Manicure francese in casa per unghie corte

scherzi per manicure

Esse capace di fà a nostra propria manicure in casa hè sempre una bella idea. Perchè solu in questu modu pudemu riparà e nostre unghie ogni volta chì vulemu. Ma se vulete sapè cumu fà un Manicure francese in casa per unghie corte, allora avete bisognu di seguità uni pochi di passi assai semplici.

Puderete vede chì cù un pocu di abilità pudete sempre uttene tuttu ciò chì vulete. Prima di tuttu, duverete fà u selezzione di i migliori materiali o prudutti è da quì, pudete principià cù u vostru travagliu chì serà u più divertente è veloce. Ci ne simu ghjunti?

Pulite bè e unghie prima di cumincià

A pulizia hè sempre unu di i passi chì duvemu piglià in contu prima di inizià qualsiasi travagliu di bellezza. Dunque, i chiodi ùn andavanu micca à esse lasciati daretu. Se avete qualchì smalti rimanenti, sapete dighjà chì hè megliu à caccià li cù un smuvente di smalti è in casu, pudete sempre applicà un pocu di suchju di limonu per pudè lascià daretu certe macchie. Arricurdatevi chì un massaghju cù e mani cù qualchì goccia d'oliu eliminerà tutti i tipi di secchezza è u risultatu serà ancu megliu.

Manicure francese in casa per unghie corte

Tagliate bè e unghie è aduprate un schedariu

Per fà una manicure francese in casa per unghie corte, ci vole à taglialli. Perchè a finitura serà altrettantu elegante cum'è nantu à unghie più longhe è di sicuru vi daranu un risultatu più simplice chì si pò purtà ogni ghjornu, senza avè da esse speciale. Dunque, pudete lascià tramindui pochi millimetri di unghie è dà mi a forma chì vulete cù u fugliale. Pudete sceglie a finitura quadrata o semirotonda, secondu e vostre necessità. Ricurdativi chì u modu per archivialli hè sempre megliu da l'internu fora.

Fate sempre cura di e vostre cuticule

Quellu di taglialli hè daretu à noi, perchè pudemu fà un passu assai più simplice è cù un bastone d'aranciu o un strumentu speciale per questa zona, chì serà u rimusciu di cuticule. Arricurdatevi chì prima di decide, u megliu hè inumideli un pocu è pudete ancu fà cù una goccia d'oliu d'aliva. Questu ammorbidirà l'area è renderà più faciule à travaglià. U spingimu indietro leggermente è u risultatu serà cum'è desideratu.

Base protettiva per fà manicure francese in casa per unghie corte

Una volta chì avemu i chiodi preparati, hè ora di prutege li davanti à a lucidatura stessa. Dunque, duvemu sempre avè una basa protettiva à a manu. Cun ella averemu a cura di u unghje, li daremu l'idratazione necessaria è à u listessu tempu face chì i culori di i futuri smalti sembrinu rinfurzati ancu di più. Hè unu di i passi vitali, perchè cusì li impediremu di diventà gialli. Ancu se ùn vi scurdate di fà disegni troppu spessu, ma duvete lascià chì e unghie respiru ancu per uni pochi di ghjorni.

Passi per manicure in casa

L'esmalte di basa

Dopu avè prutettu e nostre unghie, nunda cum'è l'applicazione di un primu mantellu di lucidatura di basa. In questu casu, pudete optà per un stratu di smaltu trasparente o unu cù un finissimu rosa chjaru o nudu. Questu li darà un ligeru culore chì mette in risaltu ancu a manicure stessa.  Quandu u primu stratu si secca, pudete dà u secondu per chì à a fine a nostra manicure abbia più resistenza.

Fine guide per manicure

Quandu a lunghezza di u unghje hè più ch'è evidente, hè vera chì pudemu sceglie di applicà l'esmalte direttamente cù a spazzola. Benintesa, basta chì abbiate abilità o pratica. Ma se preferite ghjucà à u sicuru, allora nunda cum'è scumessa nantu à alcune guide o adesivi per sta funzione. Ch'elli sianu veramente magri da pudè esse apprezzati ma solu pocu. Ci serà a basa più elegante di a nostra manicure. Li metteremu versu u bordu, pitturemu cù smaltu biancu è caccemu quandu tutte e parti sò dighjà secche. Avà un pocu di splendore è mustrateli!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.