Renaissance, u novu album di Beyoncé, hà digià una data di liberazione

Rinascimentu

Beyoncé hà annunziatu brevemente sta settimana u Lanciamentu di u Rinascimentu. Stu novu travagliu vene sei anni dopu à quellu chì hè oghje u so ultimu album solista Lemonade per u quale hè statu nominatu per u megliu album di l'annu à i Grammys è hà vintu u premiu per u megliu album di musica urbana contemporanea.

I muvimenti in u i riti suciali di artisti spessu predice un annunziu impurtante. Beyoncé ùn era micca eccezzioni. Tuttu era una strategia per prisentà Renaissance Act 1, a prima parte di un album chì serà publicatu in parechji atti. Data per u 29 di lugliuQualchidunu dubita chì darà assai di parlà ?

Beyonce hè u artista cù a maiò parte di i Grammy Awards di a storia, 48 in tuttu. A so storia longa è riescita significa chì ogni annunziu hà automaticamente un impattu globale. Uni pochi di parolle scritte, l'artista ùn hà bisognu di nunda d'altru per chì tutti parranu di stu ritornu tantu aspittatu.

Beyoncé

Rinascimentu

Chì sapemu di u Rinascimentu oghje ? Al di là di u fattu chì u primu attu serà liberatu u 29 di lugliu, pocu più hè traspiratu da stu travagliu. sapemu solu chì serà cumpostu di 16 canzoni ispiratu è cumpostu da u 2020.

Chì l'artista hà travagliatu annantu à stu novu travagliu per parechji anni ùn hè nunda di novu. In l'interviste realizate l'annu passatu, l'artista hà cunfirmatu ch'ella portava annu è mezu in u studio. In quantu à u so scopu cù stu novu travagliu, hà cumentu tandu: "Cù tuttu l'isulamentu è l'inghjustizia di l'ultimu annu, pensu chì simu tutti pronti à scappà, viaghjà, amassi è ride di novu". "Mi sentu chì ci hè una rinascita chì vene, è vogliu esse una parte di alimentà quellu scappamentu in ogni modu chì possu. ", aghjunse.

Ci tocca à aspettà u 29 di lugliu per sente a prima parte di stu novu prughjettu musicale. Ma, micca tantu per avè assai più dettagli nantu à questu, o cusì speremu!

i so ultimi prughjetti

U fattu chì sei anni sò passati da chì Beyoncé hà publicatu u so ultimu travagliu ùn significa micca chì hè stata fermata. Dapoi u 2006 l'artista hà participatu à diversi prughjetti, cum'è I Carters, u prughjettu musicale ch'ella sparte cù u so maritu Jay-Z. È cù quale anu publicatu l'album Everything Is Love in 2018.

Un annu dopu, l'artista hà cumpostu è detti voce à parechje canzoni di a nova versione di u U classicu di Disney U Re Leone. In più di l'artista, altre star cum'è Childish Gambino, Kendrick Lamar, Pharrel Williams o a so propria figliola Blue Ivy anu cullaburatu. Una di e canzoni di a colonna sonora, Black Parade, hà vintu un Grammy 2021 per a megliu interpretazione R&B, dendu à Beyoncé u so 28th grammophone d'oru.

U Rè Leone

Ddu stessu annu l'artista hà datu voce à Be Alive, canzone da a colonna sonora di The Williams Method. Beyoncé hà apertu u 94th Academy Awards cù una performance di stu tema nantu à i campi di tennis di Tragniew Park in Compton, accumpagnata da Blue Ivy Carter, l'attrici di King Richard, Saniyya Sidney è Demi Singleton, è i Compton Cowboys Junior Equestrians.

L'artista hà ancu cullaburatu cù diversi artisti cum'è u u rapper Megan Thee Stallio in u remix di Savage in 2020 o Nicki Minaj cù quale hà spartutu in 2021 Flawless,

Una riferenza

Dapoi a so fama à a fini di l'anni 1990 cum'è a cantante principale di u gruppu di ragazze R&B Destiny's Child, a carriera di Beyoncé hè cresciutu solu. In u 2014, hè stata inclusa in a lista di a rivista Time 100 persone più influenti in u mondu è u 14 di marzu di u 2021, durante a cerimonia di i Grammy Awards, hà fattu a storia diventendu l'artista femminile più premiata in a storia cù un totale di 28 premii.

Duranti a so ultima tappa, a cantante hà ancu riaffirmatu cum'è un riferimentu in u lotta di a cumunità negra contr'à u razzisimu. In questu sensu, in u 2020 hà presentatu "Black Is King", un album visuale chì onora a lotta di a cumunità negra è chì puderia esse vistu nantu à Disney +.

Vulete sente ciò chì hè novu da Beyoncé ?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.