Chì ghjè u pianu pelvicu è cumu per rinfurzallu

Chì ghjè u pianu pelvicu

Si parla assai di u pianu pelvicu quandu si tratta di donne chì sò madri, ma pocu si dice di quantu hè impurtante di rinfurzà sta parte di u corpu. Tutte e donne, senza eccezzioni, devenu travaglià nantu à u so pianu pelvicu ancu s'elle ùn sò incinte. Perchè i musculi in questa zona si indeboliscenu cù u tempu è hè a causa principale di prublemi cum'è a fuga d'urina.

U pianu pelvicu hè l'inseme di i musculi è di i ligamenti truvatu in a parte inferiore di a cavità addominale. Queste anu una funzione assai impurtante, postu chì sò rispunsevuli di sustene l'organi pelvici, cum'è a vescica è l'uretra, a vagina, l'utru è u rettu. Per chì questi organi funzionanu currettamente, devenu esse tenuti in a pusizione curretta è per questu sò i musculi di u pianu pelvicu.

Quandu u pianu pelvicu hè indebulitu, qualcosa chì accade per vari motivi, corre u risicu di soffre, frà altri, perdite d'urina, disfunzione sessuale, prolapse o lumbalgia. Dunque hè assai impurtante di curà, prutege è rinfurzà u pavimentu pelvicu per chì questu ùn accada micca.

Cumu possu sapè se aghju un pianu pelvicu indebulitu?

Esercizii Kegel

Sì avete indebulitu i musculi è ligamenti pelvici, pudete soffre di vari sintomi cum'è incontinenza urinaria. Qualcosa di assai caratteristicu è faciule da nutà hè quellu ùn pudete micca cuntrullà a fuga di urinaAncu cù a tosse, saltendu o ridendu, pudete avè una leggera fuga, chì hè un segnu chjaru di un pianu pelvicu indebulitu.

Altri sintomi cù i quali pudete ricunnosce i prublemi di u pavimentu pelvicu sò u dolore quandu si fa sessu, lumbalgia è ancu prolassu, chì hè u spustamentu di l'organi chì sustenenu i musculi, cum'è l'anu. Questi sintomi sò i più gravi, dunque ùn avete micca da lascià passà u tempu è à u minimu sintimu, cunsultate u vostru duttore per valutà u statu di u vostru pianu pelvicu.

Cumu rinfurzà u pianu pelvicu

Furtificà u pianu pelvicu

Per rinfurzà u pavimentu pelvicu, parechji tippi di terapie ponu esse aduprate. A prima opzione se soffre di un prublema severu hè di avè una fisioterapia specializata in questa materia. Altrimenti, pudete soffre di più dannu pruvendu à risolve u prublema da solu. In i casi più miti è ancu cume una misura preventiva, ci sò alternative cum'è e seguenti.

  • Esercizii Kegel: Queste tipe di esercizii sò destinati à travaglià i musculi di u pavimentu pelvicu, in modu chì sò rinfurzati cum'è l'altri tippi di musculi in u corpu sò travagliati. Per esercizii Kegel arnesi cum'è e palle chinese o l'esercitatore ponu esse aduprati Kegel. Cù questi esercizii pudete tonificà i musculi è migliurà a funzione di u pavimentu pelvicu.
  • U Yoga: alcune pose di yoga o asanas sò perfetti per travaglià u pianu pelvicu. Cunsultate cù un specialistu per truvà i migliori esercizii per u vostru casu specificu. Dopu avè travagliatu u pianu pelvicu s'ellu ùn hè micca dannighjatu pò esse contraproduttivu.
  • Eserciziu à pocu impattu: chiunque ùn implichi micca un impattu cù u corpu, chì ùn include micca salti, o movimenti improvvisi. I migliori sport per e donne in questu casu sò natà, andà in bicicletta, camminà, o cavalcà l'ellittica.

Hè ancu assai impurtante di cunsiderà alcune misure preventive. Cume mantene un bonu pesu corporeu, praticà regularmente l'eserciziu fisicu, avè boni abitudini di toilette, manghjate una dieta ricca di fibre per avè un transitu intestinale currettu, avè una bona postura soprattuttu quandu si stà è fà attività à pocu impattu.

Ci sò fattori di risicu chì ponu indebulisce u pianu pelvicu, Cum'è u partitu naturale, a gravidanza, l'obesità, a pratica di sport à altu impattu, stinzia cronica, malatie respiratorie o sottoposti à chirurgia o trattamentu ginecologicu. A prevenzione hè u megliu strumentu contr'à un prublema chì pò causà una seria perturbazione di u ghjornu à ghjornu. Cunsultate cù u vostru duttore è truvate a megliu alternativa per rimediate stu prublema prima ch'ellu diventi più seriu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.