5 trucchi per caccià e macchie testarde di i panni

Eliminate e macchie testardate da u vestitu

A volte i vestiti sò macchiati, ùn ci ne rendimu contu è di colpu diventa una macchia difficiule da caccià. Quandu pruvate à caccià a tacca, pare cusì cumplicatu chì in parechji casi hè abbandunatu, lasciatu in un angulu in casu chì una soluzione appaia. Ma in a maiò parte di i casi, hè dimenticatu, hè lasciatu per impussibile è si perde un articulu di vestitu chì ami solu perchè ùn ci dedica micca u tempu à quelle macchie dure.

E persone anziane dicenu chì in altri tempi e cose duravanu più, perchè quandu eranu danneggiate eranu riparate. Senza rendeci contu, l'anziani sò stati i primi ecologisti, quelli chì anu riutilizatu e cose finchè ùn anu più datu di sè. Hè ciò chì vi insegnemu oghje, alcuni trucchi efficaci per caccià e macchie testardine i panni.

Cumu caccià e macchie stubbate da a ropa

Gratta di cicculata erba, sangue, pipì perde da i zitelli o l'animali domestici, u ketchup, l'inchiostru à sfera sò solu uni pochi d'esempii di macchie chì sò difficiuli à caccià. Se avete mai soffertu di queste macchie nantu à i vostri vestiti, hè assai probabile chì avete lanciatu e mani in testa. Ma cù uni pochi di trucchi pudete sbarrazzassi di quelle macchie cumplicate per dà à tutti i vostri vestiti assai più usu.

Macchie di vinu

Eliminate e macchie di vinu

Una tacca di vinu rossu nantu à i vestiti pò ruvinallu, soprattuttu quandu hè un vistitu di culore chjaru. Tuttavia, a soluzione hè assai simplice. Basta à fà immerse u vistimentu in acqua spumante o in acetu. Dopu qualchì minutu, risciacquate bè u vestitu è ​​lavatelu nurmalmente, à a manu o in a lavatrice, cum'è preferite.

Sangue nantu à a robba?

E macchie di sangue sò e più cumune, i zitelli si grattanu ogni ghjornu, si pò ancu avè piccule ferite chì lascianu macchie di sangue nantu à i vestiti. Hè ancu assai nurmale per e donne d'avè macchie in biancheria intima o in lettu, per via di u periodu menstruale. Ancu s'ellu ùn sò micca macchie faciule, pudete rimuoverle se agite veloci.

Per eliminà e macchie di sangue basta mette u vestitu in acqua assai fredda è perossu di idrogenu. Se e macchie di sangue sò nantu à grandi superfici, cum'è u materasso, pudete ghiaccià a zona è spruzzà cù perossidu d'idrogenu. Benintesa, in indumenti cù culori forti o tessuti delicati hè preferibile fà un test in una zona pocu visibile, postu chì u culore pò esse dannighjatu.

Macchie di erba

Ùn ci hè nunda di più divertente chè di passà un weekend dopu meziornu à ghjucà à u parcu, chjinatu nantu à l'erba, o passà tempu cù i zitelli o l'animali domestici. Ma dopu à un dopu meziornu di ghjochi d'erba, e macchie ingannevule sò sicure d'apparisce. A soluzione in questu casu hè simplice quant'è fà una pasta cù bicarbunatu di sodiu è acqua. Applica nantu à a tinta, lasciate agisce per una meza ora è frotte vigorosamente prima di risciacquà è lavà nurmale.

Oliu è grassu

Eliminate e macchie testardate da u vestitu

A cucina hè qualcosa chì si face ogni ghjornu, è ùn si ricorda micca sempre di mette un grembiule per evità macchie difficiule cum'è oliu o grassu. Stu truccu vi salverà da più di una corsa. Ùn avete solu bisognu di maizena appiegà nantu à a tacca, frotte bè è lasciate agisce uni pochi di minuti. Eliminate i residui cù una spazzola è se ci sò resti di macchia, ripetite dinò u prucessu, a macchia esce è u vestitu sarà novu.

Macchie d’inchjostru

Ùn ci hè nunda di più ingumbrante ch'è una tinta d'inchiostru in a vostra tasca di a camicia, in a so borsa, o in qualsiasi tessutu ch'ellu possi piglià. L'inchiostru hè scandalosu, difficiule da caccià è un grande candidatu per mandà u vestitu à a spazzatura per rende impossibile. Tuttavia, avete solu bisognu di latte è di molta pazienza. Mettite u vestitu in u latte è lasciate riposà. Pò piglià assai tempu, ma ùn rinunciate, finirà per parte.

Cum'è a pudete vede, avete bisognu solu di prudutti chì sò in a dispensa per caccià e macchie difficiule da a robba. Senza aduprà chimichi, è senza avè bisognu di dispunì di vestiti per quelle macchie ingannevuli. Prova Questi trucchi per recuperà i vostri panni vi sorprendenu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.