5 rumanzi chì ghjunghjeranu u prossimu ottobre in a vostra libreria

Nuvelli da esse publicati in uttrovi '22: A mo Ucraina
La affittu literariu Stu mese ci hà furnitu una longa lista di novi tituli cù quale ingrassate i nostri scaffali. Ùn avemu micca lettu tutti quelli chì ci vulia à leghje è prubabilmente ùn l'avemu micca, ma a nutizia ùn si ferma è cumminciamu à scopre quelle d'ottobre prossimu. À u primu sguardu ci sò 5 tituli chì trà i rumanzi chì venenu in uttrovi prossimu à a vostra libreria anu attiratu a nostra attenzione. Scupriteli !

U mo Ucraina

  • Victoria Belim
  • Traduzzione di Gabriel Dols Gallardo è Víctor Vázquez Monedero
  • Editore Lumen

In u 2014, Vika torna in a so nativa Ucraina investigà un misteru di famiglia: cumu u so bisbiu Nikodim hè mortu in l'anni 1930 è perchè a so storia resta tabù quasi un seculu dopu. Scuprite vechji scunnisciuti hè cumplicatu, ma ùn avia mai previstu chì a resistenza più forte si truverà in a so nanna Valentina, chì li pruibisce di sbulicà u passatu.

Ùn hè per nunda chì l'Ucraina hè una "terra di sangue", cum'è i so vicini Pulonia, Bielorussia, Russia è i stati Baltichi: in l'area di Poltava, induve a famiglia campava, u KGB hè sparitu da longu tempu, ma a so antica sede hè sempre. terrifica a ghjente. i lucali. Cume u paese s'immerge in un novu cunflittu cù a Russia dopu à l'annessione di Crimea, u lettore accumpagna Vika trà i temuti. i schedari kgb circà a verità nantu à u passatu di u paese è nantu à Nikodim, ancu à u risicu di cunfrontu direttu cù a so famiglia.

Neru hè Beltza: Ainhoa

  • Fermin Muguruza, Harkaitz Cano et Susanna Martin Segarra
  • Libri di riserva di l'editore

U neru hè gorria
Ainhoa ​​hè natu per un miraculu in La Paz, Bolivia, dopu a morte di a so mamma, Amanda, in un presunte attaccu di vigilante. Hè cresciutu in Cuba è in u 1988, à l'età di 21 anni, hà principiatu a viaghju d'iniziu cù u Paese Bascu cum'è u primu destinazione per scopre a terra di Manex, u so babbu.

À mezu à u cunflittu ripressivu, scuntrà Josune, una ghjurnalista impegnata, è a so banda d'amichi. Quandu u fidanzatu di Josune mori di una sobredose di eroina, decide di accumpagnà Ainhoa ​​in u so viaghju, chì li purterà à Beirut, dopu à Kabul è infine à Marseglia. Sò i l'ultimi anni di a guerra fredda è tramindui entreranu in u mondu scuru di e rete di trafficu di droga è i so ligami stretti cù i trame pulitichi.

14 l'aprile

  • Paco Cerda
  • Libri editoriali di l'Asteroide

14 l'aprile
Madrid, 1931. Un rilegatore disoccupatu pianamente sanguina à l’alba di u 14 d’aprile. A so vita esce dopu à esse ferita in una manifestazione chì chjamava a fine di a munarchia. Cusì principia sta storia nantu à l'arrivu di u Seconda republica à tutti i cantoni di Spagna. Un sguardu umanu chì cerca à tempu i grandi prutagunisti di u mumentu è i participanti anonimi in quellu ghjornu trascendentale. Una sola ghjurnata in quale, cum'è in una tragedia shakespeariana, tutti i sentimenti s'adattanu : l'illusione di e masse, a paura di a famiglia reale, l'ansietà di i prigiuneri, l'ambizione di u putere, a lealtà à certe idee, a speranza cullettiva è u dulore di e vittime. E minuscule vite scurdate da a storia.

bastarda

  • Dorothy Allison
  • Traduzzione di Regina López Muñoz
  • Editorial Errata Naturae

Nuvelli da publicà in uttrovi '22 : Bastarda
Greenville County, South Carolina, hè un locu salvaticu è lussureggiante, bellu è terribili. Ci campa u Famiglia di Carpentiere, un clan d'omi sbrigatori chì si sparanu i camioni di l'altri è di e donne indisciplinate chì si maritanu troppu prestu è invechjanu troppu prestu. Una stirpe guvernata da disoccupazione, inestabilità, viulenza è gravidanze adolescenti.

In u core di stu rumanzu autobiograficu annantu à una ghjovana donna chì face abusu è tradimentu hè Ruth Anne Boatwright, soprannominata Bone, una zitella bastarda chì osservà è narra u mondu chì l’intorna cù un sguardu spietatu è lucidu, cù un mischju di naturalezza è di budella, è dinò d’un umore irriverente è senza scrupulu. A so storia straziante trasuda rabbia, ma ancu generosità è amore.

A Pair of Hands: Maid and Cook in l'Inghilterra di l'anni 30

  • Monica Dickens
  • Traduzzione di Catalina Martínez Muñoz
  • Editorial Alba

un paru di mani
Monica Dickens, bisnipote di Charles Dickens, figlia di un avvocatu, educata in scole private in Londra è Parigi, presentata à a corte, ùn era micca stata criata à u travagliu. Tuttavia, hà cridutu chì "a vita hè più cà solu andà à partiti induve ùn mi diverte micca cù e persone chì ùn mi piace mancu" ; è, dopu à un tentativu fallutu di esse attrice, hà decisu di prufittà di certi corsi di cucina ch'ella avia fattu è cercà impiegu cum'è cameriera è cucini.

A so origine suciale, ch’ella duvia piattà per ùn suscitarà l’incredulità di quelli chì l’avianu assuciata, l’hà custretta à ghjucà quantunque un rolu è daria nasce una multitùdine di malintesi. Prestu si truvò à trattà cù a so inexperience in i cucini, stairwells, è pranzi di a ghjente "sopra". À a so battaglia cù u fluff, i piatti rotti, i biscotti brusgiati è i soufflés chì si sgonfianu perchè l'invitati arrivanu tardu, avissi da aghjunghje u caratteru peculiar di i so "dame" è "signori".

A Pair of Hands (1939) hè u racontu argutu di e so tribulazioni cum'è travagliadore domesticu in u Inghilterra di l'anni 30, induve "un sensu di decoru è una cuscenza di classa guasi medievale" cunviva cù l'abusi, i mali, i ricatti, l'esaurimentu tremendu è ancu i mumenti d'autentica festa.

Riservà qualcunu di sti rumanzi in a vostra libreria ? Ricurdatevi chì pudete fà via Tutti i vostri libri senza esce da casa ! Ci saranu assai più rumanzi à publicà in uttrovi, ne avete più in mente ? Chì rumanzi avete lettu di pocu tempu chì vi cunsigliu?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.