Chjavi per fà una pulizia profonda in casa

pulizia profonda in casa

Fà una pulizia profonda in casa di tantu in tantu hè essenziale per gode di u benessere chì furnisce una casa ben urdinata è pulita. Ancu perchè hè u megliu modu per priservà ogni parte di e parte chì custituiscenu a casa per un bellu pezzu. Siccomu, a priscinniri di u so valore ecunomicu, cun cura bè e vostre cose ponu esse in bona cundizione per un bellu pezzu.

Per fà una pulizia prufonda, duvete pensà oltre i travaglii ordinali, postu chì ùn si tratta micca di aspirà o scrubbing un pocu più accuratamente. An Una bona rutina di pulizia implica alluntanà i mobili, pulizziari spazii inconspicuous, sguassate di quelli cose chì ùn serve più o rinnuvà l'uggetti decorattivi chì aiutanu à vede a casa più bella.

I 4 chjave per una pulizia profonda

L'urganizazione hè a chjave per u successu, in questu è in ogni compitu chì duvete fà. Senza una bona pianificazione, tuttu diventa caòticu, dura assai più è di sicuru diventa un compitu tedioso chì hè sempre lasciatu per un altru tempu. Cusì, principià per creà una lista di cose in quale scrive l'essenziali, quelli chì ùn sò micca puliti spessu cum'è l'attic di i mobili, i cassetti o daretu à l'apparecchi.

Preparate tutti l'utensili di pulizia chì avete bisognu in modu chì ùn avete micca tuttu in manu è ùn perde micca u tempu quandu avete principiatu cù Pulizia. Avè un grande saccu di basura vi servirà à scaccià tuttu ciò chì s'accumula in i cassetti è ùn hè più utile. In quantu à i prudutti di pulizia, ùn avete micca bisognu di utilizà un pruduttu per tuttu, cù l'acqua, detergente, l'acitu di pulizia biancu è u bicarbonate di soda seranu più cà abbastanza. Avà chì avemu a preparazione previa, andemu à vede quali sò i chjavi per una pulizia prufonda.

L'urganizazione per più efficacità

  1. i cassetti: Tira u cassetti in quistione è scarica u so cuntenutu in terra. Pulite u cassone cù acqua calda è detergente è mentre si secca, scartate ciò chì ùn hè micca utile. In questu modu, passerete assai menu tempu per pulisce è urganizà i cassetti.
  2. Eliminate i mobili: Dopu à i mobili, una quantità di terra s'accumula, è ancu sottu à elli, perchè sò spazii d'accessu difficiule. Per ottene una pulizia prufonda hè essenziale per travaglià in questi spazii. Svuotate u mobili in modu chì pesa menu, sguassate è pulizziari u muru ammucciatu, u pianu chì hè sottu à u mobili è u lignu di daretu stessu.
  3. Muru: Pò esse micca visibile à l'occhiu nudu, ma i cantoni di i mura è u tettu recullanu a polvera, insetti, ragnatele è ogni tipu di detriti. Per abbandunà e pareti cum'è novi, basta à mette un pannu in microfibra nantu à una scopa pulita. Eliminate a polvera è u residuu, infine passa un pannu umitu cù l'acqua è l'acitu biancu per impediscenu l'insetti di avvicinassi in quella zona per un tempu.
  4. l'apparecchi: Mantene li puliti hè assai impurtante perchè sò parti di a cucina, induve l'alimentariu hè preparatu ogni ghjornu. Ma da u tempu à u tempu hè necessariu di fà una pulizia curretta per ghjunghje in quelle zone menu accessibili. Pigliate l'apparechju, pulite da daretu, ancu u pavimentu è u muru chì sò oculati. Disassemble i pezzi, in corta, eseguite una pulizia curretta per abbandunà l'apparecchi novi.

Fà una pulizia accurata in casa richiede u tempu, ùn importa quantu mantene a casa aghjurnata. Hè per quessa chì duvete pigliate facili è dedicate un ghjornu à ogni zona. In questu modu ùn sarete micca sopraffatti da passà troppu tempu chjusu in a pulizia di casa. Revisate u calendariu è pianificate un ghjornu ogni settimana per dedicà à a pulizia profonda di un spaziu specificu. È ricurdate chì a pulizia di a casa hè un obbligazione di tutti quelli chì campanu in questu. Ùn vi incaricà cù tuttu u travagliu, urganizeghja i travaglii è cusì tutti voi piglià assai menu tempu per lascià a casa perfetta.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)