5 nutizie letterarie nantu à a sulitudine

 

Attualità littiraria: Isula Ingannu

L'autunnu hè una stagione chì vi invita à leghje. Dopu à a vita suciale occupata di l'estate è a letargia causata da e alte temperature, i lettori trovanu l'autunnu un mumentu ideale per immerse in letture più intime è malincuniche. È iè, l'editori tornanu dinò à a so rutina abituale in questu mumentu è cun elli e novità letterarie.

Navigazione per u cataloghi di editori, Avemu riunitu cinque nuvità literarie induve i so persunagi, per diverse ragioni, campanu un periudu di sulitudine. Letture chì credemu sò assai adatte per questa epoca di l'annu è chì sò state o seranu publicate in tuttu stu mese di settembre.

Isula Ingannu

  • Autore: Paulina Flores
  • Editore: Seix Barral

Dopu à abbandunà un travagliu chì odiate, Marcela fughje da a so vita in Santiago di Cile per visità u so babbu in Punta Arenas, in Patagonia. Quì scopre chì Miguel, cù quale hà una relazione cumplessa, piatta un giovanu coreanu chì hè statu salvatu da un gruppu di pescatori in mare. Isolatu daretu à un muru di silenziu è una storia traumatica, Lee hè un misteru da svelà, un sopravvivente in u quale si giranu tramindui per evità di risolve e so proprie differenze.

Ispiratu da casi veri di marinari orientali chì mettenu a so vita in periculu saltendu da e navi fabbrica chì naviganu per u strettu di Magellanu, L'Isula Ingannamentu conta a storia di trè fugitivi circhendu un rifughju per ùn rinuncià. Indirizzendu u statu attuale di sfruttamentu di i mari è e cundizioni di travagliu impensabili in u XXI seculu, u rumanzu francà a fruntiera di a realità per ghjunghje à un novu puntellu, induve a solitudine, i sbagli è l'addisperu ponu sempre diventà un'avventura.

Scrittu cù un ritmu cinematograficu Erede di u sinemà coreanu, poeticu quant'è viulente, Isla Decepción hè u primu rumanzu tantu aspettatu di Paulina Flores, vincitore di u Premiu Roberto Bolaño, sceltu da Granta cum'è unu di i migliori narratori in spagnolu è chì u so primu libru, Qué shame , hè statu unanimamente lodatu da a critica è traduttu à l'internaziunale.

Quatuor d'automne

  • Autore: Barbara pym
  • Editore: Gatopardo ediciones

Quatuor d'automne

Barbara Pym hà scrittu Autumn Quartet senza speranza tamanta chì vederia a luce di u ghjornu. Ùn era micca publicatu dapoi un bellu pezzu, cunsiderendu i so redattori chì era stata ancurata in una tradizione manghjata da a falena è pocu cumerciale. Dopu chì u pueta Philip Larkin è u criticu Lord David Cecil anu rivendicatu u so valore, Pym hà trovu un editore per questu libru, chì si hè rivelatu esse Finalista di u Premiu Booker in u 1977 è l'hà cunsacrata cum'è unu di l'autori inglesi più letti è amati di u XXu seculu.

I prutagunisti di stu rumanzu travaglianu in u listessu ufficiu è facenu fronte à l’auturnu di a so vita imbruttatu in a sulitudine. Letty hà da ritirà si senza avè trovu l'amore. Marcia hà un caratteru eccentricu è gattivu, qualità chì sò state accentuate dapoi ch'ella avia una mastectomia. Edwin hè un veduvu ossessionatu da a participazione à e cerimonie religiose, è Norman un misantropu cun una grande quantità di sarcasmu. Campanu tutti suspesi trà i so ricordi di a guerra, un rigalu ch'elli ùn capiscenu micca - u Londra di u rock and roll è a minigonna - è un futuru cupu. Tutti persistenu, tuttavia, à truvà speranza in una sucietà chì li dà u spinu o li hà pietà.

Sola

  • Autore: Carlota Gurt
  • Editore: Asteroid Books
  • Data di publicazione: 13/09/2021

Sola

Mei, una donna di quaranta dui anni Immersa in un matrimoniu apaticu è chì hè statu ghjustu licenziata da u so travagliu, decide di rifugiassi in a casa duv'ella hè crisciuta, una piccula casa agricula à mezu à a furesta. Quì hà da pruvà à scrive u rumanzu chì l'ha perseguitata da anni mentre affrunta u so passatu, un presente inopportunu è una futura deriva.

Stu rumanzu hè a cronaca di una ribellione, a storia di una sulitudine impenserita narratu in un intrigante contu di 185 ghjorni. Chì ghjè a solitudine? Una realità oghjettiva o un statu mentale, una benedizione o una cundanna? L'unica cosa sicura hè chì ùn surtite mai da a solitudine indemne.

Una donna è dui misgi

  • Autore: Ayanta Barilli
  • Editore: Editorial Planeta
  • Data di publicazione: 22/09/2021

Una donna è dui misgi
U prutagunista, una trascrizzione di l'autore stessa, conta è conta un periudu di sulitudine, marcatu da una rumpitura sentimentale è a partenza di i so figlioli, ognuna versu una destinazione ch'elli ùn ponu micca visità.

Durante questi mesi, accumpagnata solu da i so dui misgi, a scrittura diventerà u solu attu di resistenza pussibule di fronte à l'adversità. Esaminerà i momenti chjave di a so esistenza, vista da una perspettiva diversa obbligatoria, in cui una donna - chì hè ancu una figliola, mamma è amante - diventerà una bugiarda.

A disubbidienza serà a luce chì illuminerà u vostru caminu.

soledad

  • author: Victor Català
  • Editore: Trotalibros
  • Data di publicazione: 29/09/2021

Attualità literaria: Soledad
"A so solitudine s'hè ingrussata è si hè ghjalata intornu à a so anima cum'è una gleba pulare."

Mila, pocu maritata cù Matias, un omu ch'ellu ùn cunnosce guasgi parte da a so casa per seguità lu in un rimitu luntanu pusatu nantu à una muntagna ruvida. À l'arrivu, scuntrerà à Gaietà, un pastore maturu, surridente è sàviu, è à Ánima, un cacciatore bruttu. Questa solitudine robusta è l'esseri chì l'abitanu portanu Mila à intraprende un viaghju interiore senza ritornu.

Solitudine, capulavoru di lettere catalane, publicatu à u principiu di u XNUMXu seculu, cuntinueghja à esse stragrissamente validu sia in cuntenutu sia in forma. Da quì u bisognu di sta traduzzione, induve a pueta è traduttrice Nicole d'Amonville Alegría traduce scrupulosamente in spagnolu l'estrema ricchezza, cundensazione è puesia sempre presente in a prosa di Caterina Albert.

Evidentemente ùn avemu micca lettu alcuna di queste nutizie letterarie ancu se ne avemu, soprattuttu, duie in e nostre strade. Dimmi di tè? Qualessu di ste nuvità literarie chjama u più a vostra attenzione? Ti piace leghje storie cum'è queste o preferite letture di misteru o altre liggeru è più fresche?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.