A cosiddetta età di u tacchinu in l'adulescenza

video

Nimu contesta u fattu chì ùn hè micca faciule o simplice di crià un zitellu. Tutte e tappe di a vita sò cumplicate, ancu se quella chì piglia a torta senza dubbitu hè l'adolescenza. Hè una tappa di a vita veramente cumplicata sia per i genitori sia per i giovani stessi chì sò sottumessi à sti cambiamenti.

Si dice spessu di manera culluciale chì hè l'età di a tacchina ancu se sta dichjarazione ùn hè micca a più precisa. In l'articulu seguente vi diceremu un pocu di più nantu à e diverse etichette è stereotipi chì circundanu u mondu cumplicatu di l'adulescenza.

L'adolescenza hè un mumentu di etichette è di stereotipi

Cum'è l'avemu digià dettu, l'adulescenza hè a tappa più cumplicata chì ogni persona deve passà. I cambiamenti fisichi è emotivi sò più cà evidenti è chì parechji ghjovani diventanu abbastanza irritabili in tutti l'aspetti. Stereotipi è etichette nantu à l'adulescenza sò à a luce di u ghjornu è chì ùn favurisce affatto l'adulescenti stessi.

Ùn pò micca esse ligatu à u stadiu di l'adulescenza cù droghe, alcolu, feste, mancanza di rispettu o viulenza. I giovani sò più di què, ciò chì accade hè chì hè una fase piuttostu cumplicata di a vita è assai cambiamenti.

In vista di questu, ci sò parechji genitori chì temenu u peghju prima di l'arrivu di l'adulescenza. Una di e frasi più diffuse in a sucietà d'oghje hè chì u zitellu quandu ghjunghje à l'adolescenza hè in piena età di tacchinu. Hè una di e tante etichette chì seranu aduprate quandu si definisce sta fase di a vita.

A verità hè chì u fattu di aduprà stereotipi di u tippu di l'età sopra menzionata di a tacchina, ùn face nunda di bè à u ghjovanu chì prova à furmà a so persunalità per diventà un adultu.

adolescenza

Perchè l'adulescenza hè un bellu tempu?

Hè abbastanza nurmale per i genitori di mustrà qualchì insicurità annantu à u fattu chì u so figliolu hà da passà da esse zitellu à adolescente. Ma questu ùn hè micca un apice per chì diverse etichette ponu esse messe nantu à i ghjovani. Ùn ci hè dubbitu chì i ghjovani saranu sottumessi à una seria di cambiamenti abbastanza impurtanti sia fisicu sia mentale. Ma tali cambiamenti ùn sò nè cattivi nè negativi per i genitori o per i giovani stessi. Dunque, hè vitale per sbarrazzassi di tutti i clichés è etichette di l'adulescenza cum'è a frasa pupulare: "stu zitellu hè in età di tacchina"

A tappa di l'adulescenza deve dunque esse un mumentu unicu è irripetibile chì i ghjovani devenu campà à 100%. Ùn importa micca i sfarenti stereotipi ch'elli anu da elli, postu chì dipende largamente da i genitori è i prufessiunali per assicurà chì i giovani possinu prufittà di tutte e so capacità è abilità è diventà adulti chì ne valenu veramente a pena.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.