Cosa da fà per piantà di pensà à l'ex cumpagnu

duellu-1

Ùn hè micca faciule o simplice per finisce una relazione. Turnà a pagina hè un tempu difficiule per parechje persone, soprattuttu quandu ùn si ferma micca di pensà à u vostru ex-partner in tuttu u ghjornu. Per questu, hè impurtante passà per e diverse tappe di u dulore è esse capace di ricustruisce a vita in u megliu modu pussibule.

In u prossimu articulu vi daremu una seria di linee guida chì ponu aiutà vi scurdate di u vostru ex-partner.

Rispettate i ritmi di u dulore

In parechje occasioni, u grande sbagliu hè fattu di impone l'idea di piantà di pensà à l'ex-partner. Hè normale chì hè difficiule di piantà di pensà è ghjunghje hè qualcosa chì piglià u vostru tempu. Ci vole à sapè rispettà i ritmi di u dolu è esse pacienza finu à u tempu chì vene quandu ùn ci hè micca pensà à l'anzianu cumpagnu.

L'emozioni sò validi è necessarii

Rompere cù u vostru cumpagnu pruvucarà una seria di emozioni di ogni tipu, da a tristezza à a brama o a culpabilità. Hè normale chì sti tipi di emozioni si facianu è per quessa hè impurtante di cunvalidà. Permettenu tali emozioni hè chjave quandu si tratta di vultà a pagina è finisce a rottura.

Truvate qualcosa chì vi riempia di illusione

Hè impurtante di circà qualcosa chì pò rinvià l'illusione persa. Tuttu ciò chì vale per piantà di pensà à l'anzianu cumpagnu è campà cù ottimisimu è pusitivu ghjornu dopu ghjornu. A distrazione cù certi passatempi o interessi vi permetterà di stà in l'umore è gode di a vita.

depression-due-to-partnership-breakup-wide

Avete da turnà a pagina è scurdate di l'ex-partner

Avete da sapè cumu turnà a pagina è esse cuscenti chì u ciculu hè ghjuntu à a fine. Per fà questu, un rituali simbolicu pò esse realizatu è i ligami definitivamente tagliati cù l'anzianu cumpagnu. U rituali hè chjave quandu si tratta di piantà di pensà à a persona è di pudè gode di a nova vita.

andate à un prufessiunale

Se necessariu, pudete dumandà aiutu à un prufessiunale. Parechje persone ùn sò micca capaci di taglià ligami cù u so ex associu per sè stessu è avè bisognu di l'aiutu di un prufessiunale. Ogni aiutu hè pocu quandu si tratta di accettà a rottura è evitendu ogni tipu di pensamentu nantu à l'anzianu cumpagnu.

In corta, ùn hè micca faciule di piantà di pensà à l'anzianu cumpagnu. Ogni persona hè sfarente, cusì sapè cumu cunvalidà e diverse emozioni è lascià u tempu guarisce tutte e ferite hè chjave. Hè impurtante micca di ghjudicà in modu negativu per pensà à u vostru ex cumpagnu è di fà tuttu ciò chì hè pussibule per chì u dulore ùn durà micca in u tempu. Calchì volta marcà sè stessu o stabilisce certi scopi pò aiutà à superà u dulore. Ricurdatevi di andà à un prufessiunale in casu chì ùn site micca capaci di eliminà tali pinsamenti da a vostra testa.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.