A campagna autunno-inverno di Massimo Dutti hè ghjunta !

Campagna Massimo Dutti FW'22

Massimo Dutti hà digià prisentatu u so Campagna Autunno Inverno 2022. Una campagna chì ùn passa micca inosservata grazia à a lenti di Oliver Hadlee Pearch, rispunsevuli di catturà u muvimentu di alcuni di i vestiti più rapprisentanti in questa nova cullizzioni.

A sorpresa in questa nova cullizzioni hè l'impegnu à u culore. Quelli tons aranciu è lime cusì chjappante sò luntanu da i toni neutri cù quale l'impresa di u gruppu Inditex si senti cusì còmode. Una sorpresa piacevule, senza dubbitu, chì aiuterà à rinfurzà u nostru armariu questu invernu.

I culori

Comu avemu digià dettu, limi è aranci si distinguenu in questa cullizzioni, a Cullizzioni Limitata.  Culori vivaci inner cun purpura è u burgundy tinge a palette di culori abituali di Massimo Dutti di bianchi, neri è blu. Amamu!
Campagna Massimo Dutti FW'22

Tessuti è materiali

pelle naturale hè torna un protagonista autunno-invernu di a cullezzione Massimo Dutti. Cappotti di pelle, trench coats, pantaloni, faldidi è camicie cumpletanu una cullizzioni cù un secondu protagonista: lana. Un vestitu caldu chì ùn pò micca manca in u nostru armariu per trattà cù e basse temperature.
Campagna Autunno Inverno Massimo Dutti

L'essenziali

l vestiti longu di maglia in culori brillanti anu una grande prisenza in sta nova campagna d'autunno-invernu Massimo Dutti. Cumminati cù stivali di tacchi alti è mantelli caldi, sò una scelta perfetta per a sera è a notte d'invernu.

La maxi gonna cù dettagli davanti è l'apertura frontale hè unu di i pezzi chì ci piace u più da a nova cullizzioni. Fattu di pelle o tela di lana, s'adatta à diverse situazioni, cumminendu cù stivali alti è maglioni di maglia à collu. Un'altra falda, quella di seta ricamata, ùn passa ancu inosservata, diventendu, inseme à a cammisa currispondente, una di l'alternative più femminili è eleganti di a campagna.

Insemi à quelli citati truvamu u classici di firma: pantaloni flare, cappotti di lana, trench jackets, blazers è sacchetti di pelle; tutti perfetti per ogni ghjornu. Ti piacenu e pruposte di sta campagna autunnale-invernu di Massimo Dutti ?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.