'La Casa de Papel 5': U successu di Netflix

Fine di a Casa di Carta

A nova rata di 'A Casa di Carta 5'. Una nova stagione chì hè divisa in dui. Questu hè abbastanza frequente quandu a serie ghjunghje à u so risultatu finale cume pare esse u casu. Ma frattempu, Netflix hè stata torna una volta a piattaforma di scelta grazia à u successu di una seria cusì.

Ancu se ben sapemu, ùn hè micca natu in questu ma l'avemu vistu per a prima volta in Antena 3. Ma hè vera chì u saltu à a piattaforma hà fattu milioni di persone capaci di pruvà è diventà cusì u fenomenu in e fora di e nostre fruntiere chì hè veramente. Avete dighjà vistu i primi 5 capituli?

'La Casa de Papel 5' divisa in duie parti

U viaghju hè statu longu, cù numerose participazioni è qualchì volta un addiu amaru, cum'è sempre. Ma simu ghjunti à a quinta stagione di una seria chì pareva avè una sola. Cumu l'avemu dettu, i so prutagunisti in a tuta rossa è a maschera Dalí sò diventati i grandi persunagi dentru è fora di u nostru paese. Ma hè vera chì ogni bona storia deve ancu ghjunghje à a fine cum'è a sapemu bè. Ancu se ci face male, hè vera chì meritanu una fine di stile. Dunque U 3 di settembre, i primi 5 episodi di a stagione 5 sò stati liberati è l'altri 5 ghjunghjenu nantu à Netflix u 3 di dicembre. Iè, quist'annu a seria serà terminata.

A nova stagione di La Casa de Papel

Ùn avemu micca da fà spoilers mancu perchè allora sapemu dighjà ciò chì accade, allora diceremu solu chì dopu l'ultimu episodiu di a quarta stagione, avemu bisognu di u quintu u più prestu pussibule. Hè vera chì à quellu tempu c'eranu tante teorie nantu à se u quartu seria a fine. Ma Chì lascià tanti fotogrammi in aria forse ci hà datu l'idea chì u quintu serà venutu è ghjuntu.

Ma ghjunghje in dui tanti è pare chì Álex Pina vulia cuntribuisce qualcosa di più chì i spettatori ùn s'aspettavanu micca. Perchè ancu s'ella hè divisa in dui batch, hè vera chì e trame guasi micca risolte saranu guasi fatte in a prima parte. Inoltre, quandu 10 capituli sò rilasciati in una volta, u publicu cunnosce dighjà o hè chjaru da induve l'incunnisciuti cuminceranu à esse risolti. Hè nutatu chì a seconda parte di 'La Casa de Papel 5' serve di più à u pianu emotivu di ogni caratteru è cusì pò esse direttamente cunnessu cù l'addiu.

Premiere di La Casa de Papel

Ci serà un avvene per La Casa de Papel?

À questu puntu, tutti quelli fan chì ùn volenu micca chì a serie finiscinu, cumincianu à cunsiderà novi opzioni. Si hè parlatu chì forse qualchì persunagiu hà da ripiglià è pò esse una nova seria basata annantu à questu o forse, anni dopu, torna à u puntu di partenza cum'è accadutu cù parechji altri tituli chì sapemu digià. Per u mumentu, ci vole à accuncià ci per 10 episodi, chì cumu dicemu sò spartuti in duie parte.

Questa stagione hà avutu un registru più cumplicatu, per via di a crisa per u Coronavirus è ancu, perchè ogni capitulu hè longu una ora, chì significa chì hè statu allargatu un pocu di più. Frà i so scenarii avemu a Danimarca, cum'è a Spagna è ancu u Portugallu. Hè una di e stagioni più eccitanti in ogni modu. Perchè si tratta di mette a banda è ancu U Prufessore guasi, guasi à u limitu. In più di scumette nantu à novi caratteri è una chjusura chì vole esse u toccu finale. Anu sicuru!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.