Eccu i registri chì pudete cumprà stu maghju

Copertine di alcuni album da esce in Maghju

Ci sò parechje liberazioni musicali chì pudemu gode ogni mese. Tuttavia, in Bezzia, simu custretti à fà una piccula pruiezzione per offre vi una piccula selezzione di sei o sette album. È per u mese di maghju, sò e versioni chì avemu sceltu, scuprite!

Tuttu ciò chì so finu à quì - Rosa

Pink hà annunziatu aprile scorsu u lanciamentu di un novu album in diretta intitulatu Tuttu u so finu à quì. Hè ancu u titulu di l'unica canzone inedita chì hè inclusa in una lista di 16 trà i quali, in più di alcuni di i so successi più impurtanti in diretta (Just a girl, So what, What about us ...) l'artista hà inclusu una versione di "Cover Me In Sunshine" cù a so figliola Willow Sage Hart.

L'album hè un cumplementu à u documentariu di u listessu nome chì serà publicatu in Amazon Prime U 21 di maghju. Un documentariu direttu da Michael Gracey di The Greatest Showman chì sparte filmi inediti in precedenza da u giru "Beautiful Trauma" chì hà culminatu in 2019 à u Stadiu di Wembley.

Ritorna subitu - Jorja Smith

Jorja Smith hà lanciatu pocu più di un mese fà Addicted, a canzona prodotta da Compass hà da apre u so novu album "Be righ back". Un album chì ghjunghjerà u 14 di maghju, trè anni dopu à u so esordiu Lost & Found è chì averà 8 brani trà i quali Gone, u so ultimu single.

Sinapsi - Scantata Girl

«Un viaghju attraversu u sistema nervosu di l'artista chì, per mezu di diversi neurotrasmittenti, ci hà da cuntà diverse storie ch'ella hà scontru in a so vita. Scienza è anima fuse in un album. Hè cusì chì Sobresalto Girl si presenta u so primu album, Synapsis.

 

Synapse vene da a manu di El Dromedario Records sottu u Pruduzione di Santos & Fluren (Sidonie, Amore di Lesbiche). Fusion di u nucleu, Adrenalina cù Zahara è a più recente Selezione Naturale sò alcune di e 10 canzone chì custituiscenu l'album chì averà una edizione speciale nantu à CD è in vinile cù u discu firmatu da Maialen, un pick da Chica Sobresalto è un scatula speziale cù 10 piatti cù e cupertine di ogni canzone, una foto firmata di u gruppu cun dedica è "u travagliu", un testu induve Maialen è a ghjente intornu à ellu parlanu di u so modu di cumpone è di u so universu creativu.

Delta kream - I Chjavi Neri

Delta kream hè u decimu album in studio di The Black Keys. Ùn hè micca, tuttavia, un album di studio cun nuove canzoni, ma un album di copertina chì renderà omagiu à a musica chì hè stata creata intornu à a scena di Mississippi Hill Country Blues.

In questu discu registratu in Easy Eye Sound è publicatu da Nonesuch Records pudemu ascultà versioni da musicisti cum'è John Lee Hooker, RL Burnside, Junior Kimbrough, Ranie Burnette è Big Joe Williams. A reinterpretazione di Crawling Kingsnake hè u so primu teaser.

Anni Luce - A Sala Rossa

A Sala Rossa hà annunziatu u lanciu di u so novu album, "Years Light", chì serà esciutu u 28 di maghju in furmatu numericu. CD, vinile è per a prima volta in cassetta. Un totale di dece tracce custituiscenu l'album chì avemu digià pussutu ascultà: "El Miedo Abierto", "Yo me interroto", "Patria", "Taquicardia" o "1986".

«Un annu luce hè esattamente 9 km. Ci avete dumandatu durante l'ultimu annu se liberemu questi canzone chì avemu custruitu cum'è ponti affinchì vi sentiate più vicinu à noi in unu di i più strani anni di a nostra vita. Simu stati luntani, luntani, ma grazia à a musica chì spartimu simu riesciuti à accurtà e distanze ».

Zenetians- Zenet

Zenet hà lanciatu una settimana fà u videoclip di "Me gustas", una canzone di u so album "La menor explicación" ch'ellu hà riesaminatu cun El Kanka è chì serve cum'è un avanzu di u so album Zenetianos. Un album di duetti in u quale hà a cullaburazione di artisti ch'ellu ammira è in u quali face una rivista di alcune di e canzone e più emblematiche di a so carriera «spugliatuli è interpretati inseme cù l'invitatu accumpagnatu solu da a chitarra di José Taboada è qualchì altru strumentu solo cum'è u viulinu da Raúl Márquez o a tromba da Machado. »

DePedro, Rozalén, Silvia Pérez Cruz, Javier Ruibal, Vanesa Martín, Coque Malla, Miguel Poveda, Xoel López, Julia de Castro è Víctor Herrero, Virginia Maestro, Pasión Vega, Marilia Monzón è Marwán, seranu alcuni di i so invitati in questu album .

Quale di questi registri vulete avè?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.