Queste sò a serie premiata à i Golden Globes 2022

Serie vincitrice di Golden Globes

La  79a edizione di i Golden Globes, i premii di l'Associazione di Stampa Straniera di Hollywood, hè stata tenuta u 10 di ghjennaghju. Ùn ci era micca un tappettu rossu o una gala cum'è puderia esse espertu è a consegna hè stata ridutta à un attu privatu in quale a lettura di i vincitori hè stata fatta.

Dopu l'accusazioni di corruzzione è a mancanza di diversità, i Globi d'Oro sò stati distribuiti cun grande indiferenza malgradu u fattu chì i media ùn anu micca esitatu à ritruvà i vincitori. È in a categuria di Televisione ci hè stata una indiscutibile: "Successione" di HBO.

Successione

A successione era u favuritu in a categuria di televisione è ùn lasciò à mani viote. U dramma di famiglia hbo hà vintu micca solu u Golden Globe per a megliu serie drammatica, ma ancu dui premii per i so protagonisti: Sarah Snook, per a megliu attrice di supportu, è Jeremy Strong per u megliu attore di dramma.

Successione

A serie narra u Tribulazioni di a famiglia Roy, Logan Roy è i so quattru figlioli. U primu pussede un cunglomeratu di cumpagnie di media audiovisivi è di divertimentu chì i so quattru figlioli sò digià in eredi. Allora a serie traccia a so vita mentre cuntemplate ciò chì u futuru purterà una volta chì u patriarca di a famiglia lascia a cumpagnia.

A fiction di Adam McKay hà cumpetitu in a so categuria cù 'Pose', 'U ghjocu di calamar', 'The Morning Show' è 'Lupin', ma ùn pudianu fà nunda contr'à sta serie cunsulidata chì a terza stagione, piena di sorprese è di novi firme, hà lasciatu i prutagonisti una situazione assai cumplicata.

Hacks

Hacks prevalevanu cum'è a megliu cumedia di l'annu davanti à u favoritismu di Ted Lasso. A serie hà guidatu i cimi di a megliu serie di l'annu dapoi mesi, ma ùn hè micca finu à u 15 di dicembre quandu in Spagna avemu avutu l'uppurtunità di vede. HBO Max.

Hacks

Dieci capituli custituiscenu a prima stagione di a serie chì i capituli sò appena 25 minuti. Creata da Lucia Aniello, a serie hà cum'è prutagonisti dui comici destinati à capiscenu. Deborah Vance, una diva monologu chì mette in un spettaculu ogni notte di l'annu in un casinò di Las Vegas, hè da una parte di a trama. Ava Daniels, una ghjovana prumessa di umore chì hà vistu a so carriera tagliata dopu à un disgraziatu "tweet", à l'altru.

Di fronte à l'annullamentu pussibule di alcuni di i so numeri, Deborah Vance, interpretata da Jean Smart, hè custretta à accettà l'aiutu di a rookie Ava Daniels, cù Hannah Einbinder. A relazione trà elli Serà duru in prima, ma serà megliu?

A serie chì hè stata prima in i Stati Uniti u 13 di maghju di u 2021 hà vintu trè premii à l'ultimi Emmy Awards, chì sò avà uniti à u Golden Globe per a megliu serie comica o musicale. Pruvate?

U Ferroviu Sotterraniu

Basatu nantu à u libru omonimu Da u premiu Pulitzer Colson Whitehead è creatu per u picculu schermu da Barry Jenkins, u direttore vincitore di l'Oscar di Moonlight, The Underground Railroad hà vintu a Best Miniserie à i Golden Globes.

U Ferroviu Sotterraniu

Questa miniserie Amazon Prime Video ci presenta Cora (interpretata da Thuso Mbedu), un schiavu chì scappa da a piantagione paese miridiunali induve vive è viaghja attraversu diversi stati grazia à una misteriosa ferrovia sotterranea. Un cuncettu cuncepitu da Whitehead per discrìviri un percorsu perfettamente organizatu chì facia più faciule per i schiavi per ottene a so libertà.

È hè chì à u principiu di u XIX seculu cù l'aiutu di quelli chì s'opponenu à l'esclavità, a rete secreta per aiutà à guidà i schiavi in ​​i stati liberi di u paese. Cusì, trà u 1810 è u 1862, sta reta di « piloti » è di « maestri di stazione », di persone chì guidavanu è di persone chì piattavanu i fughjiti in casa soia, rispettivamente, si stima chì circa 100.000 XNUMX persone sò state salvate.

In più di crudely portraiting a vita di i schiavi nantu à e piantazioni, l'impegnu à u realisimu magicu per intruduce elementi putenti chì permettenu di ponti u passatu è u presente di a vita di a cumunità negra americana.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.