Dieta di a Luna, chì hè è cumu funziona

Dieta lunare, in chì cunsiste

Dapoi i tempi antichi ci sò stati innumerevoli miti è credenze nantu à a luna. In fatti, in i primi tempi di a medicina si credia chì a luna avia una grande influenza nantu à a salute. In ghjiru à ste credenze, in u 1988 u duttore talianu Rolando Ricci hà creatu a dieta di a Luna. Questa dieta è secondu e so parolle, hè statu cuncipitu da ellu in particulare per i pazienti in sovrappesu.

A dieta hè basata annantu à a basa chì u corpu umanu hè fattu di 70% acqua. Unu di i prublemi chì sò pruvati nantu à a Luna hè a so influenza nantu à l'acqua., cusì hè ghjuntu à a cunclusione chì e fasi di questu ponu influenzà ancu u corpu umanu. Vulete sapè in chì cunsiste esattamente a Dieta Lunare?

Dieta lunare, cumu funziona

Dighjunu nantu à a dieta lunare

Questa dieta deve esse adupratu solu cum'è una fase specifica di disintossicazione, postu chì ùn hè micca un pianu di manghjà custante. D'altra parte, hè assai impurtante cunsultà cù u vostru duttore di famiglia o un nutrizziunistu prima di piglià sta dieta o qualsiasi altra dieta. In questu modu pudete evità di mette in periculu a vostra salute, cunsultate u vostru duttore è truvate a dieta migliore per voi.

A Dieta Lunare hè basata annantu à i diversi cambiamenti lunari chì si verificanu durante u mese. Ci sò parechji miti o credenze chì esistenu intornu à i cicli lunari. Si crede chì a Luna influenza a crescita di i capelli, l'umore è si crede ancu chì pò induce u travagliu nantu à una luna piena. In casu di dieta, e fasi di Luna Nova è Luna Piena sò presi in contu.

Qual hè?

Hè una dieta di pulizia è di disintossicazione in a quale dui ghjorni di dighjunu si tenenu per mese, chì dura 26 ore. Questi ghjorni sò cumplementati cù altri digiuni più leggeri è durante u restu di u mese duvete manghjà in modu equilibratu. Queste sò e chjave di a prima fase di a Dieta Lunare.

  • U dighjunu principia un'ora prima di l'iniziu di a fase lunare è si deve tene per 26 ore.
  • L'alimenti solidi sò pruibiti durante u dighjunu. Sò permessi solu liquidi cum'è i brodi vegetali, i tisani, i brodi fatti in casa senza grassu è un minimu di 2 litri d'acqua.
  • Per a durata di u dighjunu, U zuccheru, u sale, e bibite, u caffè, i latticini, e bevande di soia, a gomata, i sciroppi, o i suchji ùn sò micca permessi di frutti imballati.
  • U dighjunu deve esse fattu per 2 ghjorni à u mese. U primu durante a fase cambia in Luna Piena è u secondu à l'iniziu di a Luna Nova.

Mantenimentu durante u restu di u mese

Cumu funziona a dieta lunare

A Dieta Lunare include dui dighjuni di supportu per u restu di u meseQueste digiune devenu esse effettuate durante u primu trimestre è l'ultime quartu fasi di cambiamentu. Questi dighjunu anu a stessa durata di 26 ore, ancu s'elli ùn sò micca limitati à liquidi è altri alimenti cum'è frutti, insalate, yogurt o gelatine sò permessi. Benintesa, i cibi permessi ùn devenu micca esse mischiati, sceglite unu è pigliate cum'è cumplementu à u digiunu.

Durante u restu di u mese duverete seguità una dieta variata, equilibrata è muderata per pudè vede i risultati. Dapoi u digiunu di a Luna Vi aiuterà à perde circa 2 o 3 chilò rapidamente, ma sì ùn manghjate micca una bona dieta u restu di u mese serà inutile. U digiunu hè perfettu per purificà u corpu, perchè vi aiuta à eliminà e tossine è tuttu ciò chì ùn permette micca à u corpu di funziunà currettamente.

Ma si deve sempre fà in modu rispunsevule, senza mette in periculu a salute. In listessu modu, sta dieta di a luna hè contraindicata in certi casi. I zitelli, e donne incinte o chì allattanu ùn devenu micca seguità una dieta cusì restrittiva. Listessa manera, sta dieta ùn hè micca cunsigliatu per e persone cun patologie o malatie croniche. S'ellu hè u vostru casu, cunsultate u vostru duttore prima di fà a cosiddetta Dieta Luna.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.