A malatia di Crohn in i zitelli è l'adulescenti

u dulore

Malatie causate in u stomacu è l'intestini sò diventati più frequenti è cumuni trà i zitelli è l'adulescenti. I dati indicanu chì ogni annu più zitelli soffrenu di stu tipu di malatie, a malatia di Crohn essendu a più impurtante.

Stu tipu di cundizione chì affetta u sistema digestivu, Consiste da una forte infiammazione in a parte finale di l'intestinu chjucu è u principiu di u grossu. In l'articulu seguente vi mostremu cumu stu tippu di malattia affetta i zitelli è i ghjovani è ciò chì i genitori devenu fà.

Cause di a malattia di Crohn in i zitelli

Finu à oghje, ùn ci hè nisuna causa specifica per a quale un zitellu pò soffre di una tale malattia intestinale. Ci sò vari fattori cume a dieta o l'abitudini d'igiene chì ponu causà i zitelli à sviluppà una tale malattia, per via di una calata di e so difese. Pò esse ancu per una causa genetica è a storia di famiglia di u zitellu.

Cumu si manifesta a malatia di Crohn

Ci hè parechji sintomi chì ponu indicà chì un zitellu hà a malatia di Crohn:

  • A diarrea hè unu di i sintomi più cumuni di stu tipu di cundizione. Sì sta diarrea hè accumpagnata da sangue, hè assai pussibule chì ci sia un'infiammazione in a zona di u colon. Se a quantità di diarrea hè abbastanza significativa, hè normale chì l'infiammazione si presenti in l'intestinu tenue.
  • Un altru di i sintomi più chjaru di sta malatia sò u dulore in tutta l'area addominale.
  • Statu di forte frebba.
  • Mancanza di appetitu chì hè accumpagnatu da perdita di pesu significativa.
  • Mancanza di energia è stanchezza à tutte l'ore di a ghjurnata.
  • Aspettu di ulcere è fistule.
  • Prublemi cumuni pudè ghjunghje à causà l'artrite.

crohn

Ciò chì i genitori ponu fà per a malattia di Crohn

Sfurtunatamente hè un tipu di cundizione crònica è ùn ci hè micca cura. U zitellu averà da campà tutta a so vita cù malatie intestinali. Ci seranu tempi quandu i sintomi diventeranu più acuti paragunati à l'altri tempi quandu i sintomi sò assai più miti. U trattamentu chì si seguita deve avè u scopu di riduce i sintomi è aiutà u zitellu o u ghjovanu à fà una vita u più normale pussibule. Un cambiamentu di l'abitudine alimentariu o di piglià certi medicazione ponu aiutà à cuntrullà a malatia di Crohn.

In brevi, A malatia di Crohn hè più cumuna in l'adulescenza ch'è in a zitellina,Ancu se i dati indicanu chì sempre più zitelli soffrenu di tale malattia. In quantu à i sintomi, sò listessi in l'adulti chè in i zitelli. Sì sta cundizione hè suffertu durante a pubertà, hè assai pussibule chì a malatia finisci per avè un impattu negativu annantu à u sviluppu normale di u ghjovanu. I sperti sottolineanu l'impurtanza di inculcà à i zitelli da una ghjovana età, boni abitudini alimentari per impedisce di sviluppà una tale condizione intestinale.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.