Chì hè a Sindrome di Otello?

segni-di-gelosia-patologica

U sindromu di Otello si riferisce à un caratteru di una pezza di teatru di u scrittore inglese Shakespeare. Stu caratteru era carattarizatu da una gelosia patologica, chì u facia pensà sempre à l'infedeltà di a so moglia. Cum'è previstu, a persona chì soffre di sta sindrome face chì a so relazione sia cundannata à u fallimentu è a coesistenza trà e duie persone sia insostenibile.

Questu hè un veru prublema per ogni coppia chì a relazione diventa tossica. In l'articulu seguente parleremu più nantu à stu tipu di sindrome è cumu affetta a coppia in modu negativu.

Chì hè a causa di u sindromu di Otello

Hè chjaru chì a persona chì soffre di sindrome di Otello hà una certa vulnerabilità à u livellu mentale. Inoltre, ci sò una serie di motivi o cause per i quali venite à soffre tali tippi di gelosia: bassa autostima, grande dipendenza emotiva da u cumpagnu è una paura eccessiva di esse abbandunatu da a persona cara è lasciata sola.

A persona cù stu tippu di gelosia pò ancu soffre una seria di disordini di vari generi cume pò esse u casu di disordine ossessivu compulsivu o di un certu disordine di tipu paranoide. D'altra parte, si pensa ancu chì tale gelosia pò esse causata da u cunsumu eccessivu di sostanze dannose è dannose per u corpu cum'è l'alcol o a droga.

Sintomi di u sindromu di Otello

Cumu l'avemu dighjà citatu sopra, a persona chì soffre di sta sindrome hè una gelosia patologica è malsana di u so cumpagnu. Stu tipu di ghjilusia averà trè caratteristiche distinti:

  • Ùn ci hè micca una vera causa perchè tale gelosia deve esse prodotta.
  • Sospettu eccessivu è eccessivu di u cumpagnu.
  • A reazione hè totalmente irrazionale è senza alcunu significatu.

ghjilosu

In quantu à i sintomi di a persona ghjelosa, ci vole à mette in risaltu:

  • Esercite un cuntrollu eccessivu di u vostru cumpagnu. Pensa ch'ellu hè infidele in ogni momentu è questu u face stà sempre in alerta.
  • Ùn rispettate micca a privacy è u spaziu di u vostru cumpagnu. Duvete sapè in ogni mumentu ciò chì face u vostru cumpagnu. Questu hà un impattu negativu annantu à e so relazioni sociali.
  • L'insulte è l'urli sò à a luce di u ghjornu. Tuttu què porta à a viulenza chì pò esse fisica o mentale.
  • Ùn ci hè spaziu per emozioni o sentimenti pusitivi. Hè normale chì a persona ghjelosa sia in còllera è in zerga per tutta a ghjurnata. Ùn hè micca felice cù u so cumpagnu, essendu più una relazione dipendente.

In brevi, hè impurtante di trattà stu tipu di sindrome u più prestu pussibule. A persona ghjelosa hà bisognu di l'aiutu di un prufessiunale, per aiutallu à vede chì ùn pudete micca avè una relazione cù un'altra persona in modu tossicu. Se a persona ùn si lascia micca trattà o ùn hè micca capace di superà u prublema di ghjelusia, a relazione hè cundannata à u fiascu. Una relazione deve esse basata nantu à u rispettu assolutu è a fiducia da e duie persone. A gelosia patologica ùn pò esse permessa in una relazione, perchè finirà per distruggela.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.