Paesi di a costa asturiana chì duvete visità

Paesi d'Asturie

L'Asturie hè una di e nostre destinazioni preferite. È hè chì in più di avè alcune di e più belle cità di Spagna, in Asturie si pò gode di un clima assai piacevule d'estate. Hè per quessa chì oghje prupunimu cità nantu à a costa asturiana chì credemu chì ùn duvite micca mancà.

In sta prima parte anderemu à viaghjà a costa trà Gijón è a fruntiera cù a Galizia. Avilés, Cudillero è Luarca sò stati i trè populi scelti. Tutti vi invitanu à perde si in e so strette, à marchjà è à ritruvassi, per ùn mancassi nisunu di i so anguli.

Aviles

A cità d'Avilés hè a nostra prima tappa. Una cità custruita nantu à e rive di u estuariu d'Avilés, solu uni pochi 30 km da Gijón, ci offre unu di i più belli caschi storichi chì pudemu truvà in Asturie. Dichjaratu Situ storicu-artisticu in u 1955, perde si in e so strade hè u megliu modu per scoprelu, ancu se una carta ùn face mancu male.

Aviles

Lochi chì ùn pudete mancare in a Città Vecchia

  • Le quartier de Sabugo, cunnisciutu cum'è u quartieru di i marinari, una di e zone più pittoresche di stu centru storicu.
  • La Plaza de los Hermanos Orbón, induve si trova u Mercatu Las Aceñas, custruitu à u XIXu seculu.
  • La Chjesa rumanica di u XIImu seculu di i Padri Franciscani situati in piazza Carlos Lobo, davanti à u Museu di Storia Urbana. In questu hè a tomba di Pedro Menéndez, l'avanza di Florida, navigatore è fundatore di a cità più antica di i Stati Uniti, Sant'Agostinu di Florida.
  • La Plaza de España o U Patch è i carrughji circundanti: Ferrería, Cámara o Rivero
  • La Piazza di Dumenicu Álvarez Acebal, in chì sò trà altre belle facciate quelle di u Palazzu Balsera è di a Chjesa San Niculà di Bari.
  • Carrughju Galiana, una strada di solu 252 metri custruita à u XVIIu seculu durante l'espansione barocca di a cità. A strada più longa sustenuta in Avilés è a sola cù un doppiu pavimentu: una pavimentata per u transitu di u bestiame è una altra fatta di teghje per i cittadini.
  • Parcu Ferrera, un parcu publicu di stile inglese avà chì durante seculi u marchese pussedia per u so divertimentu à u fondu di u Palazzu Ferrera.

Inoltre, pudete truvà interessante visità u Cimiteriu Municipale di La Carriona, un locu cun grande rilevanza storica è artistica chì face parte di l'ASCE (Associu di Cimiteri Significativi in ​​Europa). È di sicuru u Centru Niemeyer, un centru culturale disignatu da u famosu architettu brasilianu Óscar Niemeyer è situatu à mezu à l'estu.

Cudillero

Le petit village de pêcheurs de Cudillero, dichjaratu Situ Artisticu Storicu, Si distingue per a so urganizazione in forma di anfiteatru è per i culori allegri di e so case. Ragioni per chì vale a pena di visità è di perde si trà e so strade è stradine inclinate.

Fà si piglià hè u modu ideale per scopre à tempu a cità è alcune di e migliori vedute di a baia. Dopu, hè ancu cunsigliatu di marchjà a passeggiata chì cullega u portu cù u Faro Cudillero, custruitu in u 1858 è da u quale si ottenenu belle viste panoramiche.

 

Paesi di a costa asturiana: Cudillero

Assai vicinu à Cudillero ti incuraghju à visità ancu voi A Quinta de Selgas, un cumplessu di palazzu è giardinu di 900000 m2 custruitu trà u 1880 è u 1895 à l'iniziativa di i fratelli Ezequiel è Fortunato de Selgas Albuerne. Le palais conserve sa décoration originale presque intacte, et abrite des peintures de grands maîtres comme Goya, El Greco, Luca Giordano, Corrado Giaquinto et Vicente Carducho. Intantu, i giardini, alternanu trà u stile geumetricu francese di u XVIIIu seculu è u stilu romanticu o pittorescu chì hè diventatu à a moda in u Regnu Unitu durante u XIXu seculu.

Luarca

U Portu di Luarca hè un locu assai fotogenicu è un altru di e cità di a costa asturiana chì duvete visità. Cunnisciuta ancu cum'è a Villa Bianca, chì questu hè u culore predominante in e so case, nasconde numerosi posti chì aspettanu di esse visitati. U Palazzu di a Morale, un edifiziu nobile chì data di i XIII, XVI è XVIII seculi situatu in Calle Olavarrieta hè unu di questi. Un altru, u quartieru di i piscadori U Cambaral,

Paesi di a costa asturiana: Luarca

L'ermita di Nuestra Señora la Blanca è u Faro di Luarca custituiscenu un cumplessu architetturale di grande bellezza. Situatu à a fine di u promontoriu Atalaya, offre una vista imbattibile. Ancu se parlemu di vista, duvemu ancu mintuvà quelli chì sò ottenuti da l'ermita di San Roque, situata nantu à una cullina.

Un altru must-see in Luarca hè u Bosque Jardín de la Fonte Baixa, u sicondu giardinu botanicu privatu in Spagna. Un ortu atlanticu di più di 500 ettari fattu di spassighjate tematiche, stagni è piazze induve sò pruposte visite guidate.

Cunniscite una di queste cità di a costa asturiana?

 

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.