Cumu possu sapè se u mo misgiu hè malatu?

U mo misgiu hè malatu

Dicemu sempre chì l'animali domestici mancanu di parlà è avemu certamente ragione. Perchè in più di a cumpagnia chì ci furniscenu è a so risposta à stimuli, pare chì i cunniscimu bè. Benintesa, ci hè un tema chì ci manca sempre: Cumu possu sapè se u mo misgiu hè malatu?

Certe volte pudemu vede segni chjari ma questu ùn hè micca sempre u casu. Dunque avemu da preoccupassi più di u necessariu. Cusì, oghje vi lascemu cun qualchi indizii cù i quali cumincerete suspettate chì qualcosa accade E cume tale, avete bisognu à andà à u veterinariu u più prestu pussibule per rimuovere cumpletamente i vostri dubbi.

Cambiamenti in u vostru appetitu

Hè unu di i sintomi più chjaru chì qualcosa accade. Ùn avemu micca da mette e mani in capu, perchè forse hè solu una cosa tempurale, ma hè vera chì hè una prova evidente. Dunque, se vedemu cumu si perde u pesu è hè accumpagnatu da vomitu, ùn avemu nunda di più da dì. Benintesa, in altre occasioni, u cambiamentu hè datu à manghjate più di l'abitudine in elli è pudemu ancu parlà di un disordine intestinale o ancu di diabete.

Malatie basiche di i misgi

Cambiamenti in i vostri mudelli di cumpurtamentu

Cum'è sapete bè, i misgi sò animali di l'abitudine. Anu e so rutine è hè assai difficiule per elli di alteralli. Dunque, quandu si capisce chì sta cosa accade è chì ùn continuanu micca cù ciò ch'elli anu fattu, allora hè ora di dumandà se u mo misgiu hè malatu. Per esempiu, sò assai puliti ma se si nota chì ùn hè micca pulita cum'è prima o forse, si va à l'altru estremu è a so pulizia hè eccessiva, ci darà dighjà un indiziu chì qualcosa accade.

Dorme più di l'abitudine

Forse à questu puntu hè difficiule di sapè se u mo misgiu hè malatu, perchè dormenu, dormenu assai ore. Ma sì avete rimarcatu ch'ellu passa sempre più tempu di l'abitudine cù l'ochji chjusi, sì rimarcate ancu ch'ellu prova à piattassi o chì si sveglia assai dispiacente, qualcosa ùn va. Di novu menzionemu un cambiamentu in u so comportamentu, una alterazione. Dunque, serebbe cunsigliatu di mette si in mani sperte per cunsultà lu.

I vostri capelli ùn anu micca u listessu lucente

Ci piace à vede cumu i so capelli danu quellu toccu di lucentezza. Perchè hè sinonimu di salute è bellezza. Ma certe volte ùn hè micca cusì è vedemu u latu oppostu. Vale à dì, rimarcheremu chì detta lucentezza hè stata persa in più di chì qualchì volta a rimarceremu più intricciata. Dunque, quì cuminceremu à suspettà chì qualcosa accade. Da una parte, Ié, pò esse ligatu à qualchì malattia, ma per un'altra pò esse dovutu à l'alimentu. Vale à dì, l'animale hà bisognu di valori nutrizionali ch'ellu ùn si mette in opera.

Tipi di malatie in i misgi

Gumine più bianche chè rosa

Hè veru chì e gengive tendenu à esse rosule, chì hè quella chì punta à un statu di basa di salute. Ma certe volte pudemu vede chì u culore biancu apparisce nantu à elli. Dunque, hè un altru di questi segni evidenti chì ci hè una malattia implicata in i nostri felini. Unu di elli hè l'anemia, ma hè vera chì ci ponu esse altri motivi assai varii. S'ellu hè anemia, serà veramente accumpagnatu ancu da debulezza o fatica in più di disidratazione è perdita di pesu. Cusì per sbarrazzassi di i dubbi hè sempre cunsigliatu di cunsultà cù u veterinariu.

Un stanchezza improvvisa pò indicà chì u mo misgiu hè malatu

Hè vera ch'elli ponu dighjà esse un pocu pigri. Ma quandu si tratta di ghjucà, danu ancu tuttu. Dunque sè avete rimarcatu un cambiamentu drasticu, guasgi subitu, pò esse chì ci alerta di qualcosa daretu. S'ellu ùn vole micca ghjucà, s'ellu hè un pocu scemu, pò avè qualchì tipu di prublema respiratoriu. Ancu se ùn pudemu micca focalizà nantu à un sintomu unicu è nè nant'à una sola conclusione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.