Team

Bezzia hè un situ web chì face parte di u grande gruppu Internet AB. A nostra pagina hè dedicata à a donna d'oghje, una donna indipendente, travagliadora è preoccupata. U scopu di Bezzia hè di mette à dispusizione di u lettore l'ultime nutizie in moda, bellezza, salute è maternità, frà altri.

I redattori di a nostra squadra sò specializati in settori cum'è psiculugia, pedagogia, moda è bellezza o salute. Malgradu i so sfarenti rami prufessiunali, tutti spartenu un scopu cumunu, una passione per a cumunicazione. Grazie à a squadra editoriale di Bezzia, in l'ultimi anni u nostru situ web hè andatu in più di più lettori. U nostru impegnu hè di cuntinuà à cresce è offre u megliu cuntenutu.

El Squadra editoriale di Bezzia Hè cumpostu da i redattori seguenti:

Se vulete ancu fà parte di a squadra di scrittura di Bezzia o di qualsiasi di i nostri altri siti web destinati à u publicu femminile, compie stu furmulariu.

Coordinatore

  • Diana Millan

    Scrittore, traduttore, blogger è mamma. Sò natu in Barcellona uni pochi di trenta anni fà, abbastanza longu per diventà dipendente di l'arte, di a moda, di a musica è di a literatura. Curiosu è un pocu imprudente per natura, sempre attenti à ùn mancà nunda di ciò chì a vita ci offre!

Editori

  • Susana godoy

    Da chjucu avia chjaru chì a mo cosa era di esse maestru. Dunque, aghju un diploma in Filologia Inglese. Qualcosa chì pò esse perfettamente cumbinatu cù a mo passione per a moda, a bellezza o l'attualità. Se aghjustemu un pocu di musica rock à tuttu què, avemu digià u menu cumpletu.

  • Maria Vazquez

    Trenta anni è cù qualchi studii dedicati à u mondu di l'ingegneria, ci sò parechje passioni chì occupanu u mo tempu. Aghju avutu l'occasione di studià unu d'elli, a musica; In quantu à u secondu, a cucina, sò autodidattu. Da quandu aghju servutu cum'è stronzu di a mo mamma, mi ricordu di gode di stu passatempu chì possu avà sparte cun voi grazia à Actualidad Blog. A facciu da Bilbao; Aghju sempre campatu quì, ancu se cercu di visità tutti i lochi chì sò pussibuli per mè di purtà un saccu à a spalla.

  • Maria Jose Roldan

    Mamma, prufessore di educazione speciale, psicopedagoga è appassiunata di scrittura è cumunicazione. Un fan di a dicurazione è di u bon gustu, sò sempre in amparera cuntinua ... facendu di a mo passione è di i mo passatempi u mo travagliu. Pudete visità u mo situ persunale esse cuscente di tuttu.

  • Toñy Torres

    In cerca di a migliore versione di me, aghju scupertu chì a chjave per una vita sana hè l'equilibriu. Soprattuttu quandu sò diventatu mamma è devu reinventà mi in u mo stilu di vita. A resilienza cum'è cuncettu di vita, l'adattazione è l'apprendimentu hè ciò chì mi aiuta ogni ghjornu per sentimi megliu in a mo propria pelle. Sò passiunatu di tuttu ciò chì hè fattu à a manu, a moda è a bellezza mi accumpagnanu in u mo ghjornu à ghjornu. A scrittura hè a mo passione è dapoi qualchì annu, a mo professione. Unisciti à mè è vi aiuteraghju à truvà u vostru propiu equilibriu per gode di una vita sana è sana.

Anziani redattori

  • Susana Garcia

    Diplomatu in Publicità, ciò chì mi piace di più hè scrive. Inoltre, sò attrattu da tuttu ciò chì hè esteticu piacevule è bellu, chì hè per quessa chì sò un fan di decorazione, moda è trucchi di bellezza. Dò suggerimenti è idee per rende li utili à l'altri populi.

