Ci pò esse sessu s'ellu ùn ci hè penetrazione?

Finu à oghje, a credenza pupulare prevale sempre chì s'ellu ùn ci hè penetrazione, ùn ci hè sessu. Hè impurtante di mette da parte tali opinioni è pensà chì ci hè sessu quandu ci hè carezza, masturbazione o sessu orale trà e duie persone.

Duvete avè una mente assai più aperta è scurdate di u fattu chì ci hè solu sessu se l'omu hè capace di penetrà a donna durante u sessu. In l'articulu seguente vi demu alcune chjave per assicurà chì ci pò esse sessu malgradu l'assenza di penetrazione.

Ci pò esse sessu s'ellu ùn ci hè penetrazione

Per furtuna ci sò di più in più persone cuscienti chì pensanu chì ci pò esse sessu ancu se a penetrazione da l'omu ùn accade. Stu pensamentu si face assai di più in e donne chè in l'omi. Una persona pò gode di una vita sessuale abbastanza attiva malgradu l'assenza di qualsiasi tippu di penetrazione.

A scarsa educazione sessuale ricevuta face un gran numeru di persone, a penetrazione di un pene in a vagina si sente cum'è qualcosa forzatu esse cunsideratu sessu. Questa educazione dà una preferenza più grande à u piacè di l'omi di quellu di e donne, dunque pò esse cunsideratu tutalmente machista.

A cumplessità di u sessu

U fattu chì u sessu sia riduttu à a penetrazione hà ancu da fà cù l'opinione di a maggioranza chì e persone devenu esse eterosessuali. Tenite à mente chì u sessu hè assai più cumplessu è ci ponu esse pratiche sessuale piene è soddisfacenti senza penetrazione o orgasmu. L'attu sessuale ùn deve esse riduttu à u fattu di inserisce u pene in a vagina.

A chjave di tuttu què deve esse cercata in l'opinione di e donne. Ci sò parechji studii chì indicanu chì e donne preferiscenu pratiche sessuale diverse da a penetrazione. Hè raru chì una donna possi gode sessualmente se hè penetrata solu da l'omu. Hanu bisognu di un'altra seria di pratiche per pudè eccitassi è gode durante l'attu sessuale.

coppia. sessu

Rieducazione in sessu

Datu questu, hè di primura pudè rieducà in a sfera sessuale sia donne sia omi. A ghjente deve esse cuscente in ogni momentu di u grande putenziale sessuale chì l'omi anu. U sessu ùn hè micca solu a penetrazione è ci sò assai più modi per gode in u lettu senza penetrazione. Finu chì una tale rieducazione ùn si faci, parechje persone continueranu à pensà chì u sessu si faci solu s'ellu ci hè una penetrazione. Hè ancu assai impurtante di avè una bona cumunicazione cù a coppia per pudè parlà cose senza alcun tippu d'ocultazione è sapè cumu entrambe e persone si godenu di più in lettu.

In breve, hè chjaramente chjaru chì ci hè sessu, a penetrazione da l'omu ùn hè micca necessaria. U sessu hè assai più largu è ci sò parechje manere di gode in lettu cù u to cumpagnu, ancu s'ellu ùn ci hè nisuna penetrazione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.