A sulitudine hà accumpagnatu in a coppia

accumpagnatu a sulitudine

Sicuramente avete intesu più di una volta di a frase: "Hè megliu esse solu chè in cattiva cumpagnia". Sfurtunatamente, ci sò parechje persone chì preferenu esse in una relazione tossica, per evità di esse solu in a vita. A solitudine accumpagnata cunnisciuta hè più cumuna di quella chì parechje persone ponu pensà à u primu.

Nunda accade per ùn avè un cumpagnu postu chì hè assai megliu esse solu chè esse in una relazione malsana, ch'ellu ùn hà futuru è chì hè cundannatu à fiascà.

A solitudine hè una opzione di vita tutalmente valida

Cum'è accade quandu avete un cumpagnu, esse unicu hè una opzione di vita assai valida. Ùn hè micca cunsigliatu di avè una relazione cù un'altra persona in cui l'amore hè visibile per a so assenza è a tossicità hè à a luce di u ghjornu. Parechje di e coppie di oghje fiascanu perchè ùn ci hè micca un veru amore per i partiti è a relazione si forma per una dipendenza emotiva significativa è u desideriu di ùn esse micca solu in a vita.

U grande viotu di a sulitudine accumpagna

A solitudine accumpagnata provoca un grande vacante à a persona chì a soffre. Pudete avè a coppia vicinu da u puntu di vista fisicu ma à u livellu emotivu u vuotu hè abbastanza impurtante. Ci hè una seria di elementi o fatti chì ponu indicà chì una persona soffre di solitudine accumpagnata in a coppia:

  • A coppia ùn l'ascolta micca, chì hè abbastanza dulurosu à u livellu emotivu.
  • Ci hè un disinteressu assolutu per i scopi pussibuli o i sogni esse realizatu mutuamente da a coppia.
  • U partitu feritu hè sempre culpevule di tuttu è Ùn ci hè micca cumunicazione quandu si tratta di risolve i sfarenti prublemi chì si presentanu in a coppia.

Questi segni indicanu chì a coppia ùn hè micca quella desiderabile è chì a solitudine accumpagnata sopra si hè stabilita in elli. Ùn vale a pena di soffre solu per avè un cumpagnu è hè assai più preferibile esse solu. Avè una relazione deve esse una questione di dui è deve esse un impegnu tutale da parte di e duie persone.

coppia di sulitudine

U dannu emotivu di a solitudine accumpagnata

Una relazione tossica ùn hè bona per nimu è pò causà gravi danni emotivi à a persona chì a soffre. Avè un cumpagnu è sentesi soli hè qualcosa chì ùn deve micca esse permessu postu chì e ferite emotive di una tale situazione sò abbastanza impurtanti. In vista di questu, hè megliu finisce sta rilazioni u più prestu pussibule è pruvà à ricustruisce a vita, sia sola sia cù un'altra persona chì face a coppia sana.

In breve, ùn hè micca necessariu avè un cumpagnu o esse cun una persona per u fattu simplice di fughje a solitudine. Ci sò i tempi chì malgradu avè una certa relazione, a persona hè sempre sola. Questu hè ciò chì hè cunnisciutu cum'è solitudine accumpagnata è in questa relazione ùn ci hè nunda di amore o affettu, qualcosa chì hè necessariu per una coppia per funziunà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.