Cumu a lotta di putere affetta a coppia

pò

U putere hè di solitu unu di i motivi di cunflitti o di lotte in parechje coppie. E lotte di putere sò custanti è abituali, qualcosa chì ùn benefica micca a coppia stessa. L'affari diventanu ancu peghju quandu u partitu chì ottiene u putere l'utilizza per u so propiu benefiziu è ùn l'utilizza micca per migliurà a relazione cù l'altra parte.

In l'articulu seguente parleremu di a lotta di putere in a coppia è quantu dannu pò esse per a relazione.

A lotta per u putere in a coppia

Distribuisce u putere in a coppia ùn hè micca un compitu faciule o simplice. Duvete piglià in contu i bisogni di e duie persone è se questu ùn accade micca, hè prubabile chì e cose finiscinu male. A cosa nurmale hè chì cù u passu di u tempu, u putere sopra menzionatu hè equiparatu è ogni persona l'usa adeguatamente in certi momenti.

Ùn pò micca esse chì in una certa relazione, sia solu una persona chì hà quellu putere è l'altra parte si limita solu à accettà e decisioni di l'altru. Cù u tempu, una tale dominanza pò causà gravi danni à u cumpagnu è pruvucà a relazione à diventà periculosamente debule.

Prublemi per via di a lotta di putere in a coppia

A lotta di putere chì si faci regolarmente in una coppia, pò causà una miriade di prublemi:

  • Pò accade chì a lotta di putere sia duvuta à chì e duie persone volenu assumere u rolu dominante. E duie persone volenu avè ragiò in ogni momentu, causendu cunflitti è lotte à tutte l'ore di a ghjurnata. Nè unu nè l'altru ùn dà u so bracciu per torce è questu rende a vita inseme veramente cumplicata è difficiule. In questi casi hè impurtante empatizà à u massimu cù u cumpagnu è mette si in i scarpi di l'altru.
  • In u listessu modu, sfarenti cunflitti ponu accade in casu chì nimu in a coppia, vogliu assumisce u putere è a dominanza. A mancanza di sicurezza in a coppia hè più chè evidente è questu finisce per dannà a relazione stessa. In questu casu, hè di primura di palisà e diverse opinioni è da quì piglià l'iniziativa cunghjuntamente.

cummattimentu

In breve, a lotta di putere in una coppia pò esse cunsiderata cum'è qualcosa di normale è ùn deve esse nunda di male, sempre chì tale dominanza è putere ùn causanu micca dannu à l'altra parte di a coppia. Deve esse qualchì equilibriu in u putere chì ogni persona hà in a relazione. Ciò chì ùn hè micca bonu per a coppia hè chì sta distribuzione di u putere hè a ragione di cunflitti continui di ogni tipu.

S'ellu accade, seria impurtante di pusà è di parlà in modu calmu è di stabilisce una serie di accordi secondu u fattu di quale hà a dominanza in a coppia. Idealmente, u putere cambierà e mani secondu e diverse decisioni chì devenu esse fatte in a relazione. Altrimenti a situazione pò diventà insostenibile cun tuttu u male chì questu comporta per a coppia.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.