  • Carmen Guillen

    Studiente di psicologia, monitoru educativu è cù più passatempi. Una di e mo passioni hè di scrive è una altra hè di guardà video è di leghje tuttu ciò chì tocca à bellezza, trucco, tendenze, cusmetichi, ecc ... Cusì stu locu hè perfettu postu chì possu liberà ciò chì mi piace è mischjà entrambi i passatempi. Spergu di pudè sparte cun voi ciò chì sà nantu à u sughjettu è chì ancu voi mi aiuterete à cuntinuà à amparà nantu à questu sughjettu cù i vostri cumenti. Grazie per avè lettu Bezzia.

  • Angela Villarejo

    Spertu in rete suciale è Internet è moda. Mi piace à seguità cun l'ultime nutizie è cunsiglii nantu à a bellezza femminile. Se vulete esse radiante, ùn esitate micca è seguitami!

  • Eva Alonso

    Blogger, designer, community manager ... inquietu è cun assai interessi chì mi portanu in capu. Sò passiunatu di moda, cinema, musica ... è tuttu ciò chì tocca à l'attualità è e tendenze. Galizianu da tutti i quattru lati, campu in Pontevedra ancu se cercu di muvemi u più pussibule. Continuu à studià è amparà ogni ghjornu, è spergu chì sta nova tappa sia altrettantu gratificante.

  • Valeria Sabater

    Sò un psicologu è scrittore, mi piace mischjà a cunniscenza cù l'arte è e multiple possibilità di l'imaginazione. Cum'è una persona, mi piace ancu mi sentu bè cun mè stessu, dunque quì vi aghju da offre assai cunsiglii per esse bella è in listessu tempu bè.

  • Eva Cornejo

    Sò natu in Malaga, induve sò cresciutu è studiatu, ma attualmente campu in Valencia. Sò prufessiunale di graficu, ancu se a mo passione per una cucina faciule è sana mi hà purtatu à dedicà mi à altre cose. Una cattiva dieta in a mo adolescenza, mi hà purtatu à esse interessatu à una cucina più sana. Da tandu, aghju cuminciatu à scrive e mo ricette nant'à u mo blog "U Mostru di e Ricette", chì hè più vivu chè mai. Avà aghju l'uppurtunità di cuntinuà à sparte ricette più interessanti in altri blog grazii à Actualidad Blog.

  • Marta Crespo

    Bonghjornu! Sò Marta, sociologa è appassiunata di i zitelli. Facciu video nantu à i ghjoculi chì i più chjuchi di a casa li piace u più. Oltre à esse divertenti per elli, saranu capaci di acquistà cunniscenze chì l'aiuteranu in u so prucessu educativu è di socializazione, amparendu à relazionassi cù a so famiglia è u so ambiente in una manera sana è felice.

  • Patrycja Grzes

    Ragazza Geek appassiunata di serie, libri è gatti. Addicted to tea. Sò una donna polacca assai spagnolizata chì ama ancu a moda è pensu di pudè purtà un puntu di vista frescu è originale à propositu. E nostre rarità ci facenu unichi è duvemu apprufittalli, a nostra individualità hè a chjave per u nostru successu è felicità.

  • Immagine segnaposto Carmen Espigares

    Psicologu, specialista in RH è manager di a cumunità. Granaína di tutta a vita è cercatore di scopi da uttene. Alcuni di i mo passatempi? Cantate sottu à a duscia, filusufiate cù i mo amichi è vedi novi lochi. Un lettore inveteratu sempre prontu à affruntà e sfide nove cù un surrisu piantatu in faccia. Viaghjà, scrive è amparà sò e mo grandi passioni. In una furmazione cuntinua è un apprentice in a vita, perchè ... è chì cosa chjamanu a vita se ùn pigliamu micca tuttu ciò chì ci offre ...?

  • Irene Gil

    Artigianatu, artigianatu, riciclaghju creativu, rigali originali, decurazione, feste ... TUTTI FATTI A MANU.