6 enclavi naturali da visità di nuvembre

Siti naturali: Castañar de El Tiemblo

Ogni mumentu di l'annu hè bonu per visità l'enclaves naturali chì prupunimu oghje, ma questi acquistanu una magia particulare durante a caduta. Sia per u culore chì e foglie di l'arburi acquistanu o per cume crescenu i so torrenti d'acqua, Ottobre è Novembre sò presentati cum'è i migliori mesi per un scappata o scursione destinatu à sti lochi. Ma chì sò?

Castañar da El Tiemblo

A dispusizione di El Castañar de el Tiemblo questu locu vi permette di esplorà è cunnosce una di e fureste più belle è uniche da e regione Valle del Alberche è Tierra de Pinares di Castiglia è León. Situatu à solu 90 chilometri da Madrid, diventa una grande alternativa per una scursione. À tal puntu chì in certi anni sò state messe in opera restrizioni per evità a sovrasaturazione in i mesi d'ottobre è nuvembre.

Fora di stagione, u culore di st'enclave naturale ùn pò micca esse cusì impressiunante ma hè sempre un locu per disconnettesi da a cità. Pudete truvà diversi percorsi intornu à questu locu per gode solu o in famiglia, tuttavia, u castagnetu di El Tiemblo hè u più pupulare. Hè unu Percorsu circulariu di 4,4 chilometri chì principia in l'area recreativa El Regajo è va versu u castagnu centenariu «El abuelo», un castagnu monumentale centenariu, più di 500 anni. U percorsu hè guasgi pianu è hè classificatu cum'è faciule, u face ideale per viaghjà cù zitelli o persone cun mobilità limitata.

Parcu Naturale di u Canos River Canyon

U Parcu Naturale di Cañón del Río Lobos hè un spaziu naturale prutettu di Castiglia è León. Copre una superficie di più di 10.000 ettari trà e pruvince di Burgos è Soria è si distingue per i so paisaghji spettaculari sculpiti cù u tempu da l'acqui di u fiume Lobos, u bellu ermitu Templariu di San Bartolomeu è a so impurtante culunia di grifone vultisgiuli.

Canyon di u Rio Lobos

In u parcu naturale ci sò sfarenti chjassi ben marcati chì permettenu di cunnosce i so sfarenti paisaghji è ecosistemi. U più accessibile è familiar hè u marchja sin'à l'ermita di San Bartulume. Da u parcheggio di Valdecea ci sò circa 1000 metri à l'esplanata di l'ermita, è per fà sta strada avete duie opzioni. Pudete seguità u Sentieru di u Fiume, chì implica a superazione di qualchì piccula difficultà cum'è attraversà u fiume nantu à scalini, o cuntinuà longu a pista forestale, una passeggiata chì pò esse fatta ancu cù sandali è passeggini.

Avete ancu Percorsi più longhi chì attraversanu u Canyon in tuttu. Nisunu presenta grandi difficultà al di là di u bisognu di francà una scalata ripida o di francà u fiume Chico, chì hè nurmalmente seccu ma pò esse un ostaculu in a stagione di e pioghje. Cum'è in l'ombra di l'enclaves naturali, prima cunsultà e cundizioni cù u centru d'infurmazione turistica currispundente hè chjave per evità sorprese.

Parcu naturale di a zona vulcanica di La Garrotxa

Cumpostu di più di quaranta coni vulcanichi è una vintina di flussi di lava, questu parcu hà un grande valore naturale. Si trova in a regione Garrotxa, in Girona, a so orugrafia, u tarrenu è u so clima li danu una vegetazione variata, spessu esuberante, cù lecci, querce è faggi di valore eccezziunale per u paisaghju.

Parcu naturale di a zona vulcanica di La Garrotxa

Hè unu di i più grandi enclavi naturali di tutti quelli chì pruponemu oghje. Hà 25 itinerarii pedonali di lunghezza è difficultà sfarente chì passanu per i lochi i più interessanti di u Parcu Naturale. Dentru u parcu si pò ancu visità l'ermita in u vulcanu Santa Margarita, u spaziu museu di u vulcanu Coscat o a vechja cità di Sant Pau. Avete bisognu di un weekend per apprezzà u tuttu.

Percorsu di l'alivi centenarii di Martos

L'ulivetu Martos hè situatu in Jaén, in a cumuna omonima chì, prutetta da a so Rocca, li dà un microclima ottimali è un terrenu assai fertile. I più di 20.000 ettari di u so tarritoriu cumunale sò cunquistati da a monocultura di l'alivu è, in particulare, da a bellezza scenica chì u so alivi centenarii maestosi.

Percorsu di l'alivi centenarii

U percorsu di l'alivi centenarii copre una superficia di 84 ettari, cù 5.394 arburi in tuttu, alcuni d'elli, veri sculture viventi. Più di u 60% di questi sò più vechji di 200 anni, ancu se a tradizione orale hà dimustratu chì l'alivi di u Place di u Llano de Motril anu più di mezu seculu.

L'enclave si trova à pocu più di un chilometru da u centru urbanu di Marte, accantu à a strada chì cullega Martos cù Santiago de Calatrava (J-213). À u chilometru 1,3 truverete a prima indicazione di l'Olivi Centenarii è, appena passate alcuni edifici agriculi, truverete a seconda indicazione.

Saltu di u Nervione

À a fruntiera trà Burgos è u Paese Bascu si trova u a cascata a più alta di a penisula: a cascata di u Nervione. Sta grande cascata di 270 metri d'altitudine situata in l'area prutetta di Monte de Santiago, hè un spettaculu di natura chì ùn pudemu micca sempre gode.

A bellezza di u Saltu di u Nervione si trova in l'acqua ma solu per un totale di dui mesi à l'annu pudemu cuntemplallu cusì. Quandu travaglia un terrenu karsticu, ùn hà micca sempre acqua postu chì si filtra è scorre in a parte bassa di u canyon di Delica. Dunque hè cunsigliatu visità lu dopu ghjorni di forti piove, una timpesta severa o scongelamentu.

Saltu di u Nervione

Ci hè trè modi per gode di a cascata di Nervión. Da Burgos si pò accede à u più simplice è ideale per fà cù i zitelli. In solu 2 km à piedi ghjunghjite à u spettaculare puntu di vista nantu à u quale si pò vede sta cascata spettaculare chì si precipita. Un'altra ruta per vede a cascata di Nervión da a so cima hè quella chì parte da a cità di Untzaga in a pruvincia di Alava. Se ciò chì vulete fà hè un pocu di più eserciziu è cuntemplate a cascata di Nervión è tuttu u spettaculare canyon Delika da un'altra perspettiva, questu hè u percorsu ideale.

Valle d'Ambroz

In e valli di u nordu di Cáceres, in u regione chì circonda Hervás, si tene ogni vaghjime trà uttrovi è dicembri Autunno Magicu, un'iniziativa chì rende ancu di più attraente u piacè di gode di a natura è di i charms rurali di u locu. Dunque, hè unu di l'enclaves naturali chì avemu sceltu di visità di nuvembre.

Siti naturali: Valle d'Ambroz

Autunno magicu Vi offre di respirà l'autunnu cù percorsi in bicicletta, escursioni, attività acquatiche è corse in muntagna, rinfriscate i vostri sensi cù spettaculi musicali è recuperate u gustu tradiziunale cù campioni gastrunomichi. Assai prestu puderete cunsultà tutte l'attività nantu à u situ Ambroz Valley.

Ùn vulete micca fà una scursione o preparà una fuga rurale in unu di sti enclavi naturali?

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.