A mo figliola vole mette u maquillaje, hè troppu prestu ?

A mo figliola vole mette u maquillaje

Ogni tappa di a vita di i zitelli hè sfarente, spiciale è sopratuttu, intensa. U prucessu di maturazione di i zitelli hè diversu per ognunu di elli, però, cumplicazioni è mumenti stressanti venenu per tutti. In particulare quandu l'adulescenza si avvicina, cù tanti disordini hormonali è cambiamenti in a parsunalità di i zitelli, chì facenu i genitori ùn sanu micca bè cumu per ottene u dirittu.

Piglià e decisioni quandu si tratta di l'adulescenti hè cumplessu, perchè in un sensu parenu adulti, ma in realtà sò sempre zitelli. I zitelli chì sviluppanu a so persunità, i so gusti è i passatempi chì sò oghje cundizionatu da tutte l'infurmazioni chì acquistanu da Internet. È hè quì chì i zitelli scopre mondi divertenti è cuntruversi cum'è u mondu di u maquillaje.

A mo figliola vole maquillà, ma pensu chì hè prestu

Trucco per adolescenti

Parechje donne è picciotti sò appassiunati di u maquillaje, postu ch'elli sò zitelli è si diverte imitanu ciò chì l'adulti facenu o ghjucanu vestiti. U maquillaje hè un ghjocu per elli è mentre hè, ùn hè micca un prublema per i genitori. Tuttavia, Chì succede quandu una adulescente dice ch'ella vole mette u maquillaje ? Ciò chì hè statu un maquillaje adultu, per esce, andà à a scola o passà tempu cù l'amichi.

À quellu mumentu, u più normale hè chì avete u stintu di nigà sè stessu, di pensà ch'ella hè troppu ghjovana è di spressione cusì davanti à ella. Qualcosa chì pò senza dubbitu succede à qualcunu, ancu s'ellu hè sempre un sbagliu. Perchè quandu un zitellu ti esprime un desideriu, permette di vede cumu hè a so persunità, si apre davanti à voi, face un eserciziu di fiducia chì pò esse rottu irrecuperable.

Dunque, quandu riceve nutizie cusì, u primu è più impurtante hè di mantene u cuntrollu è pensate assai bè cumu agisce. Evite di dì cose chì ponu offende a zitella, ùn li dite micca ch'ella hè una zitella o ch'ella hè più vechja, perchè u più prubabile hè chì per altre cose li dite chì ùn hè più una zitella. Ascoltate i so desideri, dumandate ch'ellu vi dicia chì tipu di maquillaje voleDì à ellu chì penserete è discuterete in un altru tempu.

Insegnali à mette u maquillaje

Cosmetichi

Se a to figliola vole fà u maquillaje, ella farà, cù o senza u vostru favore. A diferenza hè chì s'ellu si faci cù u vostru accunsentu, vi farà bè, cù i prudutti dritta è à pocu à pocu aprendu ciò chì hè u maquillaje. Sè vo fate nantu à u sly, vi tuccherà à aduprà prudutti boni, prestu o di qualità povira. Ùn saperà micca cumu l'applicà, o cumu fà u maquillaje l'aiuta à vede megliu, perchè hè ciò chì i cusmetichi sò tutti.

Ddu mumentu hà da vene, perchè se a to figliola sprime u so desideriu di mette u maquillaje, prima o dopu vene. Allora, aiutallu à scopre u mondu divertente di trucco, perchè hè eccitante è pò amparà parechje cose di u. Pigliate a vostra figliola shopping per i so primi prudutti, perchè hè essenziale chì ella usa cosmetichi adattati per l'età.

Sceglite alcune cose basi chì a vostra figliola serà felice, senza a necessità di utilizà ogni tipu di prudutti. Pudete cumprà un moisturizer cù qualchì culore, una crema assai fluida cù un fattore di prutezzione di u sole chì prutege ancu a so pelle. Un lipstick in tonalità rosa, cù quale si vede un pocu di culore nantu à e vostre labbre ma in modu sutile. pò ancu Aduprate un tonu di terra o ombra di pesche per l'ochji, un pruduttu chì vi aiuterà ancu à culurite e vostre guance.

Cù questi basi, a vostra figliola pò inizià a so borsa di maquillaje. È voi, averete a pace di mente di sapè chì aduprà i so prudutti, chì sò di qualità, adattati per a so età è cù culori chì ùn a feranu micca vechja o disguise. In questu modu, serà felice, si senterà intesu, capitu, è quandu hà bisognu di parlà cun voi, a fiducia preziosa serà stata creata. Qualcosa chì hè senza dubbitu vale a pena, ancu s'è per questu hè necessariu di lascià a vostra figliola mette u maquillaje.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.