurtante in a vita di l'adulescente. Pudete sceglie di fighjà compulsivamente à sè stessu in u specchiu o ricusate cumplettamente è rinunzà u vostru aspettu fisicu. U modu di vestitu pò ancu cambià cumplettamente.

TCA

Cumu i genitori duveranu agisce se u so figliolu soffre di un disordine alimentari

A famiglia hà un rolu essenziale à aiutà un ghjovanu, chì soffre di tali disordini alimentari. Allora vi damu qualchi guida per aiutà un ghjovanu chì soffre di disordini alimentari:

  • Hè impurtante ùn esse constantemente nantu à u ghjovanu, soprattuttu à l'ora di manghjà. Stu cumpurtamentu da parte di i genitori aggravarà a situazione.
  • Avete da evità di fà cumenti nantu à l'alimentariu, altrimenti u ghjovanu pò sentu male è culpèvule per tutta a situazione.
  • I genitori duveranu evità di fà cumenti annantu à l'apparenza fisica in ogni mumentu.. L'immagine di sè stessu ghjoca un rolu fundamentale in questa classe di disordini alimentari.
  • Un disordine di cumportamentu di l'alimentariu ùn hè micca assuciatu postu chì hè cunsideratu una malatia seria è cumplessa. Hè per quessa chì i genitori devenu esse pazienti cù a migliurà di u so zitellu.
  • Hè impurtante di ristabilisce una bona cumunicazione cù u ghjovanu. Hè bonu per fà vede ch'ellu hà qualcunu nantu à quale appughjà s'ellu si cunsidereghja appropritatu.
  • Malgradu l'isolamentu è a natura apatica, hè essenziale per ùn trascuratà u ligame di famiglia in ogni mumentu. L'attività di famiglia hè cunsigliatu. è passà u tempu inseme per creà un ambiente di famiglia pusitivu.
  • I genitori duveranu esse assai sustegnu in ogni mumentu. ma ùn sò micca direttamente rispunsevuli di a ricuperazione di u vostru zitellu.

In corta, ùn hè micca faciule per i genitori fighjendu u vostru zitellu soffre di un disordine alimentari. Hè una malatia mentale cumplessa chì esige pacienza da parte di i genitori è perseveranza da parte di i zitelli. L'aiutu di i genitori hè fundamentale per chì u ghjovanu cù TAC pò superà un tali prublema mentale.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.