Chì sò e malfatte?

afterpains

Hè abbastanza nurmale per parechje donne 48 ore dopu à parturisce, anu forti cuntrazzioni in l'utru. Sti cuntrazzioni sò chjamati sbagli è sò abbastanza intensi è ancu dolorosi.

I sbagli sopra menzionati sò cumpletamente normali è sò causati da u fattu chì l'utru deve tornà à a so dimensione naturale. In l'articulu seguente vi parleremu in una manera dettagliata nantu à i sbagghi è di l'impurtanza ch'elli anu per a piena ripresa di a donna chì hà parturitu.

A relazione trà i sbagliatti è l'allattamentu

Ci hè una relazione diretta trà ste cuntrazioni uterine è l'allattamentu. Ogni volta chì u zitellu piglia u pettu, u corpu di a donna rilascia l'hormone ossitocina, purtendu à disgrazii. Hè per quessa chì l'allattamentu hè impurtante quandu si tratta di sigillà i vasi sanguini truvati in l'utru è evitari pussibili sanguinamenti interni.

U dulore di u male

I miscarriages sò cuntrazzioni uterine abbastanza dolorose è intense chì di solitu duranu finu à 48 ore dopu a nascita. In casu chì u dulore sia abbastanza forte, a donna pò piglià un ibuprofenu per aiutà à alleviare tale dolore. Sti sbagli tendenu à accade cun più probabilità da u secondu figliolu. Pochi novi mamme tendenu à avè tali cuntrazzioni postpartum.

Più sò zitelli, più hè pussibule di soffre i sbagli sopra menzionati. U dulore dipenderà ancu in larga misura se per a donna hè u so primu figliolu o se à u cuntrariu hà digià avutu parechje consegne. In casu chì per a donna sia u primu partu, u dulore da u disordine hè abbastanza dolce, ricorda a menstruazione.

sbagliatu

In u casu di dà nascita à gimelli o un zitellu di grande pesu, e pene di u sbagliu sò abbastanza forti è intensi. In quessi casi i dolori sò abbastanza impurtanti, dunque di solitu ci vole à piglià qualchì tippu di medicina per aiutà à calmà stu dolore intrauterinu.

Perchè i sbagli sò necessarii

Infine, deve esse indicatu chì i sbagli sò necessarii è naturali, postu chì altrimenti, A donna appena consegnata puderia soffre qualchì sanguinamentu internu chì puderia mette seriamente in periculu a so vita. Hè impurtante chì dopu avè parturitu, l'utru ritorni à pocu à pocu à u so postu è ripiglià a so dimensione naturale. Queste cuntrazioni aiutanu à sta situazione è ùn ci hè nisun sanguinamentu internu.

In corta, a donna chì hà solu parturitu u so zitellu, ùn duvete micca preoccupassi in ogni mumentu d'avè forti cuntrazioni o sbagliatoghji in u vostru uteru. Queste cuntrazioni sò necessarie per chì l'utru si possa staccà senza prublemi di i resti chì pudianu esse stati per causà a consegna.

Arricurdatevi chì a natura deve piglià a so andatura è hè di primura chì l'utru spiazzatu è allargatu per via di a gravidanza, finisci di vultà à a so dimensione naturale è di pusiziunassi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.