Alimenti chì ponu esse manghjati nantu à una dieta antiinflamatoria

Alimenti antiinflamatori

Tutti i cibi chì si cunsumanu pruvucanu una risposta in u corpu, à volte pusitiva è à volte pò esse negativa. Ùn importa micca quantu questi alimenti sò naturali, ci ponu esse circustanze cume patologie o malatie in cui certi alimenti sò più periculosi cà benefiziali. Qualcosa cum'è questu hè ciò chì accade cù alcune malatie autoimmune, specificamente quelle chì causanu infiammazione cronica.

L'infiammazione hè una risposta naturale di u corpu, un meccanisimu di difesa contr'à una minaccia. Quandu un batteriu o virus entra in u corpu, risponde infiammendu a zona per impedisce chì si stenda è danneghja altre zone circundanti. U prublema hè chì certe volte l'infiammazione pò diventà cronica, ponendu un risicu per altri tippi di malatie seriu.

Dieta antiinflamatoria, in quali casi hè raccomandata

Infiammazione cronica, psoriasis

A dieta antiinflamatoria hè destinata à e persone chì anu bisognu di cuntrastà l'effetti di l'infiammazione cronica, cume i pazienti cun malatie autoimmune. Ci hè ancu cunsigliatu per e persone chì volenu aduttà un modu di vita più sanu. Dapoi parechji altri vantaghji, sta dieta aiuta à riduce u colesterolu, accelera a perdita di pesu, riduce u risicu di malatie cardiovascolari è riduce i livelli di glucosiu in sangue.

Questa dieta cunsiste in l'introduzione di alimenti chì, per via di e so proprietà nutrizionali, eseguiscenu un travagliu antiinfiammatorio in u corpu. Oltre à eliminà tutti quelli chì ponu causà o aumentà l'infiammazione. Stu tipu di dieta, cum'è l'altri dieti restrittivi, deve esse survegliatu da un duttore o nutrizionistu. In particulare se soffre di una malattia per evità ogni risicu per a vostra salute.

5 alimenti chì duvete include in a vostra dieta antiinflamatoria

Curcuma, alimentu antiinflamatori

Oltre à fà cambiamenti in a vostra dieta, per riduce l'infiammazione cronica hè assai impurtante fà cambiamenti in e vostre abitudini. Dormire bè hè una parte essenziale, è ancu eliminà u tabaccu è tutte e sostanze chì ponu esse dannose à a salute. In quantu à l'alimentariu, a dieta serà basata annantu à l'alimenti naturali, ligumi è frutti, pesci grassi, ova, oliu, spezie è piante.

A lista di l'alimenti chì pudete manghjà hè longa, perciò ùn hè micca una dieta restrittiva. Tuttavia, hè altrettantu impurtante d'introduce alimenti antiinflamatori, cum'è di eliminà quelli chì sò assai dannosi. Cum'è u zuccheru, l'alimenti trasfurmati, l'oliu vegetale, i carboidrati raffinati, u tabacco, l'alcol è e carni trasfurmate. In quantu à l'alimenti chì duvete include in a vostra dieta antiinflamatoria, Quessi sò i migliori.

  1. Semi di chia è semi di lino: Consideratu un super alimentu è a basa di a dieta di parechje persone oghje, i semi di chia è di lino cuntenenu grandi pruprietà nutrizionali. Frà elle, l'acidu grassu Omega3, chì hè un antiinflamatoriu naturale.
  2. Legumi cruciferi: Cum'è l'arugula, u brocciu, u cavulu, i cavuli di Bruxelles, o i ravanelli.
  3. Curcuma: Frà e spezie, questu hè particulari benifiziu in una dieta antiinflamatoria. Ùn hè micca per nunda chì a curcuma hè paragunata à u livellu naturale cù l'ibuprofene.
  4. I frutti rossi: I blueberries, i lamponi o i mori sò frutti ricchi in antioxidanti è anu grandi pruprietà antiinflamatorie.
  5. Verdura à foglia verde: A clorofilla contenuta in e so foglie aiuta à riduce l'infiammazione, oltre à esse ricca in ferru è minerali chì prumove l'espulsione di tossine da u corpu.

Cumu evità l'infiammazione cronica

Sì avete spessu ferite musculari, avete episodi di stress, ansietà o depressione, oltre à disordini emotivi frequenti, inclusi questi alimenti in a vostra dieta ponu esse assai lusinghieri. L'infiammazione cronica hè unu di i grandi mali di u nostru seculu, un disordine chì tocca di più in più ghjente. Ci sò parechji fattori di risicu, inquinamentu, cunsumu di tabaccu, stress, mancanza di sonnu è una dieta sempre più menu naturale è più artificiale.

In certi casi, l'infiammazione cronica ùn pò esse evitata, cum'è in u casu di certe malatie cum'è l'Ateritis di Takayasu. Ma in a maiò parte di i casi pò esse evitata cù una dieta più sana, più naturale è recuperendu abitudini da decennii passati. Manghja per campà è micca ammalassi, Deve esse a vostra massima se vulete piglià cura di a vostra salute. Includite questi alimenti in una dieta antiinfiammatoria è noterete prestu a differenza.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.