A contaminazione di a vostra pelle: Cumu l'affetta?

Cumu a contaminazione afecta a vostra pelle

Insistemu sempre chì duvemu mantene una bona cura di a pelle. Perchè ci sò parechji fatturi chì ponu dannu è iè, a contaminazione nantu à a vostra pelle Hè unu di elli. Ancu s'ellu ci vole à esse chjaru chì ùn affetta micca solu a pelle, ma pò ancu influenzà u corpu, in particulare i pulmoni.

Ma forsi questu hè digià parlatu di cose più grande è avemu da fucalizza nantu à ciò chì a contaminazione pò lascià nantu à a vostra pelle, chì ùn hè micca pocu. Dapoi certi di i cunsiquenzi di lu pò esse presentati in un più rapidu o evidenti è altri à longu andà. Scuprite cumu tuttu questu affetta a vostra pelle delicata!

Riduce l'antioxidanti di a pelle

Quandu parlemu di a contaminazione di a vostra pelle, parlemu ancu i gasi chì arrivanu da i veiculi, è ancu a polvera o l'aria stessa. Allora ghjunghjenu à a nostra pelle in modu direttu è questu pò causà i so antioxidanti à diminuite.. À mezu à elli spicchemu a vitamina C o E. Dui di i grandi essenziali. Siccomu u primu piglia a massima cura, impediscendu l'anzianu prematuru, senza scurdà chì hè ancu essenziale per pruduce collagene. Mentre chì a seconda trappula i radicali liberi chì sò a causa di danni à a nostra pelle. Allora s'ellu hè scarsu, allora hè più cumuni per a nostra pelle di soffre. Avà capimu un pocu di più !

pulizia facciale

provoca secchezza

Di sicuru, in qualchì occasione, l'avete nutatu è ùn avete micca cunnisciutu assai bè ciò chì era duvuta. Ebbè, duvemu parlà di u fattu chì, in regula generale, a contaminazione nantu à a vostra pelle pò esse vistu à traversu u seccu di questu. Per quessa, hè assai impurtante di pulisce bè a faccia in a matina è a notte. Da detta pulizia, avemu aduprà una bona crema idratante. Per pudè vede cumu l'elasticità hè torna presente in a nostra faccia. Ben intesu in più di e creme stessu, nunda cum'è optà per rimedi naturali o di casa. Induve ingredienti cum'è u meli, l'avocado o a banana seranu prisenti, postu chì tutti aghjunghjenu più idratazione, chì hè ciò chì avemu bisognu.

più acne

Ancu s'ellu hè veru chì a secchezza hè unu di i prublemi di a contaminazione in a vostra pelle, qualchì volta pò esse un aumentu di sebum. Per quessa, questu aumentu pruvucarà più brutta in i pori è, cum'è tali, risultatu in l'apparizione di pimples. Dunque, di novu, avemu da mintuvà chì a cura di a pelle hè qualcosa di più basica. Per quessa, avemu da aghjunghje chì una volta à settimana, avete bisognu di fà una esfoliazione, postu chì in questu modu, diceremu addiu à e cellule morte.

trattamentu di a faccia

Apparizione di arrughe

Di sicuru, pudete digià guessà, perchè veramente quandu parlemu di a secchezza causata da a contaminazione, è ancu di a diminuzione di vitamini, avemu arrughe in u risultatu. A pelle serà assai più stretta è per quessa, e linee di spressione daranu a strada à arrughe più marcate. Per fà questu, duvemu impediscenu appliendu una crema di ghjornu o un serum chì hè rispunsevule per rinvià a luce à a nostra faccia è, sicuru, a dulcezza.

Più irritazioni o pelle rosacea

In questu casu, deve esse dichjaratu chì a rosacea pò avè diverse cause, ma in tutti, a contaminazione hè ancu una di e principali. Quelli rossi chì ponu appare in tutta a faccia sò ancu dovuti à u sole, u ventu o l'umidità. Lavate bè a faccia, ma ùn aduprate micca saponi o acqua chì hè troppu friddu o troppu caldu. A prutezzione di u sole hè una altra di e creme chì duvete piglià in contu ogni ghjornu. Avà sapemu cumu a contaminazione afecta a vostra pelle.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)