6 modi faciuli per caccià un tatuu tempurale

Sì avete sempre dumandatu s'ellu ci sò altri modi più efficaci in più di strufinassi cù sapone è acqua à caccià quellu tatuu tempurale Quantu ti hè piaciutu à u primu, o ciò chì u to figliolu o figliola vi hà sorpresu nantu à u fronte pochi minuti prima di parte per a scola, simu da analizà sei modi simplici per ghjunghje.

Sia cumu in u video chì ci truvemu mezu corpu tatuatu dopu una festa o sì vulemu caccià subitu quellu tatuu chì i nostri zitelli anu fattu In casa di i vostri amichi, discurremu di e sei prucedure per fà sparisce da a pelle senza cumplicazioni:

1) Metudu: Oliu Baby

rimuovere-tatuaggi-timpurali-001

 

Ancu se a prucedura più cunnisciuta hè sapone è acqua, a verità hè chì ùn hè micca assai efficace, cusì procederemu à applicà una piccula quantità di oliu criaturu in u tatuu. Se ùn l'avemu micca, l'oliu d'oliva hè ancu validu. Lasciatelu agisce per un minutu, hè ciò chì face hè chì l'oliu penetra in a pelle è hè più faciule da caccià. Dopu, cù un pannu o asciugare bagnatu solu Resta per voi di strufinà è di risciacquà cun acqua è sapone per caccià i resti di l'oliu.

2) Metudu: Nastro Adesivu

rimuovere-tatuaggi-timpurali-002

 

Questu hè di gran lunga quellu chì mi hà attiratu l'attenzione è chì ùn l'aghju mai pruvatu è sarà sicuramente u primu à cunfirmà a so efficacia. Pò piglià parechji tentativi ma tuttu ciò chì duvete fà hè mette un pezzu di cinta nantu à u tatuu,strofinà cusì chì si appicca à a vostra pelle è tiratela. Applica un pocu di ghiacciu à a zona per chì a vostra pelle ùn diventi rossa. Stu metudu ùn seria micca efficace per esempiu per i tatuaggi di anatomia temporanea.

3) Metudu: Crema Idratante Fredda

rimuovere-tatuaggi-timpurali-03

Applica tuttu u tatuà Cù a crema, ma à u cuntrariu di l'oliu, stu metudu hè assai più lente postu chì ci vole à lascià lu per agisce per un'ora.Forsi questa opzione hè megliu per quelli grandi tatuaggi tempuranei.Poi risciacqua cù acqua calda è un pannu.

4) Metudu: Eliminatore di Smalti

rimuovere-tatuaggi-timpurali-05

Un altru modu simplice chì quasi tutti avemu pruvatu è grande per i più chjucchi, cum'è i tatuaggi d'oru Dior. inumidisce una palla di cuttone cù un smalzatore  è sfregate u tatuu chì procederemu à caccià sfregendu torna cù acqua è sapone.

5) Metudu: Truvatore

rimozione di truccu

Cum'è cù un smalzatore di unghie, u cotone hè bagnatu in un make-up removedor è appiicatu à u tatuu da caccià.In fine, hè lavatu cù sapone è acqua è, se necessariu, a stessa operazione hè ripetuta.

 

U video hè di a ditta Tattly Design chì avemu parlatu in Worldgirl in anticipu, dunque avà ùn ci hè scusa per cumprà qualchì pacchettu di a nova cullezzione.

WikiHow, induve aghju trovu l'infurmazioni


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Eliminà un tatuu di henna dijo

    Grazie, aghju pussutu caccià u tatuu à l'henna chì m'hai fattu.