Cumu preparà i vostri pedi per u Caminu di Santiago

Caminu di Santiago

Pensate à fà u Caminu di Santiago ? Allora sapete chì ci vole à piglià qualchì piccula precautione per pudè gudirà à u massimu, ma senza dannà u vostru corpu. Hè per quessa chì oghje avemu da seguità una seria di cunsiglii per pudè preparà i vostri pedi per longu caminu. Perchè ancu s'è qualchì volta ùn avemu micca pigliatu assai in contu, hè veramente necessariu.

Di sicuru, quandu avete urganizatu una sperienza piacevule cum'è fà u Caminu, avete sempre assai dubbii. Certi di elli ponu esse Cumu possu fà per ùn avè micca vesciche?. Siccomu sapemu chì sò veramente fastidiosi è chì ci ponu arruvinà quandu portanu ogni tipu di calzature. Scopre tuttu ciò è di più!

Cumu preparà i vostri pedi prima di fà u Caminu di Santiago

Comu regula ginirali, ùn avemu micca di solitu imbarcate nantu à a strada per a notte. Ma uni pochi di mesi prima avemu meditatu nantu à questu è serà quandu avemu cuminciatu à preparà per questu. Allora, in quellu mumentu ricordate chì ùn ci hè nunda cum'è a furmazione un pocu prima. Dunque, hè cunsigliatu chì almenu 3 o 4 settimani prima di principià u Caminu pudete andà per un caminu per una ora o più. Di sicuru, sè vo site digià abituatu, pudete sempre alternà stu esercitu cù altre discipline di resistenza. Cusì, serà ancu tuttu u corpu chì si prepara per ciò chì vene. Se ùn site micca unu di eserciziu, forsi hè cunvenutu per cumincià à preparà i vostri pedi prima. Duvete piglià e stivali di muntagna o di "trekking" è assicuratevi di portà bè in l'area di a caviglia. Pudete portà un calzarii alternativu, cum'è sneakers chì anu un bonu cushioning, ma l'utilizate solu nantu à a strada è i spazii lisci.

Pellegrini

Bona idratazione per i pedi

Avete avè a teniri cuntentu chì ogni tappa pudemu viaghjà circa 25 chilometri. Allora avemu digià parlatu di una quantità seria di chilometri è cusì, a preparazione di i pedi hè impurtante. Per quessa, ogni notte, un bonu bagnu di pedi hè cunsigliatu è dopu, appricà una crema idratante in forma di massaggio. Hè una di e prime cure chì duvemu piglià à a lettera, perchè li beneficerà assai. Li noteremu più riposati è cù una pelle più liscia è sana, chì hè ciò chì circhemu. Attenti, ciò chì ùn deve micca fà hè di lavà cù acqua assai calda perchè questu pò aiutà à e vesciche esce più prestu.

Cambia i calzini regularmente

Sapemu digià chì andate è chì duvete gode di tuttu ciò chì u Caminu di Santiago vi prupone, chì ùn hè micca pocu. Ma sempre, se i vostri pedi sò assai sudati, hè ora di piglià in contu è cambià i vostri calzini. Ogni ora pudete riposà per circa 6 minuti è vi ne pigliate l'uppurtunità di caccià i vostri scarpi è mette calzini puliti è secchi.. Quelli usati, pudete appiccà à u vostru saccu per ch'elli si secchinu è evitendu di mantene sempre bagnati perchè ùn ci favurizeghja micca. Ricurdativi chì hè megliu micca di portà calzini novi ma di portà quellu chì avemu misu in anticipu per evità di esse disturbati o marcati.

stivali da trekking

Copre i spazii di friczione cù gasa hè una altra manera di preparà i pedi

I zoni di i ditte, u spinu di u pede è ancu u latu pò esse più propensu à a friczione. Dunque, ùn ci hè nunda cum'è impediscenu è per questu pudemu copre cù gasa o cinta adhesiva. Hè una manera di portà u pede assai più prutettu. Iè ancu allora vi vede chì avete una zona rossu, per via di u frettu di i scarpi o di u caminu stessu, pruvate d'applicà Vaseline in ella. In più di cuntinuà cù a rutina di lavatu è moisturizing. Ricurdativi chì quandu avete riposu, eleverete i vostri pedi è assicuratevi sempre chì nunda li opprime troppu. Ci vole à avè calzarii chì si mette, è calzini chì sò ugualmente respirabili ma senza mette troppu pressione. Bona manera!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.